• Lid sinds 20 oktober 2012

DinerTijd

Asten

Bandido

Deurne

Miranda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Zevende Hemel

Miranda

Hartelijke goed kletsende Amsterdammer die zorgt dat je je welkom voelt. De spareribs zijn super mals en lekker. Pand is gedateerd en ook helaas niet schoon. Bij binnenkomst rook ik kattenpis gemaskeerd met wierrook. Later kwam de boosdoener vrolijk bij ons tafeltje miauwen. Ook de barkrukken zaten vol met haren. Dit kan echt niet in een restaurant. Maar eerlijk is eerlijk het maakt het wel huiselijk. Als ik in de buurt ben zou ik zou weer aanschuiven.

2. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Na corona konden we weer eens ouderwets gaan uit eten.
    Goede sfeer en super vriendelijke bediening. Lekker eten en geen uitgedroogde bakken. Ja als het druk is sta je in de rij. Prijs kwaliteit en beleving zijn in balans

3. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Bandido

Bediening is te jong en onervaren. Veel fouten en te langzaam. Eten was lekker maar niet bijzonder. Tapas keuze ook matig. Aankleding is een allegaartje wat jammer is als je de beleving van mediterrane of Mexicaans verwacht.
    Voor ons geen herhaling waard.
    Leidinggevende deed stinkend haar best, daar ligt het niet aan.

4. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor La Brace

Miranda

Verschillende malen iets besteld en afgehaald. Altijd snel klaar. Kapsalon is redelijk tot goed als je van zout houdt maar wel op de aanbiedingswoensdag. Anders te duur voor de kwaliteit. Gyros is geen Griekse gyros. Echt niet lekker. Flauw van smaak niet kruidig genoeg en geen grill smaak. Pizza smaakte goed. Wel altijd vriendelijk.
    Al met al niet heel slecht maar ook zeker niet alles goed. Er zijn betere.

5. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Pandje 4
    Internationaal Groesbeek

Miranda

Al voor corona hier geweest maar nog geen beoordeling geschreven. Alsnog
    Fijne knusse sfeer met vriendelijke eigenaar. Serveerster was redelijk jong en naar ons idee wat onervaren. Maar zeker wel vriendelijk.
    Mooie kaart en goed eten voor een eerlijke prijs.
    Om vaker te komen.

6. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Saison

Miranda

Lekkere verse sushi en andere gerechtjes. Snelle service op 1 ronde na.
    Ruime keuze en ook gerechten net even anders dan de standaard.
    Nagerechten door corona niet in buffetvorm maar maakt de keuze niet minder. Alles via tablet wat prettig is.
    Wij komen terug al is de prijs aan de hoge kant.

7. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Apollo

Miranda

Op dinsdagavond even hoofdgerecht gaan eten. Sfeer was er niet echt omdat het extreem rustig was met 2 gevulde tafels.
    Eten was lekker en serveerster vriendelijk. Maar niks sprong eruit als perfect of slecht dus 'gewoon gemiddeld' is hier op zijn plaats.

6,1
  8. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor La Perla

Slechte bediening zonder service. Eten en drinken laat lang op zich wachten. Ober laat drinken vallen en bij een andere tafel ging een glas wijn om waaropniet werd gereageerd. Sterker nog de dame heeft het uiteindelijk zelf maar opgeruimd met servetjes. Champignons komen uit blik en omdat het zolang duurde was de honger bij de pasta inmiddels over. Alles was ook wat flauw. Nee voor ons zeker geen herhaling. Bij het afrekenen zelf maar aangegeven dat een compensatie voor mijn natte vieze jurk wel op zijn plaats zou zijn. Jammer dat dit niet uit zich zelf direct na het vallen was gedaan. Zo van, dit wijntje is van het huis voor het ongemak. Nee ze moeten nog veel leren. Voorheen was het echt beter.

4,9
  9. Miranda's profielfoto
    Miranda vindt Dzjengis Khan niet leuk

10. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Las Tapas

Wat een leuke tent. Top eigenaar die lekker los is. Eten is van goede kwaliteit. Jammer dat niet alles even warm aan tafel kwam maar de sfeer maakt alles goed. Zeker weten dat wij hier terug komen.

11. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Buenos

Via social deal hier terecht gekomen. Geen spijt van. Heerlijk gegeten, leuke bediening en dat kleine foutje dat ze maakte met het verkeerdere gerecht is goed opgepakt en gecompenseerd.
    Zeker een aanrader.

12. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Dzjengis Khan

Jaren komen we al hier zeker 1x per jaar maar helaas was Hans er niet meer en dat is te merken. Geen gastvrijheid meer (jas aanpakken, welkom heten en borreltje vooraf) Kwaliteit van eten is bizar slecht. Helaas deed de manager met deze klacht niets. Helaas maar voor ons nooit weer. Het heeft ook totaal niets meer te maken met Mongools eten maar meer een moslamitisch grill restaurant. En nee dat is niet negatief bedoeld maar er was nog geen varkensvlees te bekennen.

13. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Portugal Mar

Zeer slecht bediening die haar vak niet verstaat in een ongezellig ingerichte ambience. Eten is niets apart en de vis zelfs erg vet. Nagerechten op de kaart waren niet voorradig. Nee voor ons geen herhaling. Wij aten a la carte maar helaas moesten er veel gerechten een dag vooraf al besteld worden en dat is lastig als je voor de eerste x komt. Tip laat gasten op internet kijken wanneer ze telefonisch reserveren.

3,1
  14. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Gezellig ingericht met vriendelijke personeel. Het menu is uitgebreid en smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Fuso
    Aziatisch Eindhoven

De menukaart is niet zo heel uitgebreid (ten opzichte van andere die wij bezocht hebben) maar wat we bestelde was allemaal super vers en lekker. Zeker ook niet de goedkoopste, de drank is zeker aan de prijs.
    Wij zaten buiten want het was lekker weer, binnen is het niet zo sfeervol helaas. Al met al wel de moeite waard.

16. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor van B restaurant

Op uitnodiging hier gaan eten. En lekker. We zaten door het heerlijke weer buiten maar door de brutale fietsers die gewoon door het terras gaan is dat niet echt sfeervol maar daar kan het restaurant niks aan doen.
    We hadden alle drie een ander gerecht maar vonden het allemaal goed. Het brood met smeersels vooraf is lekker knapperig afgebakken en eens meer dan voldoende om te smeren. Dat is bij vele andere vaak karig. Ze komen regelmatig vragen of er voldoende friet en /of salade is. Zeker waard om nog eens terug te komen.

17. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Lindenberg

Al verschillende wereld restaurants bezocht, maar deze staat dik op 1. Jammer dat het voor ons te ver is maar wanneer we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer. Goede keuze en goede kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Vriendelijke service en ook belangrijk het is schoon.

18. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant EETkeuken

Wereldrestaurant wil ik dit niet noemen. Voor mij is het een sushi restaurant met als extra uitbreiding wat Hollandse gerechtjes. Denk aan friet, frikandel of gehaktbal jus.
    Het concept incl drinken is goed. De bediening is vlot maar het was dan ook heel rustig. Het eten was niet heel bijzonder. Had ook niet het idee dat alles dagvers was. Alles bij elkaar een goede prijs kwaliteit verhouding maar als ik weer in Beverwijk zou zijn dan kies ik een ander restaurant.

6,5
  19. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Corfu

Reservering gemaakt voor AH actie. Aangegeven dat ik een cadeaucard had gekregen en hiermee het restant wilde betalen.
    Helaas dit werd geweigerd zonder uitleg. Na telefonisch contact dat nogal onvriendelijke verliep vertelde mijnheer dat over de card een provisie zat van 25 % en hij dus niet actie op actie doet. Maar sorry hoor voor die card is gewoon het complete bedrag betaald. De provisie waar mijnheer het over heeft is voor de advertentiekosten en naamsbekendheid van dinercadeau daar kan ik als klant toch niks aan doen. Voor mij is zo'n card gelijk aan contant geld of pinpas.
    Na uitleg snap ik het wel maar toch jammer van de zeer onvriendelijke comunicatie. Hierdoor laat ik dit restaurant dan ook links liggen en ga naar een ander.

20. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Bosparel
    Internationaal Bakel

Met SD met 6 personen gaan steengrillen. Bij aankomst was het stokbrood met kruidenboter al op. Moesten vragen om bij te vullen. Na 1ste rondje vlees (6 soorten waarvan 1 melig gehakt en frikandel) op de erg zwartaangekoekte grill was ook het vlees op. Duurde zeker een half uur voor dit weer bijgevuld werd. Het zat ook helemaal vol met gasten maar juist dan moeten ze het bijhouden. Friet was zeker lekker maar ook dat duurde even. Bij het afruimen van de borden nog een lepel vol saus op mijn blouse gekregen en alleen ja...sorry...
    Nee de service is ver te zoeken. Prijs/kwaliteit verhouding met de SD bon was niet slecht te noemen maar terugkomen doe ik hier niet.
    Voor dat zelfde geld zit je lekker thuis compleet verzorgd door je slager of bijv. a-z en dan heb je ook geen afwas of iets.

5,5
  21. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Helmond

Miranda

Geen idee of het goed is. Er zitten nu alweer de zoveelste eigenaar in. Op naar het buffet. Op de site stond 14:00 open maar bij aankomst om 16:30 was er nog geen buffet. Om 17:00 zei de dame. Tja dan maar naar huis en om 18:00 nog een keer naar toe gelopen. Er was buffet... karig in keuze en zeker niks apart. Ook maar 1 tafel bezet. Nee de sfeer was ook ver te zoeken waardoor we toch maar zijn uitgeweken naar een restaurant in de buurt waar het wel wat drukker was. Wellicht gaan we er nog eens afhalen maar ondanks dat ze voor het buffet maar 14 euro vragen vinden wij het toch te duur in verhouding (sfeer ed meegerekend).

