De Haas in Elburg

Nabij is een ruime parkeerplaats ('t Schootsveld), waar onbeperkt en gratis parkeren is. Het is 2 minuten lopen richting De Haas. Naast De Haas parkeren is ook mogelijk (Blauwe Zone), met blauwe parkeerschijf en maximaal 1 uur parkeren.

• OV

Busstation op 2 minuten lopen afstand.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Haas

1351352010 64
1408519590 78
1541910610 67
1627661980 72

1. Eerste keer: heel redelijk.
    Tweede keer : matig en stuk plastic in gerecht.
    Derde keer: ongeïnteresseerde bediening matig eten.
    Nooit meer dus.

2. Hposthouwer

Op vrijdag 04 aug 2023 was ik op bezoek in het restaurant, met nog 35 leden van zangkoor de waterlanders uit Lelystad.

Wat we van tevoren hadden besproken was helemaal top uitgevoerd. Heel leuk de menukaart met onze naam erop. Dat was een leuke verrassing.

Het eten was heerlijk. Alles werd gelijk op tafel gebracht door de gezellige bediening. Complimenten voor de kok. Dat vond ik niet alleen, alle 35 koorleden vonden dat ook.

We gaan zeker nog terug komen.

Groet Hans Posthouwer.

3. Jolanda

We komen vaak in Elburg en we eten daarna altijd ergens maar nu een paar keer bij jullie gegeten en ik moet zeggen het eten was super en de bediening heel goed we komen zeker weer terug super

4. Weg teren in de zon omdat serveerster weigert parasol uit te draaien, onvriendelijk jonge bediening mij niet meer gezien er zijn leuke uitspanningen genoeg in Elburg

5. Kees Kleijer

6. Henny van Kampen

Eten geweldig, bediening meer dan geweldig.
    We hebben genoten.

7. Adriana Evers

Wij vonden het super lekker, goeie bediening en gezellig.

8. meta van den bout

Het enige waar ik mij aan ergerde waren de tablets waar mee je je bestelling kon doen, die waren ontzettend smerig. Vooral in deze coronatijd moet hier aandacht aan worden besteed Ook erg onpersoonlijk natuurlijk. Ondanks dat was de bediening en het eten prima.

9. Gerechten zagen er spot-on uit en alles smaakte heerlijk. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert heerlijk. Lekkerste en malste biefstuk ooit zegt m'n dochter. Gereserveerde tafel stond voor ons klaar. Bediening was vlot en erg aardig. Steeds gevraagd of we nog wat wilden drinken dus zeer goede service. Ze hebben ook genoten van de speciale biertjes. Zoveel keus en ook ruime keus bijgerechten. Heerlijke frieten en gebakken aardappeltjes en witlof schoteltje. Ik had een dessert gevraagd wat niet helemaal op de kaart stond maar ook dit werd zeer goed geregeld. Kortom wat hebben we een heerlijke gezellige en smaakvolle avond gehad. De prijs meer dan waard. De zaak zat helemaal vol en dat vonden wij een goed teken. Bedankt mensen van de Haas, we komen zeker terug.

10. Super bediening en het eten was heerlijk, alles verliep erg vlot zoals vanouds.

11. Cees Bassa

Koffie was goed. Het kussentje van de stoel waar ik op zat was drijfnat zonder dat het te zien was. Broek drijfnat. Commentaar van bediening was alleen sorry. Verder was er geen hulp met een föhn of i.d. mogelijk.
    Ik een paar uur met een natte broek lopen. Duidelijk niet in de klant geïnteresseerd.

5,7
  12. Roelien 236 punten

Afhaalmaaltijd gehaald. Nette, snelle service met porties die meer dan voldoende zijn (we kunnen er nog wel een keer van eten). Voor dit geld is het zeker een aanrader!

13. We hebben heerlijk gegeten, ondanks de drukte van de winterfair vlotte en vriendelijke bediening.

14. Het eten was echt fantastisch...
    Lekkere spies met enorm veel vlees.
    Stokbrood vooraf was veel dus niet allemaal opgegeten. Bediening was bij mannelijk personeel zeer goed. Vrouwelijke personeel wat stugjes. Het is voor ons zeer goed bevallen dus voor herhaling vatbaar. Wel even wat doen aan de lach op jullie gezicht dames!

