Eigen ruime parkeerplaats

• OV

Beide vestigingen met de bus makkelijk te bereiken. De vestiging in Heino is op loopafstand (10 min) van het treinstation.

ma Gesloten

1421204457 79
1520510483 84
1619816510 84
1696205761 84

1. Ik vond het wel gezellig, maar zal er niet weer naar toe gaan. Teveel mensen in een te klein vertrek waardoor het lawaai erg groot was. Maar was was leuk om een keer mee te maken en het eten was goed.

2. Truus Dissel

Wij kwamen zaterdag 7 juli met een gezelschap van 12 personen om 19.00 uur. Er was een tafel gereserveerd binnen, maar we mochten ook buiten zitten. Heel gezellig. Na een drankje maakten we gebruik van het buffet, niks mis mee. Die avond waren er champignons in bierbeslag, eendenborst en inktvis als specialiteit. Echter om 20.15 waren de champignons niet meer verkrijgbaar. Ook werd de carpaccio niet aangevuld. Voor ons was dat wel een behoorlijk minpunt.

3. Op tweede Kerstdag gegeten met 4 personen. De ontvangst buiten was verrassend, vuurkorf, arrenslee en 3 zangeressen die kerstliedjes zongen.

De entree was iets minder want dit restaurant mist behoorlijk veel kapstokken voor wanneer het vol is. Iets om te veranderen mijn inziens.

We werden keurig naar de tafel begeleidt. Op zich misten wij toch dat er niet even persoonlijk een drankje aangeboden werd en van die fles winterwijn op de tafel wisten wij niet of dit bij het all-inclusive behoorde. Jammer, want had die hadden wel willen proeven.

Het eten is prima. Verwacht geen haute-cuisine maar is uitstekend bereidt. Op een paar dingen na; het zou beter zijn als de carpaccio per bord bereidt zou worden in plaats alles op een grote plaat te leggen. We misten toch de finishing touch! Een grote tegenvaller was de meloen met ham! Je serveert geen meloen met de schil er nog aan! Een punt van verbetering!

Maar al met al prima gegeten. Complimenten aan de keuken en ook vooral aan het personeel in het restaurant! Tafels werden snel afgeruimd en er was ruimte voor een gesprek.

Nog een punt van verbetering is de frisheid in de toiletten. Wat betere luchtverfrissers zou prettig zijn!

Al met al een uitstekend restaurant waar voor een redelijke prijs prima kan worden gegeten. En als de aanbevelingen worden opgevolgd komen we kerst 2018 terug!

4. Goed restaurant goeie sfeer eten en drinken ook zeer goed jammer dat je voor radler moet bij betalen voor de rest zeer goed tevreden komen er zeker weer en bevelen het anderen zeker aan.

5. Afgelopen weekend met zijn tweeën gegeten zonder te reserveren. Wij stapten het restaurant binnen en werden direct hartelijk ontvangen. Na enige uitleg van gastvrouw Loes hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Mijn complimenten voor deze ervaring. mvg Anita

6. Heerlijk gegeten. Nette bediening. Echt een aanrader. Voor jong en oud. Top, ga zo door!!

7. Henry ter Halle

Helaas hebben we door ziekte moeten annuleren en kunnen van deze avond geen bericht geven, maar wordt zeer zeker binnenkort ingehaald.

Wel de note dat de vorige keren dat wij er geweest zijn altijd perfect was. Op 1 opmerking na dat de wc in het voorcafé scheef hing, maar dat kan ondertussen al wel verholpen zijn. Verder alleen maar lof.

8. Herma riedstra

Het eten was prima, ook een heerlijke live cooking. Klein aandachtpuntje: de taart bij het dessert was op toen wij aan het dessert begonnen en werd helaas niet aangevuld.

9. Peter Lücker

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

10. 2e kerstdag met de familie, 23 personen, gegeten bij Jan Steen. Het was onze eerste keer in dit restaurant. Naar al snel bleek, een uitstekende keus. Het eten was zeer goed, zeer veel keus en alles smaakte zeer goed. Glutenvrij eten, wat bij de meeste restaurants een probleem is, werd zeer goed rekening mee gehouden. De sfeer was uitstekend mede door 2 muzikanten. De kinderen hebben zich prima vermaakt, zelfs de kerstman kwam nog met cadeautjes langs. Al met al een top avond gehad.

11. Ontzettend genoten hier met elkaar. We waren met ons 4en en wij allemaal vonden de service ontzettend top!! Heel vriendelijk en werd je hem goed uitgelegd hoe het allemaal in z'n werk ging. Het gebruikte servies werd netjes weggehaald, terwijl dit veel te wensen overlaat aan andere restaurants. Het eten was echt verrukkelijk. We komen zeker weer terug.

12. Gezellige avond gehad bij Jan Steen, heel lekker gegeten en ook de wijn smaakte prima! Geweldige service en ontzettend aardige en gezellige medewerkers, niets is ze te veel: klasse!

