Op dit adres zit nu: De Vos en de Craen

Emmapassage 200 meter van onze zaak
    Koninsplein 300 meter van onze zaak
    Pietervredeplein op 350 meter van onze zaak

• OV

BBA bus stopt op 250 meter van onze zaak.

• Halal

1427702066 81
1519487138 76
1652065576 78

1. EJG mermans

Het is een top cafe. Leuke eigenaars en bedienend personeel. Ik hoop dat het zo blijft bij de nieuwe uitbater.

2. Jos Evers

Bij de eerste kennismaking en reservering merkte ik meteen volop medewerking om het ons naar de zin te maken. De keuzemogelijkheden m.b.t. het diner werden al snel daarna doorgemaild en bij het reserveren kon ik mijn wensen kenbaar maken. Ik werd er regelmatig aan herinnerd dat ik gereserveerd had via eet.nu.
    Ik had te kennen gegeven dat ik in een rustig hoekje wilde zitten (voor zover dat mogelijk is) en daar was keurig rekening mee gehouden. De kwaliteit van het eten liet weinig te wensen over voor die prijs: heerlijk voorgerecht, mals bietstsukje bij het hoofdgerecht en een smakelijk dessert.
    De bediening was vriendelijk, misschien iets te amicaal. Toen we na het hoofdgerecht aangegeven hadden even te willen wachten met het nagerecht, leek men ons vergeten en moest ik na geruime tijd wachten het personeel eraan herinneren dat we nog een nagerecht te goed hadden.
    Desalniettemin, volop tevredenheid, ook bij mijn tafelgenoten.

3. Henriëtte Vos

Prima gegeten in een heel gezellige ambiance. Bediening top!

4. Prima met familie ge-eten in een fijne ambiance.

5. Gerard Leijten

Het w as een goed 3 gangendiner. Fijne bediening en aantrekkelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

6. Richard Terwijn

Geweldig ontspannen sfeer.
    Voor de liefhebber +300 soorten speciaal-bier.
    Zeer vriendelijk en kundig personeel.
    Heerlijk gegeten uit een ruime keuze.
    Zeker een aanrader.

7. We hebben heerlijk geluncht in een gezellig cafeetje. Pluspunt was zeer zeker dat we glutenvrij brood konden bestellen.

8. Leuk gezellig café, lekker gegeten. Goede service!

9. Het eten was erg lekker. Er was een uitgebreide bierkaart. Het was gezellig en sfeervol. Aanrader!

10. Sharona Van poorten

Alles was perfect was onze eerste keer bij jullie we komen zeker vaker.

11. Johan Goijaerts

Heerlijk gegeten bij cafe hoegaarden. We komen hier wel meer en gaan hier zeker nog vaker komen. Prima eten met goede kwaliteit/prijs verhouding. Een echt gezellig café met veel verschillende bieren.

12. Heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 1 kind bij Café Hoegaarden. We hadden allemaal een ander gerecht maar was allemaal even lekker en zeker voldoende.
    Vriendelijke bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

13. Goed eten en drank in veel keus om een lekker biertje te nemen uitstekende keus. Iets minder was een luidruchtige groep. Voor de rest top.

14. toine van poppel

Altijd lekker eten en de juiste biertjes.

15. De sfeer is erg gezellig en het personeel heel vriendelijk, we werden goed en snel geholpen en op vragen werd een goed antwoord gegeven. Het personeel straalde rust uit. Het eten was erg lekker en er was genoeg. Wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

16. Vriendelijke en professionele bediening. Heerlijke bieren en een goed advies gekregen.

17. Supervriendelijk en gastvrij personeel!
    Kan van de eigenaars helaas niet hetzelfde zeggen maar daar hadden we weinig mee van doen, gelukkig.
    Volop keuze uit lekkere bieren en ook de menukaart is erg gevarieerd.
    Beenhammetje was een ham en heel erg lekker. De kipsaté vond ik wat flauw, maar dat ligt meer aan mijn voorkeur voor pittig eten waarschijnlijk.

