1. Gulpers

We heddan gereserveerd in het life cooking buffet restaurant voor 7 personen. Bij binnenkomst werden we naar de tafel gebracht. Tot onze grote verbazing werden ons 2 tafels aangeboden. Hoe vreemd is dit als je reserveert voor 7 personen!! Aangegeven dat dit niet de bedoeling kan zijn. Vervolgens werden de 2 tafels aan elkaar geschoven.
    Er stond al een amuse klaargezet, wat vreemd is als je voor een buffet gaat. Er werd ons niet aangeboden de jassen op te hangen en dus vervolgens over een stoel gelegd. Er werd gevraagd wat we wilden drinken. Gedurende ons verblijf aldaar werd geen enkele keer gevraagd hoe we het buffet vonden en of we nog wat wilden drinken. Uiteindelijk werd ons gevraagd of wij klaar waren met het warme eten ( 21.00 u), met als doel dat zij alle gingen opruimen. Een dessertje gepakt, wat niets bijzonders was, wat taart of vers fruit of zelf een ijsje maken op een hoorntje.... Ook wel eens gegeten bij Van der Valk in Urmond. In ieder geval daar gelukkig een positieve ervaring, qua bediening, sfeer en eten.
    Bij het afrekenen heeft ons niemand iets gevraagd of goede dag gezegd, ronduit voelen wij ons schandalig behandeld door het personeel aldaar en daarnaast viel het eten zwaar tegen.
    Wij gaan hier nooit meer terugkomen!

2,7