1. Op tweede Kerstdag gegeten met 4 personen. De ontvangst buiten was verrassend, vuurkorf, arrenslee en 3 zangeressen die kerstliedjes zongen.

De entree was iets minder want dit restaurant mist behoorlijk veel kapstokken voor wanneer het vol is. Iets om te veranderen mijn inziens.

We werden keurig naar de tafel begeleidt. Op zich misten wij toch dat er niet even persoonlijk een drankje aangeboden werd en van die fles winterwijn op de tafel wisten wij niet of dit bij het all-inclusive behoorde. Jammer, want had die hadden wel willen proeven.

Het eten is prima. Verwacht geen haute-cuisine maar is uitstekend bereidt. Op een paar dingen na; het zou beter zijn als de carpaccio per bord bereidt zou worden in plaats alles op een grote plaat te leggen. We misten toch de finishing touch! Een grote tegenvaller was de meloen met ham! Je serveert geen meloen met de schil er nog aan! Een punt van verbetering!

Maar al met al prima gegeten. Complimenten aan de keuken en ook vooral aan het personeel in het restaurant! Tafels werden snel afgeruimd en er was ruimte voor een gesprek.

Nog een punt van verbetering is de frisheid in de toiletten. Wat betere luchtverfrissers zou prettig zijn!

Al met al een uitstekend restaurant waar voor een redelijke prijs prima kan worden gegeten. En als de aanbevelingen worden opgevolgd komen we kerst 2018 terug!