18. Was een erg gezellige tent met aardig personeel.

19. Marie-José Rasenberg

We hadden het film/diner arrangement, was erg lekker, top.

20. Ackermans

Prima eten
    Lekkere biertjes
    Jammer dat supplementen zoals friet en sausjes
    Vrij prijzig zijn voor een eetcafe

6,7
  21. Het was een heerlijk diner

22. Wij hebben zondag het film Menu hier gegeten met 3 vriendinnen.
    Er was genoeg keus uit lekkere dingen, vooraf op site hadden we dit al gezien.
    Het personeel was vriendelijk en er werd gevraagd hoe laat we naar de film gingen.
    Er is goed rekening gehouden, dat we zeker op tijd bij de film waren, voor herhaling vatbaar!

23. We hebben met een groep van 17 personen genoten van het carnavalsmenu; 3 gangen met goed én goedkoop eten. Zeker een aanrader!

24. Een 'eenvoudig' menu besteld maar het was ontzettend lekker! Veel speciaal bier in het assortiment en goede bediening. Goeie locatie! Proooooost!

25. Will Boer

Leuke avond gehad, met oud collega lekker bijgepraat. Het eten was zeer goed (wild) en heerlijk (winter)bier. Lekkere ongedwongen sfeer en goede bediening.

26. Leuke locatie voor een bierproeverij! Was weer een topavond, dankzij café hoegaarden!

27. D Janssen

Gezellig en lekker gegeten, zelfs met de wensjes vd kleinkinderen werd rekening gehouden.

28. Alain Dignef

Zeer vriendelijke ontvangst! Enorme keuze in bieren… Voorgerecht best ok. Misschien iets teveel smaken in de carpaccio. Hoofdschotel : het beenhammetje was niet beetgaar, normaal moet het vlees er bijna afvallen. Voor de cuisson van de steaks moet de chef toch nog heel wat leren… saignant, medium, rare…
    Het verrassingsdessert was echt een teleurstelling : enkele sneetjes diepvriesbavarois?!
    De dame blanche was dan weer zeer goed!

29. Guus De Leeuw

Heerlijk gegeten met een gezelschap van 8 personen in een fijne ambiance. Alle gerechten waren zeer goed bereid en smakelijk. Kregen ook goed advies van het vriendelijke personeel welke wijn of speciaal bier bij een gerecht smaakt.
    Zeker voor herhaling vatbaar en kan Café Hoegaarden van harte aanraden.

30. Miranda van den Brand

Wij hadden een 50 jarige verjaardag te vieren en we hebben o.a. bij Cafe Hoegaarden een workshop bierbrouwen gevolgd en daarna gegeten.
    Prettig dat als je binnen komt men je ook verwacht en meteen naar de locatie van de workshop brengt. Workshop was leuk en leerzaam en we werden door de bediening van Cafe Hoegaarden steeds voorzien van een natje en een droogje als we daarom vroegen.
    Daarna gegeten en het eten was echt prima in orde, prijs/kwaliteit is top!
    Wat vooral opvalt bij Cafe Hoegaarden is de vriendelijkheid en betrokkenheid van het bedienend personeel, ze kunnen je ook van alles vertellen over de diverse bieren, prima!

31. Mijn ervaringen zijn extreem goed.
    Wat een weergaloos assortiment aan de beste biertjes!
    Ik ben met de kerst naar Antwerpen geweest in een bekend café. Maar deze tent overtreft hun. Wat een fantastische selectie aan bieren uit de tap.
    Ik kom voortaan ieder jaar terug in dit café tijdens de winterkermis.
    Voor de rest is het personeel gepassioneerd over bier en zijn ze alert als het bier op is!
    Ook zijn ze heel vriendelijk.

Het eten is ook erg lekker en de prijs kwaliteit is super.
    Ik raad dit café iedereen aan!