We hebben reuze genoten en vonden het zeker voor herhaling vatbaar.

13. Voor mij is het erg lastig om ergens te eten i.v.m. een intolerantie voor smaakversterkers, maar bij Jan Steen heerlijk gegeten met speciaal voor mij een bordje in de koelkast :) Geweldige service. Wel even van tevoren melden.

14. Mooie locatie. Goede bediening. Eten slecht. Veel diepvries eten. Niet al te schoon bestek / borden.

15. H.M. Letteboer

Ontzettend positief, ik had van tevoren gebeld ivm een voedselallergie. Hier werd ontzettend vriendelijk en professioneel op gereageerd. Hierdoor had ik er vertrouwen in dat ons bezoek wel een goed zou komen. Bij andere restaurants heb ik dikwijls aangegeven dat ik bepaalde stoffen niet mag gebruiken, maar helaas werd daar niet altijd wat mee gedaan. Rick, de chef-kok, heeft speciaal voor mij "veilig" eten apart gehouden, ik kreeg een pan om te barbecueën en als ik andere wensen had, kon ik bij iedereen van de bediening terecht. We hebben een rondje langs de ruime sortering bijgerechten gemaakt en er was zelfs speciaal een heerlijk soepje voor mij gemaakt. Een geweldige ervaring al met al! Team van Jan Steen Tubbergen, mijn complimenten, jullie hebben mij en mijn familie een geweldige avond bezorgd en mijn verwachtingen overtroffen! Ontzettend bedankt!!

16. Vreselijk.. Een echte vreetschuur. Veel eten maar van alles het goedkoopste. Bah. Erg veel lawaai. Wat bedoelen jullie met service... dat de borden snel afgehaald worden? Het personeel is vlot en vriendelijk.

3,2
  17. wilma blokhuis

Voor het eerst bij Jan Steen geweest met ons gezin en aanhang. In een woord geweldig. Voor elk wat wils. Super bediening en erg gastvrij. We komen zeker terug.

18. Voor de eerste keer geweest om ons huwelijksfeest te vieren met familie.
    Het was super, gastvrij, goed eten en gezellig.
    We komen zeker terug.

19. Wicher Folkers

Gisteravond voor de eerste keer naar Jan Steen geweest in Tubbergen. We hebben een geweldige avond gehad met uitstekend eten. De bediening was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Voor de eerste keer ook echt 4,5 uur in een restaurant kunnen volhouden. Jan Steen Crew bedankt!

20. Mijn familie is over het algemeen van het 'functionele tafelen', maar hier hebben we echt 4 uur lang gezeten. Lekker eten, genoeg vis/vegetarisch, en 'echte' stukken vlees voor de liefhebber. Voor ons gemeleerde gezelschap helemaal top! Vlotte bediening. Leuke avond gehad.

21. Prima stek, prima eten, mooie zaak: ik zeg doen!

22. Antoinette

Mooie eet gelegenheid. Aanwinst voor de gemeente Tubbergen/Twente. Heerlijk, divers en gezellig eten. Een aanrader. Wij komen zeker snel terug.

23. Erwin van Diepen

Perfecte gelegenheid voor groepen (buurtverenigingen, collega's, vrijgezellenfeestjes etc.). Erg gezellig. Een avond vullend programma van lekker eten en drinken voor een vaste (redelijke) prijs.

24. Braakman

Een super avond gehad. Heerlijk gegeten.
    Mijn man was 50 geworden, de gastvrouw heeft dat goed onthouden en verraste mijn man met ijs en muziek. Super!

25. Erg lekker gegeten en inmiddels al voor de tweede keer ! Heerlijk dat je je niet druk hoeft te maken over de tijd. Zo hoort een gezellig avondje te zijn.

26. Lekker gegeten.
    Mals vlees,verse produkten.
    Gemotiveerd en gezellig personeel.
    Voor een vrijdagavond iets te rustig,
    Daarom deze recensie,goede reclame is belangrijk!!!
    En dat verdienen ze.!!!!!!
    Wij komen terug.

27. Ik ben al een paar keer in Heino wezen eten en hoorde van de opening van het tweede Jan Steen Restaurant te Tubbergen. Inge en Ronald Jan zijn 11 mei open gegaan en ik was er het eerste weekend direct bij. En ik moet eerlijk zeggen wat een top zaak is Tubbergen geworden. Echt helemaal AF!

Interieur is heel erg mooi en heeft meer dan de sfeer van Heino kunnen evenaren. Het eten is perfect! Dus alle reden van slagen, net zoals in Jan Steen Heino.

Erg mooi aan de Tubbergen zaak is dat er twee kleinere ruimtes zijn die zich erg goed voor kleinere gezelschappen leent ook op de drukkere dagen!

Ik zou zeggen GA HET ZELF ERVAREN!

Groetjes Jack.

P.S. Inge, Berrie en Ronald Jan heel veel succes! ik kom zeker nog eens langs.