1. G Looijen

Wij zijn er eerder weleens geweest en vonden toen de pannenkoek op zich veel lekkerder volgens ons is deeg veranderd erg geel van kleur ziet en smaakt niet naar de ouderwetse pannenkoek.

5,9

1. Beste G. Looijen,

Wat vervelend om te horen dat u deze keer de pannenkoek niet lekker vond en jammer dat nu dan terug terug te lezen in een recensie en dat terwijl u het vorige keer veel lekkerder vond. U geeft aan te denken dat ons beslag is veranderd, en nu erg geel van kleur is en niet smaakt naar onze ouderwetse pannenkoek. Graag wil ik toch even vermelden dat ons zelfontwikkelde beslag al heel erg lang bestaat (30 jaar) en bewust ongewijzigd blijft. Ook dat gele wat u beschrijft hebben wij dus altijd al gehad en juist ons beslag is al jaren ons kenmerk en trots, waar wij bekend om staan en veel complimenten voor krijgen. Om die reden zullen wij dit recept niet veranderen. Wel bieden wij ook Volkorenmeel aan voor diegene die iets anders wil.
    Blijft natuurlijk jammer dat het bij u niet naar wens was en graag willen wij verbeteren, echter maak ik uit uw recensie op dat het aan het beslag ligt, wij zullen daarom de kwaliteit in de gaten houden maar het recept houden wij zoals het altijd al geweest is.

Met vriendelijke groet,

TJ van den Anker