32. Wij vonden het niet zoals we gedacht hadden. We vinden het ook heel raar dat je bij een hoofdmaaltijd de friet er nog bij moet kopen!
    Helemaal geen groente erbij, alleen paar gebakken uien en paprika.
    Daarbij heel erg druk en veel op elkaar zitten. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

33. De ontvangst, de bediening, het eten en drinken, alles was zeer goed.
    Zeker voor herhaling aan te raden!
    De bediening wist waar ze over praten als we iets vroegen.

34. Lekker gegeten en keuze uit veel lekkere biertjes

Gezellige bediening

35. De kroket was bijna koud en ook de frituur ringen. De rest was wat rommelig neergelegd.

36. We hebben achterin in het café een borrel gehouden voor een gezamenlijke verjaardag. Dat is heel goed bevallen. Ondanks dat de ruimte niet helemaal afgesloten kan worden, heb je toch het gevoel dat je een eigen ruimte hebt voor een borrelfeestje.
    Op de avond zelf was het personeel goed op de hoogte van de gemaakte afspraken en zijn we goed verzorgd.

Hartelijk dank!

37. We hebben met 4en genoten van de bierproeverij; 3 biertjes per persoon, een leuke en goede uitleg van de gastheer en een heerlijke borrelplank.

We hebben het niet bij deze 3 biertjes gelaten, want uiteraard moesten er meer biertjes van de kaart geproefd worden (+ meer snacks uit het vet!)

hoegaarden Cafe, nogmaals dank voor het zonnige weer en de goede zorgen! Wij hadden een top middag!

38. C.Klijn

Gisteren wilden mijn vrouw en ik even wat gaan drinken. We kozen voor Café Hoegaarden. Het was mooi warm weer dus gingen op het terras zitten. Er was verder geen bezoek op het terras. Dan denk je dat de bediening zo zal komen. Niet dus. Na 10 minuten kwam er eens iemand. Ik de bestelling doorgegeven. Een leffe dubbel en een chardonay voor mijn vrouw . Even later kwam de jonge ober terug om te vragen wat mijn vrouw ook alweer wilde drinken. Weer verteld dat het een chardonay moest wezen. Eindelijk kwamen dan de drankjes. Mijn leffe werd op de tafel gezet , maar de chardonay werdt (per ongeluk) omgegooid. Je raad het al. Alles over mijn kleding. We zijn maar opgestapt en naar huis gegaan . Mijn biertje heb ik ook maar laten staan.

39. Wij zijn natuurlijk als brouwerij ervaringsdeskundigen als het gaat om bier. Het was prachtig weer dus wij hebben gezellig op het terras gezeten en zijn gestart met een heerlijk biertje. Wij werden zeer vriendelijk aangesproken door de ober en hij wilde ons graag van advies voorzien zonder dat we erom vroegen begon hij te vragen waar iedereen van hield zoet, bitter, donker, licht en kwam verrassend met hele goede keuzes over waar menig biercafé nog iets van kan leren chapau voor de ober. Ook hebben we er lekker gegeten en ook hier was de ober zeer gemotiveerd om de menu kaart uit te leggen ondanks de super drukte op het terras. Het eten was goed van smaak en met het juiste bier erbij kwam dit helemaal tot zijn recht. Nogmaals alle credits komen toe aan het uiterst vriendelijke bediening en kennis van de geschonken bieren.

40. Bernice

Met 9 personen hebben we een bierproeverij met kaasplankje genoten. De bieren waren gevarieerd en smaakten erg lekker, en we kregen er een uitgebreide uitleg bij! We zijn zeer tevreden.

41. 29 april 2017
    bierworkshop bijgewoond met 8 personen. Was leuk, leerzaam en gezellig met goede uitleg.

Tevens bierproeverij vanuit café gedronken waarbij een goede uitleg over het bier werd gegeven. Café had een zeer goede mengeling van bieren aangeboden om te proeven.

Café heeft zeer groot assortiment aan bieren op voorraad waarbij op een vriendelijke manier een goede uitleg van gegeven kan worden.