15. Echt nooit meer komen: bediening weet niet wat ze serveert: noemt de gebakken mosselen champignons, geeft steeds het gerecht aan de verkeerde persoon, wildtrio waren 3 schoenzolen, echt zonde van het vlees! Dessert bestellen duurde eeuwen, hoop herrie van spelende kinderen in een ballenbak (binnen!) om 21 uur in de avond en dan aan de buurtafel een jarige: geluidbox op 10 boven onze tafel met een happy birthdayliedje. Wat een bak ellende voor veel geld. Hard voor bij lopen.

16. Katya Reckers
    Vertaal van English naar Nederlands

I was the first time in Elbrug and we sat down for a cup of coffee in the first cafe in the street to catch the last sun rays. It was great! So good, that after a walk in the town, we came back to the cafe for dinner and never regretted!
    It did feel like eating in a restaurant, a simple dish but with a twist, that you would not make at home. Big portions! I did not have to ask what I can have instead of fries, because the portion comes with fries, salad and grilled vegetables and refills are possible. Heaven for big eaters and those who watch their figure!
    We had to wait a little longer than needed before being noticed to be seated, but I guess and was due to being really busy as the restaurant was full. That was quickly compensated by the attentive service and tasty food! Well done.

17. Bertus Weerstand

Heerlijk gegeten redelijke prijs TOP

18. Met zes personen hier gisteren gegeten we konden bijna niet onze mond opendoen bang dat er een van de tientallen vliegen na binnen zou vliegen echt schandalig zo veel driemaal gereclameerd konden er niets aan doen en buiten waren er ook zo veel nadat we gevlucht waren hebben wij buiten geen vlieg aangetroffen.
    Wij kwamen hier regelmatig maar nu nooit meer.

4,9
  19. Met zijn tweeën hier gegeten. Ik vond de tomatensoep niet echt lekker, leken wel ballen in te zitten uit blik.
    De bediening komt op mij onverschillig over. Ik mis de persoonlijke aandacht. Het gaat om het totale plaatje, lekker eten, goede sfeer, netjes bedient worden. Ik kom hier niet terug.

20. Op terras broodje paling besteld, en wat denk je zit overgoten met gesnipperde uitjes.
    Hierdoor proef je totaal geen paling meer, de uitjes smaak overheerste totaal.
    Dus zonde want het was niet goedkoop en snap deze combinatie ook niet.

3,7
  21. Hilbert Buist

22. In dit bedrijf krijg ik een beetje het gevoel dat men denkt 'de klanten komen toch wel. Die houding ligt op de loer in een toeristische plaats. Wij hadden een spek pannekoek en een broodje carpaccio. Mijn man vroeg om wat extra spek (waar hij uiteraard gewoon voor wil betalen). De extra spek zat er op maar hoe... Voor de koks was het blijkbaar teveel moeite om de plakjes even van elkaar af te halen, dus op een paar plekken in de pannekoek de plakjes spek op elkaar. Ik had een broodje carpaccio. Prijs 10 euro!! Hiervoor kreeg ik een ciabatta met héél veel sla met daarover heen een beetje carpaccio. Door zuinig te beleggen kon ik 1 kant van mijn broodje opeten met carpaccio. De andere helft van mijn broodje heb ik laten liggen samen met enorme berg droge sla. Op een broodje als dit maak je als bedrijf een prima marge, dat is wel duidelijk. Onze lege borden werden niet uitgehaald en we kregen geen kans nog een kopje koffie te bestellen. Toen we af wilde rekenen moesten we op zoek naar de dame in de bediening. Die was in een ander gedeelte tafels aan het dekken. Ik uit zelden mijn ongenoegen in de horeca (meestal hou ik het bij een compliment als het boven gemiddeld goed is), maar deze keer besloot ik er toch iets van te zeggen. Staande bij de kassa gaf ik aan dat ik de prijs van 10 euro erg duur vind voor een broodje met héél veel sla en weinig carpaccio. De dame ging direct in de verdediging. Ik had de broodjes op elkaar moeten leggen en dan op moeten eten. Ik gaf aan dat het mij voor tien euro niet de bedoeling leek dat ik mijn broodje op elkaar moest klappen met een plakje carpaccio ertussen en dit dan met mijn handen zou moeten eten (met mes en vork is niet te doen). De dame werd kribbig en zou het wel doorgeven. Aan alles merkte ik dat de kans groter was dat ik voor zeurpiet uitgemaakt zou woorden nadat ik de buitendeur achter mij had dichtgetrokken. Wij laten de Haas bij een volgend bezoek graag aan ons voorbij gaan.

