Op dit adres zit nu: Ming

1. Nooit meer. We zijn hier geweest, viel ontzettend tegen. Was koud, zodoende hebben ze een tafel voor de gashaard gezet. Het vlees wat er lag was aan de randen al verkleurd en uitgedroogd, ook de vis. Mijn moeder pakte vlees met een wat rode saus, dit was meer ketchup dan wat anders. Zelf heb ik kangoeroe biefstuk genomen, meestal bij een andere wok mag je wat groenten erbij doen op de bakplaat, maar hier mocht dat niet dan werd de plaat vies zogezegd. Op de biefstuk strooide de dame iet wat grote korrels zout gemengd met komijnzaad (komijnzaad, hoe haal je het in je hoofd om komijnzaad op biefstuk te gooien). Mijn man nam slibtong en daar ging ook komijnzaad op!!!
    De wok waar wij normaal heen gaan doet van alles op je vlees, zoals knoflook, sake, zout, peper en wat ketjap, dit is heerlijk, maar aan het vlees daar zit geen smaak aan. We waren hier ook snel weg. De zaak heet De Beleving, voor ons een slechte beleving. 80euro weggegooid. Voortaan maar naar onze vertrouwde wok.