Wie van bier houdt kan hier zeker terecht.

gr. Hans

42. Wilfried de laure

We waren met 14 personen en allemaal voldoende en lekker gegeten en gedronken.

43. Frans van den Braak

Zondag 5 Maart mijn 75ste (7 Maart) verjaardag gevierd bij Café Hoegarden gezamenlijk met mijn kinderen en aanhang en kleinkind met een uitstekende lunch.
    We hebben er allen van genoten.

Frans van den Braak.

44. Peter van Staveren

Leuke entourage. Niet zo'n hip modern interieur, maar lekker Brabants gezellig.
    Eten was voortreffelijke en je hoeft maar te melden wat voor smaak bier je lekker vindt en de bediening weet daar een top biertje bij te vinden. We zijn echt verwend geweest.

45. Zoals altijd gezellig druk, goede service m.b.t. kennis van speciaal bieren, voldoende en lekker eten.

46. Wederom een zeer geslaagd feestje kunnen vieren met een heerlijk buffet.

47. Stan Wens

Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw gegeten. Wij komen regelmatig hier omdat wij de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed vinden. Echter, een van de laatste keren was het gewoon minder dan wij gewend waren. Wij hebben ons "ongenoegen" kenbaar gemaakt. Nou dat hebben we geweten. Dit "ongenoegen "is meer dan goed gemaakt. Wij vonden het helemaal niet nodig, maar wij waarderen het enorm. Zodanig dat wij binnenkort wederom met (nu met vrienden) hebben afgesproken om bij Hoegaarden te gaan eten.

48. Martien van der Linden

Vorige week hier een hapje gegeten. Prijs kwaliteit was perfect. Wij hebben lekker gegeten. Eigenaar enthousiast. Vrouw van de eigenaar een zeer onsympathiek mens die het allemaal teveel leek ons te bedienen. Reden om hier, hoe jammer ook, niet meer naar terug te gaan!

49. Ik heb hier gister gegeten. Zeer slecht. Ik had een geitenkaas salade dadels/spek besteld (prijzig), hier zaten niet eens dadels en spek in. Het eten was erg duur voor de kwaliteit. Voor het eten kom ik hier nooit meer

2,1
  50. Tim Leenders

Zeer leuke middag gehad bij Café Hougaarden. We zijn met een vriendengroep speciaal bier gaan drinken en hebben een top middag gehad.
    Mooie tent en leuk versierd van binnen. Eten was ook goed voor een schappelijke prijs.

51. Rose 20 punten

Wij hebben met SocialDeal bon gegeten, mei 2016.

De vissoep was slecht. Biefstuk smaakte naar lever, de kruidenboter moest er smaak aan maken. Bijna geen groenten en die smaakten ook niet. Toetje van de chef was slagroom uit spuitbus en ijs waar geen smaak aan is. Alleen de frites die ging, maar daar ga je niet voor uiteten.

Voor ons geen tweede keer.

2,8
  52. Met 10 personen hier 27/11/gegeten. Dit is wat wij vonden: Het eten is te duur voor datgene wat je krijgt. Zeker voor een eetcafé concept. Ook is het personeel niet op de hoogte van de gerechten die ze zelf aanbieden. Biermenu bestond niet meer, bestaat volgens de website wel. Ook weten ze niet goed wat voor gerechten het allemaal zijn. Zeer sobere hoeveelheid groenten bij hoofdgerecht. Muziek stond erg hard, ook zaten wij bij de deur die iedere keer hard dichtslaat en veel tocht veroorzaakt. Het is wel een mooie zaak, nu nog de invulling op orde krijgen.

53. Jeroen van heusden

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Aanrader!

54. Wij hebben er met 9 personen ontzettend lekker gegeten. De porties waren meer dan voldoende en superlekker!!! We werden heel erg leuk geholpen dus het is voor herhaling vatbaar. Voor mij een 10+.
    We hadden een sweetdeal bon.