23. Carolien

Vanmiddag op terras twee 12 uurtjes besteld het was druk de bediening had het druk maar lette niet echt op. Ik probeerde een paar keer de aandacht van de bediening te krijgen. Opeens kwam de ober en vroeg of alles goed was en ik vertelde / vroeg dat we graag boter op brood wilde hij keek me tijdens de vraag niet aan en reageerde ook niet op mijn opmerking. Ging in gesprek met andere klanten blijkbaar bekende van hem.

24. Aalt Fikse

Eten goed. Prijzen best wel hoog. Nadeel; alle gasten werden in één kamer gezet (luidruchtig), terwijl aangrenzende zaal leeg was.

25. Het eten is wat je ervan mag verwachten maar de bediening is erg slecht. Is echt een aandachtspunt. Zou nu onderhand bij De Haas moeten doordringen.

26. Ernst & Thea

De serveerster liep al rond met een gezicht wat op onweer stond en bij het bestellen bleek dat ze er niet veel zin in had.

Onze broodjes kroket werden zonder bestek geserveerd en na enig wachten en een keer wenken waar niet op gereageerd werd ben ik zelf maar bestek gaan halen.
    De kroketten waren niet echt warm (meer) en de broodjes die ze er bij deden waren totaal niet geschikt om met mes en vork te eten (korst hard en binnenkant zeer zacht) misschien heel sjiek bedacht maar totaal niet handig!
    Toen ons gevraagd werd of het gesmaakt had, gaven we te kennen dat de sneetjes brood niet echt in de smaak waren gevallen icm kroket/mes en vork, we kregen als antwoord dat het brood vers gesneden was, en daar moesten we het dus mee doen.
    Helaas, de fooi die ik altijd geef zat er deze keer niet in.
    We lopen hier in het vervolg voorbij.

27. Hallo dan,

De laatste maanden vaak op de dinsdag met zijn tweén een hapje wezen eten bij de Haas soms wel 2 keer per week.
    Soms een uiensoepje of een proeverijtje als voorgerecht.
    Het hoofdgerecht meestal de snitzel of een saté. Dit alles gecombineerd met een Gin-Tonic die is zo lekker hier. Eten en drinken kan ik niks over zeggen altijd goed van smaak en op temperatuur wat dat betreft helemaal oké. Sfeer is voor de rest oké lekker oud bollig achtig.

Wat ik nu ga schrijven is geen kritiek! Maar probeer hier wel wat mee te doen.

Bediening kan beter, vooral de jonge dames die uitserveren, soms echt slecht wat deze presteren en de uitstraling die je op je gezicht zet. Als je geen zin hebt om met mensen in contact te komen op een terras moet je niet in de horeca gaan werken. Een glimlach op je gezicht doet wonderen en je krijgt er er hoop voor terug. Heb hier aandacht voor als leiding.

De mannelijke serveerders weten wat ze doen, goed tempo en vlot van bediening. En als je vragen hebt weten ze met een oplossing te komen. De dames zijn soms drukker met elkaar dan dat men oog heeft voor de mensen op het terras, die met lege glazen zitten of een vraag hebben.

Voor de rest voor even lekker wat te eten en te drinken kan je hier goed terecht.

Ik zeg tot snel weer 👍

28. Redelijk eten tegen een te hoge prijs. Bediening is gehaast en heeft geen echte aandacht voor de gasten. Fouten door de bediening worden het probleem vd gast gemaakt. We kwamen er geregeld maar ben er nu even klaar mee.

29. Gisteren een feestje gehad hier Koude koffie, lauwe sateetje's. Bediening erg onervaren. Toiletten niet fris en geen toiletpapier. Vraag me af of het pand wel aan de brandveiligheidseisen voldoet Ik zou er zelf geen feest geven of gaan eten

3,2
  30. Met 6 personen hebben wij hier 3 weken geleden gegeten en het was heerlijk niets aan op te merken. Ik krijg het idee dat het restaurant weer in een stijgende lijn zit!

