1. Gistermiddag dachten we lekker onderweg naar huis bij de Beren te gaan eten in Roosendaal. We kwamen om 4 uur aan en er zat op dat moment nog niemand op het terras. Lekker rustig dus, zodat we snel ons eten zouden krijgen. Vooraf was brood en calamares besteld en kregen eerst alleen de calamares en 5 minuten erna pas het brood met smeersels. Ondertussen werd het al wat drukker maar we hadden al besteld dus dat moest geen probleem zijn. Echter kregen wij pas 50 minuten na binnenkomst ons eten. Waarschijnlijk hadden de zalm en de angus burger al die tijd op het vuur gestaan want die waren heel donkerbruin gebakken en droog. Omdat we zo lang op het eten hadden moeten wachten hebben we het achteraf helaas niet gelijk teruggegeven, maar wel bij het betalen van de rekening aangegeven dat het eten veel te doorbakken was en kregen daarvoor de drankjes gratis. Dat is een aardig gebaar maar wij hadden liever lekker van het eten willen genieten.