55. Cees en Ria van Poppel

Heerlijk gegeten bij Hoegaarden via Groupon.
    Echt een aanrader om eens lekker te genieten.

56. Mexicaanse kipsalade, een groot bord met heerlijke kipfilet, nacho's en gesmolten kaas erover. Om het af te maken nog een verse salade erbij. Een echte aanrader.

58. Ik vind het hoegaarden cafe zeker een aanrader, dat komt vooral door de goede service, dat je meteen aan tafel kunt en geholpen kan worden. Ze zijn zeker gastvrij. De gerechten en het drinken zijn voor een betaalbare prijs en het personeel is ook zeker vriendelijk.

59. We zijn met de kinderen (4 en 6) uit eten geweest op vrijdag vroeg in de avond via 'avondje uit vouchers'. Het was lekker rustig, heel sfeervol en de bediening was vriendelijk, het eten werd snel geserveerd en smaakte heerlijk! Voor de normale prijs zou ik er met een heel gezin niet zo gauw gaan eten, gemiddeld 17,50 voor een hoofdgerecht, dat tikt best aan. Eigenlijk was alles naar wens, alleen vond ik de kinderijsjes erg karig. Twee kleine bolletjes ijs met n toef slagroom en spikkels voor 4,75. Kindjes waren tevreden, maar het zou er wel wat feestelijker uit mogen zien (parapluutje, prikkertje met sliertjes, zoiets). De chocoladetaart was heerlijk!

60. Hans Janssen

Gisteren afscheid genomen van een collega met eten en een drankje vooraf. Was in begin rond 5 uur lekker rustig om bij te kletsen. Tijdens het eten kwam een groep van 30 studenten binnen voor een bierproverij. Toen was het gedaan met het gesprek. Lekker gegeten, maar wel erg lawaaierig. Dus check vooraf even de boekingen als je een rustig restaurant zoekt.

61. Kort geleden hebben we hier gegeten met vouchers van Social Deal. Bij binnenkomst hebben wewel even staan wachten voordat we plaats konden nemen want er was geen personeel binnen aanwezig. We kregen een verrassingsmenu met keuze tussen vlees of vis. Het eten smaakte goed maar was niet bijzonder. Zeker niet gezien de prijs die het volgens de voucher zou hebben moeten kosten, namelijk € 34,00. Dit vinden wij rijkelijk veel voor een pannetje soep (zonder brood o.i.d.), biefstuk spiesjes of vis ovenschotel met verse groente, wat aardappel en friet met mayonaise en als dessert vers fruit met twee kleine bolletjes ijs. Voor de € 14.00 die wij voor de vouchers hebben betaald was dit een goed menu maar niet voor € 34,00. Op mijn latere klacht hierover was de reactie van de eigenaar "We hebben meer dan 400 eters hier gehad van social deal die allen tevreden waren.".
    De prijs, de reactie van de eigenaar hierover en het feit dat we het er binnen niet erg gezellig vonden maakt dit niet voor herhaling vatbaar.

62. Tijdens ons familie-uitje een heerlijk driegangenmenu gegeten op het zonovergoten terras.
    Enthousiast personeel en ik weet bij God niet hoeveel verschillende biertjes op de kaart!

63. lekkerbek

Heerlijk gegeten met Groupon. 230 biersoorten op voorraad, wauw! Leuk om bij elke gang een ander biertje te nemen. Eten was lekker, ook alle andere gerechten die ik langs zag komen zagen er heerlijk uit, vooral de spareribs en de saté. Soms door de drukte wat moeilijker om even de aandacht van de bediening te trekken. Verder nog 1 minpunt: ik wilde even op hun website kijken wat ze nog meer hadden, maar deze blijkt besmet met een virus.
    We gaan er zeker nog eens wat eten en drinken in het café, jammer dat ik nu niet weet wat ze nog allemaal meer op de kaart hebben staan.