31. Na de zoveelste keer bij De Haas genoten te hebben. moeten wij vasstellen dat De Haas nog niets van zijn voortreffelijke keuken en bediening heeft ingeboet. Ook deze keer zijn we na een heerlijk maal met onze gasten voldaan weer huiswaarts gegaan. Met het vaste voornemen dat dit niet de laatste keer zou zijn en gauw weer eens te komen genieten.

32. Annemieke

Een bruiloft daar gehad.Ten eerste niet aangegeven waar je naar toe moet en ten tweede je loopt door het restaurant gedeelte waar mensen zitten te eten. Wat een slechte bediening zeg. De ene tafel zat al aan de borrel, 2 tafels verderop mensen nog geen koffie terwijl ze tegelijkertijd binnen kwamen. Lege glazen op tafel i.p.v. alle glazen meenemen, nee hoor 1 voor 1. De muziek heel slecht te horen in het soort van wok-achtig gedeelte van de zaak. Zeer zeker geen aanrader voor een bruiloft.

1,3
  33. H.J. van het Goor

Vanavond genoten van een geweldig voorgerecht, zalm met toast. Het mossel seizoen is weer begonnen, dus wordt weer genieten. De koffie en cappuccino zijn altijd geweldig.

34. Gea van der Schaaf

Het komt zelden voor dat de bediening zo slecht is. Het was druk, maar dat hoort niets uit te maken. Als apperitief kregen we koud stokbrood. Daarna bestelde ik carpaccio waar ui op zat en veel garnering. Als hoofdgerecht kreeg ik een biefstuk van de haas, maar het leek niet echt vers vlees. We kregen eerst geen groenten, aardappelen, e.d. Daarna geen dessertkaart ontvangen en er werd ook niet gevraagd of het ons gesmaakt had. Hier ga ik niet meer heen.

35. Afgelopen zaterdag hier voor de tweede keer gegeten! Het eten wat wordt geserveerd is heerlijk! Van het voor tot nagerecht wordt alles goed verzorgd en de service is ook prima! Zodra wij weer in de buurt zijn zullen we er zeker weer eens een hapje gaan eten.

36. JMTK 270 punten

Wij hebben hier enkele keren plateservice besteld (goedkoop toch even weg). Als die goed staat dan is het best ok voor het geld en gaat een sate'tje erin. Maar het is gewoon niet constant want het vlees kan ook droog en lauw zijn. Aardappeltjes zijn moddervet, drijven in de olie/vet.

Het ergste is echter nog de service en dat is de belangrijkste reden dat we niet meer terug komen. We hebben de laatste keer meer dan een half uur op eten gewacht. Nu kan er altijd wat gebeuren en we rekenen een restaurant daar niet direct op af MITS er iets mee gedaan wordt! Bijvoorbeeld een gratis drankje. Maar er werd helemaal niks mee gedaan. En het eten was wederom niet meer echt warm. En je hebt geluk als ze een keer opmerken dat je nog een drankje wil omdat je droog staat. Ook van het volk werden we de laatste keer niet vrolijk, lawaaierige mensen die menen dat je hun schaterlach aan de andere kant van het restaurant steeds moet kunnen horen of dat kinderen met hun schoenen lekker op de bank mogen lopen.

Nee, voorlopig geen de Haas meer voor ons.

37. Kwaliteit valt tegen, temperatuur vlees niet goed, droog vlees, bediening onvoldoende, te weinig aandacht voor de klant!

38. Langere tijd niet geweest, maar lijkt in niets meer op vroeger. Erg vol gepropt met tafels en daardoor geen normaal gesprek meer te voeren. 25,50 voor een grote vleesspies met lauw vlees en in de kern zelfs koud. Aardappeltjes kapot gebakken. Zeer triest en onherkenbaar.

1,3
  39. peter de with

Op 28-9-2014 zijn wij na een lange tijd weer eens uit eten geweest na de geboorte van onze zoon. Vol verwachting gingen wij naar de Haas die altijd zo goed was.

