Op dit adres zit nu: De Vos en de Craen

1. Jos Evers

Bij de eerste kennismaking en reservering merkte ik meteen volop medewerking om het ons naar de zin te maken. De keuzemogelijkheden m.b.t. het diner werden al snel daarna doorgemaild en bij het reserveren kon ik mijn wensen kenbaar maken. Ik werd er regelmatig aan herinnerd dat ik gereserveerd had via eet.nu.
    Ik had te kennen gegeven dat ik in een rustig hoekje wilde zitten (voor zover dat mogelijk is) en daar was keurig rekening mee gehouden. De kwaliteit van het eten liet weinig te wensen over voor die prijs: heerlijk voorgerecht, mals bietstsukje bij het hoofdgerecht en een smakelijk dessert.
    De bediening was vriendelijk, misschien iets te amicaal. Toen we na het hoofdgerecht aangegeven hadden even te willen wachten met het nagerecht, leek men ons vergeten en moest ik na geruime tijd wachten het personeel eraan herinneren dat we nog een nagerecht te goed hadden.
    Desalniettemin, volop tevredenheid, ook bij mijn tafelgenoten.