64. Donderdagavond heerlijk gegeten met vrienden. De gerechten waren erg lekker en de eigenaar is een zeer aardige gezellige man. Echt een aanrader voor mensen die in een gezellig restaurant heerlijk willen eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

65. Astrid Swaans

Erg gezellig, heerlijk gegeten. Leuk personeel, top bediening. Zeker de moeite waard om een keer te proberen. Ga zo door allemaal!

66. Wendy Marijnissen

Gezellige sfeer, lekker eten, ruime keus aan bier en een geweldige gastheer/ gastvrouw. Kortom een bezoekje waard!

67. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Dat zie je niet vaak meer. De bijna 200 speciaalbieren zijn ook een mooie aanwinst. De gastheer en vrouw weten ook veel van deze bieren wat het erg leuk maakt. Ik kom hier zeker nog eens terug!

68. Van dijk

In het verleden vond ik het nog goed, qua eten en bediening. De bediening is wel goed, maar het eten wat ik kreeg; Boterhammen met kroket, en ook meer niet, geen boter en ook geen mosterd.
    Geen goede ervaring. Niet meer komen is mijn conclusie.

69. Patricia

Echt een favoriet van ons voor zowel lunch als diner en natuurlijk voor lekkere biertjes.

70. Als je minimaal 2 keer per week hier gaat eten of biertjes degesteren kun je natuurlijk alleen maar enthousiast zijn.
    Maar in het kort samen gevat, erg veel lekkere biertjes met de gastheer als de ultieme bierkenner, eten altijd erg goed en mocht er een keer toevallig iets niet goed zijn wordt hier meteen iets mee gedaan.

71. Gezellig op vrijdagmiddag een High Beer met een torentje met stokbrood, patat en spareribs. Verse zelfgemaakte patat. Samen met mijn zoon gezellig en lekker gegeten. Leuke spontane gastvrouw. Ik kom hier zeker terug!

72. In dit eetcafe in het verleden lekker gegeten en gedronken. Echter is nu alle twijfel weg om hier nog terug naar toe te gaan. De bediening is ronduit belabberd en het eten is matig te noemen. Wij zijn dan ook opgestapt omdat we na 10 minuten de verkeerde drankjes kregen die we besteld hadden. Absoluut geen aanrader om ergens lekker te gaan eten, jammer.

73. Vanavond gegeten bij Hoegaarden.
    Lekker eten, in een gezellige ongedwongen sfeer met leuke, vlotte bediening.
    Prijs / kwaliteit van het eten is echt super goed.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Ron en Maja, Dank je wel voor deze leuke avond.

Top, top, top.

Mari

74. We hebben zo'n drie weken geleden bij Hoegaarden gegeten met een Sweetdealcoupon. Ik kan niet anders zeggen; het was boven verwachting.
    We kregen een allerhartelijkste ontvangst, het eten was bijzonder smakelijk en we hebben een ontzettend gezellige avond gehad.
    Alleen jammer van de 'fietsenstalling' achter in de zaak.
    Maar ga zo door! Voor herhaling vatbaar!

75. M. Horsten

Twee weken geleden gegeten bij Hoegaarden op vrijdagavond. Met een Sweetdealcoupon. We werden allerhartelijkst ontvangen, we hebben heerlijk gegeten en alles lekker op het gemak. Kortom; een supergezellige avond!
    Eén kleine opmerking: de 'fietsenstalling' achter in de zaak is niet echt gepast.

76. margareth

Erg lekker gegeten hier. Erg vriendelijk personeel, prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanader.

77. Christel/Dennis
    Vanavond heel lekker gegeten bij Hoegaarden via een groupon bon. Eten was zeer lekker, goede bediening, en erg vriendelijk gastvrouw en gastheer. We gaan zeker een keer terug.