Echter...
    Wij kregen een tafel achterin een hoek, geen enkel probleem normaal gesproken. Maar dit keer zat er een grote groep mensen voor ons, die het nodig achtte om het hele restaurant mee te laten genieten van hun verhaal (Inmiddels weten wij alle belasting aangiftes van deze familie). Dit heeft erin geresulteerd dat wij tijdens het wachten op ons hoofdgerecht en tijdens het eten van het hoofdgerecht geen enkel woord met elkaar hebben kunnen spreken.

Nadat wij het meer dan zat waren hebben wij dit aangegeven maar hier werd weinig mee gedaan, de rekening werd er snel op tafel geschoven en met een hoop geschreeuw gingen ze dan eindelijk weg. Bij het betalen hebben wij dit nogmaals aangegeven, de ober gaf aan dat hij er iets van gehoord heeft en dat hij het jammer vond... Terwijl wij wel 93.00 euro voor 2 personen afrekende (wat wij normaal met liefde doen, maar dan verwacht je wel een leuke avond). Dan mag je naar onze mening wel wat anders reageren dan met "ja het is jammer"....

Het eten was erg goed, mooi op smaak. Genoeg garnituur.

Jammer vind ik dat er dit keer heel slecht gekeken werd of we nog wat drinken wilden, zelf tot 2 keer toe moeten vragen of ik a.u.b nog wat mocht bestellen.

Jammer dat onze avond zo is verlopen, wij kwamen tot gisteren heel graag lunchen en dineren bij De Haas, maar ik denk dat wij de volgende week besluiten om een deurtje verder te gaan.

40. Jentine

Op een vrijdagavond met een groep hier gegeten: indoor bbq.

Een aanrader! Echt super lekker mals vlees van goede kwaliteit! Vlees werd gelijk aangevuld! We hebben de bodem van de enorme schaal niet gezien.

We zaten in aparte zaal en hadden een 'eigen' ober. Die zorgde ervoor dat het ons aan niks ontbrak.. Super bediening!

Kortom: Wij komen hier terug!

41. Goede ervaring. Hebben er heerlijk gegeten. De gegratineerde champignons en de spareribs waren om je vingers bij op te eten. Oh zo lekker. Gezellige sfeer en leuke bediening. Kan wat druk zijn, maar dat is een goed teken. Tot de volgende keer!

42. Zijn hier zaterdag geweest,
    Goed gegeten, echt een top kok!
    Geen lif lafjes , gewoon lekker.

Komen zeker terug!

43. Ina 44 punten

Ben er met kerst geweest met mijn vriendin. Normaal gesproken komen we er graag. Maar met de feestdagen is het een drama. Het leek wel of ik op een lerenlap zat te houden. Had het idee dat het vlees allemaal al gebakken en gebraden was en gewoon opgewarmd werd. Zag er absoluut niet zo uit als normaal.

Ook ineens een hele andere menu kaart (hadden ze dat niet kunnen melden toen ik belde).
    Verder met kerst de prijzen ineens met 25% gestegen of zo?

Verder was de bediening toen erg nors, gestressd en bijna vervelend (steeds kijken of je je eten al op hebt).

Nee de kwaliteit begint sowieso achteruit te lopen....toch jammer want het is een begrip in Elburg waar iedereen positief over is alleen de laatste tijd......!

Mensen wordt wakker en zorg dat je mooie bedrijf een mooi bedrijf blijft.

44. Mattie van Benthem

Goede bediening erg vriendelijk ook gevraagd of er voldoende was zitplaats was goed .Eten was goed alles gaar en heel lekker de Erwtensoep hebben we twee weken geleden al geproefd doen we elk jaar was ook een paar jaar geleden als beste getest. Ja een pluim namens ons.

45. Wij komen hier al vele jaren, maar het wordt hier steeds minder.
    Kwaliteit van het eten loopt terug, en bediening vriendelijk, maar zeer rommelig. Dat wil zeggen dat mensen die veel later binnen komen, eerder worden geholpen.
    Wij gaan voortaan wel naar een ander restaurant.
    Erg jammer, het was zo goed

4,5
  46. Al jarenlang klant, kwaliteit blijft al zo lang we hier eten hetzelfde. Wel vet maar de prijs vergoed veel. Bediening uitmuntend. Een aanrader voor mensen met een kleine beurs.