5,7
  22. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Miranda

Heerlijk gegeten in deze mooie ambiance. Zeer vriendelijke medewerkers die verstand van zaken hebben. Wat wij storend vonden is dat er een grote groep iets te vieren had en dit nadrukkelijk met zang en gelal werd gedaan. Verder vonden wij de kleding van de medewerkers casueel chique maar het jurkje van de dame wel te kort. Ook het aanprijzen van de nevenverkoop was lichtelijk irritant. Wilt u een amuse, wilt u water op tafel, wilt u een spoom, wilt u een kaasplankje ipv desert, wilt u kleine zoet bij uw koffie? En dat alles voor een niet geringe prijs maar dat terzijde.
    Zeker de moeite waard om u eens te laten verrassen door de kok en gewoonweg te genieten van goed eten.

23. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

De sfeer is erg gezellig. Kitscherig, maar het past er wel. Helaas is de kwaliteit van het eten een stuk minder. Minder keuze dan bij andere en ook de smaak ik veelal vlak. Nee er zijn zeker betere in de buurt te vinden. Wij hebben hier nu voor de 3e x gegeten, maar komen niet weer.

5,1
  24. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Sierra Vista
    Zuid-Amerikaans Veghel

Leuk ingericht en sfeervol restaurant. Lekker maar simpel eten. Helaas laten de dames in de bediening te wensen over. Duidelijk geen ervaring en onzeker. Ook zat er te veel tijd tussen de gerechten in. Getafeld van zeven tot half elf. Op zich wel gezellig als je met meerdere bent maar om nu even een hapje te gaan eten moet je hier niet zijn.

25. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Onze Wereld

Onverwacht en zonder reservering hier terecht gekomen. Onze eerste indruk was erg goed. Het eten ruime in keuze en eens wat anders dan de "standaard" gerechten bij een soortgelijk restaurant. Wij vonden idd de afzuiging bij de livecooking erg vet (druppels vielen naar beneden) en dient echt grondig te worden schoongemaakt. Verder kon ik niet zeggen dat het vies was. De kant en klaar warme gerechten vonden wij wat minder van kwaliteit en warmte, maar de keuze van vers is meer dan voldoende dus waarom zou je hieruit kiezen. Hieronder de recensies gelezen en daar schrok ik eerlijk gezegd van, wij hebben het anders ervaren en komen zeker nog eens terug.

26. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft gereageerd op een recensie van Wereldkeuken de Braak

Toch nog een x op herhaling gegaan met een groep. Eerlijkheid gebied te vermelden dat het gewoon goed was. We hebben heerlijk gegeten. Mss omdat onze verwachting niet hoog was maar toch. Wellicht komen we nog eens terug.

27. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Veerhuis

Door de AH actie kwamen we uit bij dit restaurant. Vaak langs af gereden maar nu dan toch eens gereserveerd en gaan eten.
    De keuze was voldoende en de smaak uitstekend.
    Prijs kwaliteit verhouding buitengewoon goed door de actie maar ook zonder zeker prijswaardig.
    Vriendelijke dames in de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Nuenen

Zeker een leuk restaurant met goed eten. Alhoewel wij de porties wat groot vinden voor een voorgerecht. Maak deze de helft en de pas de prijs aan met - 1/3 en je maakt ook nog meer winst mede doordat er dan waarschijnlijk wel ruimte is voor een dessert.
    Ook de bediening is vriendelijk maar mag wat meer oplettend zijn. Ze lopen wat door elkaar ipv ieder hun eigen tafel waardoor het wat rommelig verloopt.
    Wij hadden aangegeven rustig te willen eten en daar hielden ze zich goed aan. Voor een zaterdag zijn ze wel wat vroeg dicht. 22:00 Dus gezellig na borrelen met een groep moet bij een collega concurrent op het terras.

29. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Shoga

Wat een grote teleurstelling.
    Bij aankomst onze social deal bon ingeleverd. Moesten zelf maar kijken waar we gingen zitten. Duurde 15 minuten alvorens we wat drinken konden bestellen omdat we zelf de serveerster aanspraken. Service is ver te zoeken. Bavaria uit de fles !
    Eten was van matige kwaliteit. Lauw wat warm hoort te zijn. Vis doorgebakken en de kip juist te kort. Alle sausjes papperig gemaakt met maizena. In de sushi was sla verwerkt.
    Alles werd geserveerd op koffieschoteltjes. Gerechten keuze was karig. Friet en frikandel hoeven er echt niet bij.
    En bij de rekening opmaken werden er teveel aan drankjes geteld.
    Nee zelfs tegen een gereduceerd tarief was dit veel te duur. Maar al kregen we het de volgende x voor niks dan slaan wij nog over.

2,9
  30. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Chalet Couvert

Mooie locatie en mooie inrichting. Goede bediening en een ruime keuze. Het eten is lekker en mooi opgediend. Het nagerechten buffet overtreft de verwachtingen. Niet de goedkoopste in de regio maar zeker de moeite waard om te gaan eten. Wel op tijd reserveren want het is er altijd druk.
    Wij komen zeker weer.

Meer updates