78. Wij hebben voor de eerste keer bij hoegaarden gegeten en dat is ons zeer goed bevallen en wij gaan er zeker naar terug .Hebben er heerlijk gegeten en waren ook zeer welkom .Leuk personeel en iedereen was vriendelijk .Zeker een aanrader

79. Super ! Lekker eten, goede sfeer, vriendelijke bediening!

80. Maurice van Wezenbeek

Via Groupon zijn wij hier gaan eten. En ik kan zeggen in een woord super. De ambiance was leuk, het personeel allemaal vriendelijk en het eten was overheerlijk en wat ook belangrijk is het was ook goed warm.

Zeker voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

Bedankt.

Maurice

81. Donderdagavond na terugkomst uit Canada (met jetlag in mijn lijf) samen met mijn vrouw, dochter en a.s. schoonzoon heerlijk gegeten!! Zowel voor- als hoofdgerecht en toetje waren van prima kwaliteit en alles tegen een zeer aantrekkelijke prijs, die prijs/kwaliteitverhouding vind je niet vaak! Ron had er ook duidelijk zin in en had een paar fijne speciaal bieren staan die bij het eten paste. De sfeer en bediening is ook goed ondanks dat we door de drukte soms even wat langer moesten wachten. Ga zo door!

82. Na een aantal goede recensies gelezen te hebben, gingen we met goede zin eten bij cafe Hoegaarden. Helaas werden de lovende recensies in onze ogen niet waar gemaakt. De bediening was erg kortaf en had absoluut geen productkennis. Het voorgerecht was lekker, maar het hoofdgerecht viel erg tegen. Toen we hier iets van zeiden, kregen we indirect te horen dat dit onzin was. En wij dachten nog wel dat de klant altijd koning is. Bij het afrekenen vonden we de rekening ook behoorlijk hoog, gezien het tegenvallende eten. Helaas geen goede ervaring voor ons!

3,4
  83. de Timmermansjes

Wij wisten niet wat we moesten verwachten omdat er een nieuwe eigenaar in Hoegaarden was gekomen.
    Maar wij zijn uiterst vriendelijk ontvangen.
    Het eten was goed te noemen en op een ludieke manier geserveerd.
    Als je wil weten hoe, zou ik zeggen ga het eens proberen!!

Wij komen zeker nog eens terug en manlief zal zeker eens de bierproeverij komen bezoeken.
    Ik heb in ieder geval een heerlijke verjaardag gehad met man en kinderen.

Gr de Timmermansjes

84. Beste ron, Maja,

Gisteren weer een keer bij jullie gegeten samen met goede vrienden van ons, dit maal via een sweetdeal ticket. Ook deze keer in een woord geweldig, ik kon geen verschil zien in opmaak en uitvoering van de gerechten in vergelijk met vorige keren. We hebben heerlijk gegeten in een goede ambiance en sfeer. Kan niet anders zeggen ga zo door en dan komen jullie er wel, en voor mensen die deze recentie lezen, ga alstublieft daar eten en overtuig U er zelf van, heerlijke gerechten tegen een normale prijs bij gezellige uibaters die d'r eigen blijven,

groetjes jurgen,resie en max

85. Linda Mallens

86. Wij hebben er inmiddels al 3 keer gegeten.
    Het is daar zo gezellig en goed eten, dat we steeds weer
    terug gaan. Vooral voor de biefstuk, die smelt op je tong.

87. Super, geweldige aardige eigenaren en ober.! Super lekker gegeten. Via Goupon geboekt . Ga zo door.! Top .

88. Wij hebben hartstikke lekker en goed gegeten. Heerlijk eten en het was gewoon te proeven dat ze verse produkten gebruiken en niet van dat kant en klaar spul. Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. We zullen het zeker doorgeven aan vrienden en bekenden en we gaan zeker terug!! Dit is zeker een aanrader voor iedereen. Nogmaals top!

