1. Jaren komen we al hier zeker 1x per jaar maar helaas was Hans er niet meer en dat is te merken. Geen gastvrijheid meer (jas aanpakken, welkom heten en borreltje vooraf) Kwaliteit van eten is bizar slecht. Helaas deed de manager met deze klacht niets. Helaas maar voor ons nooit weer. Het heeft ook totaal niets meer te maken met Mongools eten maar meer een moslamitisch grill restaurant. En nee dat is niet negatief bedoeld maar er was nog geen varkensvlees te bekennen.

Vorige recensies van Miranda

• Met een gezellig groepje hier gaan eten aan een ronde tafel. Altijd goed met een groep. De eigenaar Hans is super vriendelijk net als de medewerkers met een pluim voor Alfonso. De keuze is ruim voldoende zeker voor de vleesliefhebbers. De kwaliteit is ook goed. De keuze van frisdrank was summier maar je komt niet om van de dorst. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
    En sfeer... ach die maak je ook grotendeels zelf.