Het restaurant Ernesto's is gesloten, Ernesto's poppodium is nog gewoon geopend

Op dit adres zit nu: Rosa's

1. Gisteren gegeten bij Ernesto's Cantina met vriendinnen. Toen wij binnenkwamen kwam niemand naar ons toe om ons verder te helpen, dus zijn we zelf naar de barman gelopen. Aan tafel duurde het 20 minuten voordat we de kaart kregen. Serveerder die de kaart aan ons heeft uitgelegd was vriendelijk. De rest had een lang gezicht. Sfeer in het restaurant was leuk maar ook sfeer tussen bediening was niet optimaal. Het lijkt allemaal heel goedkoop totdat je erachter komt hoe klein de porties werkelijk zijn. We hebben anderhalf uur op ons eten gewacht, geen zout bij de frieten, spareribs waren veel te zoet, ik proefde het gehakt van mijn burrito niet door de overheersende kaneelsmaak en saus, zelfde geldt voor de met kip gevulde enserada. Kleine salade was gewoon de rucola sla die je als versiering op je bord kreeg maar dan in een bakje gestopt. Bediening kwam niet vragen of alles in orde was. Ik had mijn 31 euro beter bij een andere mexicaan kunnen spenderen.