47. Vroeger heb ik hier lekker gegeten, nu was het niks. Het eten was zeer vet.
    Zij had zalm en ik had biefstuk besteld, maar heb uiteindelijk een vleesspies gegeten. Ik kreeg het verkeerde gerecht na 3 kwartier wachten en had toen geen zin in nog meer wachten. Verschillende andere gasten, die later binnenkwamen, waren al wel aan het eten.
    Voor dit ongemak werd mij wel een drankje aangeboden, maar wel op een zeer gehaaste en onvriendelijke manier.
    Voor mij geen De Haas meer.

2,7
  48. We hebben een goede ervaring wat betreft dit restaurant.

De biefstuk was goed, en wat te denken van de spare-ribs.

Deze waren zeer goed. Ook de bediening was vriendelijk.

Leuke avond gehad.

49. Slecht. Ik ben een familielid van Ger, zie andere recensie.

Ik sluit me helemaal aan bij wat hij heeft verteld en heb inmiddels een uitgebreide brief naar de directie van het restaurant c.q. partycentrum geschreven. Omdat mijn moeder, de 91 jarige, o.a. enige tijdschriften had gekregen en ze vergeten was deze mee te nemen heb ik vandaag gebeld en gevraagd of ze gevonden waren. Ze lagen inmiddels tussen de andere tijdschriften op tafel en zouden eventueel apart gelegd kunnen worden totdat ik ze zondag zou halen. Maar "er was geen enkele garantie" dat ze er dan nog zouden liggen. Er is zoveel personeel en die weten dan niet waar ze liggen. Wat erg!

50. Er was gereserveerd voor de verjaardag van een ouder persoon (91 jaar), met het verzoek te voorzien in een aparte ruimte, koffie met cake of gebak voor 12 tot 20 personen en daarna wijn e.d. met wat hapjes bij de "borrel". Bij aankomst stond er op een tafel in een hoek een bordje "gereserveerd" en dat bleek dan de aparte ruimte te zijn. Bij de koffie werd niets gevraagd over gebak o.i.d. (naderhand bleek er alleen een zeer bescheiden aantal punten appeltaart te zijn), een paar borden met borrelhapjes moesten apart worden besteld. Kennelijk was de reservering niet goed doorgekomen.... Naderhand werden aan een tafeltje in onze hoek nog een paar mensen gepropt die wilden eten. Aangezien de jarige slecht ter been is, werd zij naar de uitgang geholpen door een bekende. Achter haar stond personeel te dringen om er langs te komen, kennelijk zonder begrip voor gehandicapte mensen.

Vorig jaar een uitstekende ervaring in dezelfde gelegenheid, nu is het: nooit meer!

4,5
  51. Emmy 11 punten

Met vrienden een etentje gehad bij de Haas. Slechte plek tussen 2 tafels in en een pilaar. Er was v.w. slechte ter been zjn van vriendin om een tafel aan het raam gevraagd. Daarvoor ruim van te voren gereserveerd. We kregen die tafel niet, want hij was gereserveerd voor 2 personen en wij waren met ons vieren! Zeer stug personeel, heb om die reden geen fooi gegeven. Muziek was erg hard, het was er (te) vol.

Eten was goed, maar zal hier niet meer komen.

52. Hier reeds vele malen gegeten en komen telkens weer terug, dus kwaliteit prima.

Gewoon lekker en je buik vol eten voor een betaalbare prijs.

Enig minpunt is de harde muziek die er vaak is als in de zaal aan de achterkant een bruiloft is...

53. Een Begrip in Elburg en ze leveren altijd standaard kwaliteit.

Simpel zonder poespas. Zaak zit bijna altijd vol wat de sfeer niet altijd ten goede komt.

Aanraders zijn de biefstuk a la maison en de satespies.

54. FvanKonijnenburg

Supergoede prijs-kwaliteitverhouding! De bediening was ontzettend aardig en behulpzaam en we hebben heerlijk gegeten. Het was redelijk druk maar we hoefden niet lang te wachten en kwamen geen aandacht te kort. Aanrader!

