1. Hallo dan,

De laatste maanden vaak op de dinsdag met zijn tweén een hapje wezen eten bij de Haas soms wel 2 keer per week.
    Soms een uiensoepje of een proeverijtje als voorgerecht.
    Het hoofdgerecht meestal de snitzel of een saté. Dit alles gecombineerd met een Gin-Tonic die is zo lekker hier. Eten en drinken kan ik niks over zeggen altijd goed van smaak en op temperatuur wat dat betreft helemaal oké. Sfeer is voor de rest oké lekker oud bollig achtig.

Wat ik nu ga schrijven is geen kritiek! Maar probeer hier wel wat mee te doen.

Bediening kan beter, vooral de jonge dames die uitserveren, soms echt slecht wat deze presteren en de uitstraling die je op je gezicht zet. Als je geen zin hebt om met mensen in contact te komen op een terras moet je niet in de horeca gaan werken. Een glimlach op je gezicht doet wonderen en je krijgt er er hoop voor terug. Heb hier aandacht voor als leiding.

De mannelijke serveerders weten wat ze doen, goed tempo en vlot van bediening. En als je vragen hebt weten ze met een oplossing te komen. De dames zijn soms drukker met elkaar dan dat men oog heeft voor de mensen op het terras, die met lege glazen zitten of een vraag hebben.

Voor de rest voor even lekker wat te eten en te drinken kan je hier goed terecht.

Ik zeg tot snel weer 👍