Op dit adres zit nu: De Vos en de Craen

1. C.Klijn

Gisteren wilden mijn vrouw en ik even wat gaan drinken. We kozen voor Café Hoegaarden. Het was mooi warm weer dus gingen op het terras zitten. Er was verder geen bezoek op het terras. Dan denk je dat de bediening zo zal komen. Niet dus. Na 10 minuten kwam er eens iemand. Ik de bestelling doorgegeven. Een leffe dubbel en een chardonay voor mijn vrouw . Even later kwam de jonge ober terug om te vragen wat mijn vrouw ook alweer wilde drinken. Weer verteld dat het een chardonay moest wezen. Eindelijk kwamen dan de drankjes. Mijn leffe werd op de tafel gezet , maar de chardonay werdt (per ongeluk) omgegooid. Je raad het al. Alles over mijn kleding. We zijn maar opgestapt en naar huis gegaan . Mijn biertje heb ik ook maar laten staan.

1. Die donderdag heeft onze stagiaire U geholpen en is er verder niets naar mij gecommuniceerd.
    Nu geeft een witte wijn meestal geen vlekken, mocht dat wel het geval zijn geweest dan mag u de stomerij kosten bij ons komen declareren.
    Wij bieden Jullie tevens gratis een consumptie aan.
    Excuses voor het ongemak.