89. Gisteren bij dit eetcafé gegeten via groupon, extra goedkoop!
    De zaak was groter dan verwacht, maar toch gezellig ingedeeld. We waren met een groep van 8 personen en zaten in het middelste gedeelte.
    De kaart is uitgebreid en de prijzen vallen reuze mee.
    Als voorgerecht had ik [van de andere 7 geef ik niet door maar ook zij waren zeer tevreden] een heerlijke salade met gerookte zalm en een mosterdilledressing. Alleen miste ik hier de hollandse garnaaltjes die er wel bij vermeld stonden.
    Als hoofdgerecht het rundvlees in bier gestoofd. Ik had er nog een beetje zout bij gedaan, maar liever te weinig dan teveel. Het was heerlijk met daarbij peultjes, haricots verts, superlekkere grote vlaamse frieten met mayonaise en nog een apart bakje met salade.
    Tenslotte het toetje: ijs met witte chocolade, slagroom en brownie. Eigenlijk had ik verwacht dat de brownie een soort warme muffin zou zijn met binnenin de chocolade, maar we kregen een soort van vaste chocoladecake. Al met al was het lekker, de porties zijn behoorlijk en ik vind het knap als iemand alles op kan eten.
    Vooral de eigenaar en zijn vrouw zijn bijzonder aardig, doen er alles aan om het naar je zin te maken, je voelt je meteen thuis!
    Wat een leuk detail is, is dat bij de gerechten op de kaart ook biertjes werden geadviseerd, maar je kunt ook bij de eigenaar informeren, die kan er met heel veel passie over vertellen!

Wij komen zeker terug!

90. super lekker eten voor een leuke prijs!
    uitstekende en gastvrije bediening!

91. Met zn 2tjes gegeten met een bon van Groupon. Was nu erg goedkoop maar het eten is echt super goed. Heeeerlijk gegeten. Biefstuk erg mals! Komen hier zeker nog een keer terug. Leuke bediening ook!

92. Was zeker de moeite waard.
    Eten was erg lekker. Bediening was goed,en er hangt een gezellige sfeer. Zeker een aanrader.
    Met de groupon was het dan ook erg goedkoop, dat was mooi meegenomen.

93. Gegeten bij Hoegaarden; mooie kaart, genoeg afwisseling in vlees/vis gerechten en nagerachten (niet alleen dat eeuwige ijs...) Dus voor ieder wat wils, ook kleine kinderkaart. Zeer malse biefstuk!
    Vriendelijke bediening en goede service, niet te flauw om bij "probleempjes" alles te vervangen.
    Prijs/kwaliteit verhouding lijkt ok, maar hier kun je niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Ijs is duur. Gemiddeld 6,50 euro en geserveerd in een heel dik ijs-glas waar helaas niet veel inzat.
    Mooi zou zijn dat cafe Hoegaarde zoals de vorige eigenaren deden een mooi kopje koffie compleet serveren (chocolaatje, slagroom, koekje, snoepje en borreltje) met vers gebak voor als je s avonds iets lekkers wil en niet een hele maaltijd wil.

94. Goede bediening, goede bierkaart en ruimtelijke indeling. Wat ik het beste vond was de prijs kwaliteit verhouding van het eten. Eten kwalitatief zeer goed voor een nette prijs.

95. Met collega's heerlijk gegeten en lekker geborreld!!!
    We komen zeer zeker terug !!!

96. Hebben zaterdag met vieren gegeten en gedronken.
    Het was allemaal perfect en reuze lekker.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

97. André en Ineke

98. Supergezellig eetcafe waar een hele leuke sfeer heerst! Het eten is ook erg lekker, alleen nog maar geluncht daar, maar het diner komt ook nog wel een keer aan bod. De tosti Hoegaarden is een aanrader! Verder gewoon erg gezellige mensen dus zeker een aanrader!

99. Peter en Hanny Maes

Na lange tijd ons stekkie weer gevonden.
    Het eten is er heerlijk, de bediening is heel goed,
    de kok weet waar hij mee bezig is en de eigenaar en
    zijn vrouw maken het gezellig door hun enthousiasme.
    Een gezellige sfeer dus, een echte aanrader!

Volgende pagina