55. Afgelopen week hebben wij bij de Haas gegeten. Het voorgerecht was ruim voldoende. Maar zelfs over de sla onder de carpaccio was een vette dressing gegoten. Ook de gebakken voorgerechten waren vet. De vis in het hoofdgerecht was zeer vet, de groenten ruim van te voren gemaakt en weer opgewarmd. De kaas op de witlof zelfs ingebakken. Erg jammer. De porties waren royaal, maar absoluut niet verfijnd. Als garnering had ieder bord een grote tak rozemarijn en een plak grapefruit. Weinig creatief. De bediening mag wat vriendelijker en mogen ook meer met elkaar communiceren.

56. Met Kerst zijn we bij de Haas gaan gourmetten (totaal 12 personen). Voor de prijs moet je het in ieder geval niet laten. Veel voor weinig :). Goed verzorgd.

Zaaltje was saai en met 3 grote groepen op een gegeven moment echt te warm! Bediening was traag en kon de drukte duidelijk niet aan. Wel heel erg vriendelijk (vandaar de 7)! Dit was al met al leuk voor een keer, maar zeker niet weer.

57. Fam. Schrijvers

Geweldig restaurant gelegen in de vesting van Elburg. Het eten is er een ware smaaksentatie. Het vlees wordt zo mals geserveerd. En nog nergens hebben we zo'n lekkere spare-ribs gegeten als hier. Veelzijdige menukaart en vriendelijke bediening.

58. Hier nu 2 keer in 3 maanden gegeten. Het is een mooi restaurant en eten is niet duur. Je krijgt waar voor je geld.

Het eten was beide keren fantastisch, veel en lekker.

Personeel was ook vriendelijk. Als we daar weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten.

Het is een aanrader.

59. m van dijk

60. Uitstekend en sfeervol restaurant!

Hier is het altijd heerlijk eten.

Vriendelijke en snelle bediening!

Kortom een aanrader!

61. Uitstekend restaurant, personeel bijzonder vriendelijk!

62. Top restaurant, goed eten, sfeervol en correcte bediening.

63. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, kom al enkele jaren en ze hebben het schitterend verbouwd met een wijnbar. Op de kaart hebben ze zelfs bier/spijs en wijn/spijs combinatie bij elk gerecht staan. Zo'n uitgebreide keuze in gerechten is heerlijk, ook voor mijn kinderen is er iets te kiezen. Natuurlijk geen Jonnie de boer, maar daar is de prijs ook naar..

Gewoon doen!

64. Normaal gesproken komen wij met veel plezier in de Haas. Zo niet met de kerst. Zeer beperkt kerstmenu, prijs kwaliteit slecht, de bediening riep de drankjes op dat je het gevoel kreeg op een slechte bingoavond te zijn. Varkenhaas niet gaar, uiteindelijk na een kwartier iemand aan tafel, met de belofte op het stukje vlees terug te komen. Nadat er tweemaal een drankronde was geweest en de dessertkaart was aangeboden, gevraagd naar de stand van zaken. Er moest weer overlegd worden, uiteindelijk 50% korting. Op de rekening echter maar 1/3. Kortom op kerst nooit meer naar de Haas. Jammer want het normaal is het erg goed, maar dit geeft wel een nare nasmaak die weg gespoeld moet worden, voordat we er weer zijn.

3,7
  65. Lekker en goed eten. Leuke sfeer. Goede porties op je bord. Gaan het restaurant binnenkort verbouwen. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Uitgebreide wijn en bierkaart, 10 biersoorten van de tap.

66. Andre van Dijk

Slecht eten, zeer onvriendelijk restaurant, prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht.

3,1
  67. Perfect eten, een goede sfeer en altijd gezellig.

68. Toplokatie, erg lekker eten en veel keuzes in verschillende soorten bier.

69. Ik heb hier nu meerdere malen een etentje gehad. Erg goed eten en erg vriendelijk personeel. Ook bij feestjes was het een prima adres.

Het personeel is erg correct, als je eens vijf minuten moet wachten, bieden ze hiervoor excuus aan. En dat gaat bij andere restaurants nog wel eens anders....

In de nabije omgeving is ook voldoende parkeergelegenheid.

Ze hebben ook een mooi terras. Ook heerlijk om na een wandeling door het prachtige plaatsje Elburg even op het terras te gaan zitten.

Wij komen zeker nog eens terug!

70. Lekker en uitgebreid eten.

Ook gezellig zitten en goede bediening.

71. Geweldig restaurant.

Vriendelijk personeel, prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.