Op dit adres zit nu: Ming

De Beleving in Langenboom

• All you can eat

1342521968 84
1419923336 79
1520545114 66
1590206345 67

1. Dinie Dekker

2. Goed en lekker eten. Ook gezelligheid met het personeel. Echt een plek om heerlijk te eten!

3. Zeer slecht ervaren, was in het verleden beter, ontvangst was prima, eten en aanbod was slecht in verhouding met 'n paar maanden terug, de toetjes waren heel erg droog en oud, slagroom machine kwam zure slagroom uit.

2,2
  4. Pashouwers

Het was goed, maar wel duur.

5. Joep Vissers

Vanavond met 16 personen mogen genieten van een goede sfeer, vriendelijkheid en top producten!
    Een ware verrassing in Langeboom, voor herhaling vatbaar en een aanrader. Lekker verse producten en een zeer goede sfeer.

6. Goed eten, zeer vriendelijk personeel.

7. Zeer nette en klantvriendelijken restaurant.
    Wij komen 1 x per week bij dit gezellige restaurant.

Kwa eten vind ik het genoeg keuze hebben en het vlees en alle bijbehorende eten is ook vers.
    Het inrichting van de restaurant is leuk gedaan lekker ruim en sfeer vol ingericht, waardoor de sfeer lekker relaxed en niet gedwongen.
    Ook is de personeel die daar werkt erg vriendelijk waar door de service ook fijn is.
    Zelfs zakelijk als prive kan ik bij deze restaurant goed terecht.

Kortom waar voor je geld en zeker een aanrader om ernaar toe te gaan.

8. Raeli Kerkhof

Gezellig restaurant met een fijne sfeer. De tafels staan ruim opgesteld en je hebt geen last van de andere gasten. Het eten smaakt goed en er is genoeg keus. Het is een aanrader om ernaar toe te gaan.

9. Weinig keuze. Amper sushi. Slechte kwaliteit van het eten. Ze vullen niks vers aan. Vaak te koud en zelfs een soort groene cake bij het dessert dat nog een beetje bevroren was. Het is duidelijk dat ze bang zijn dat ze iets moeten weggooien als er overschot is! Dat kan dus echt niet! Als de smaakpolitie daar komt zijn ze de pineut denk ik! Niks is echt vers. Ik zou er mijn gasten nooit mee naartoe willen nemen. Een grote stad iets (zuidelijker) verderop heeft All Inn buffet cq sushi restaurants waar je U tegen zegt! Soms zelfs voor een lagere prijs!
    27,50 vind ik echt teveel voor dit restaurant! Maak het dan a.u.b iets goedkoper. Maar dan blijft het nog steeds SLECHT!

3,6
  10. Er zijn mensen die een keer buiten de deur Mogen eten, en dan zout gaan leggen op alles wat ze maar kunnen bedenken.
    Wij komen 1 x per week bij dit gezellige restaurant.
    Waar we ons echt thuis voelen.

De sushi is heerlijk en alle gerechten worden dagvers gemaakt.
    Het vlees en alle bijbehorende eten is ook vers.
    Ook is de sfeer lekker relaxed en niet gedwongen.
    Er wordt goed voor je gezorgd zodat je een lekker stukje vlees en groente op je bord krijgt.
    Kortom waar voor je geld.

Des al niet te min vinden mensen het blijkbaar nodig om toch een slechte recensie te schrijven.

Amy en Ming ga zo door jullie zijn lieve mensen en ik vindt dat jullie wel een pluim hebben verdiend.

Tot gauw weer ziens.
    Groeten en ga zo door.

11. Doe jezelf een plezier en ga hier niet eten.

Bij aankomst niemand die je ontvangt, waardoor je maar het restaurant inloopt en hoopt iemand te vinden die je kan helpen.

Erg weinig keus, en wat er was, lag al uren in de bakken en werdt niet of nauwelijks aangevuld of ververst. Dat was goed te proeven.

De sushi die er was, was constant op en er waren maar twee verschillende keuzes, met minimale vulling. Smaakt nergens naar.

De koks die het vlees bakken hebben geen idee wat ze aan het doen zijn en spreken amper Nederlands of hebben geen idee wat je nu van ze vraagt. Het doorsnijden van een biefstuk om te kijken of het al gaar is op een bakplaat is niet zoals het hoort. Ook bij de bakplaat en bij de wok is de keuze minimaal.

Ijs mag je geen ijs noemen. Er staat een softijs apparaat en een chocolade ijs apparaat waarvan de kwaliteit matig is. Een aantal bakken schepijs is blijkbaar teveel gevraagd. Slagroom apparaat werkt niet wat blijkbaar vaker voorkomt. De overige toetjes zijn oud, of worden niet bijgevuld waardoor er constant lege borden staan in de vitrines.

Bij het vermelden van onze klachten voelden wij ons niet serieus genomen door de eigenaresse. Het vlees en andere gerechten worden vers gemaakt, dus was het logisch dat het al 2,5 uur in de bak lag. Ook dat de keuze nu al meer dan voorheen was, werdt regelmatig gebruikt. Daarnaast was het ook normaal dat de kok bijna geen Nederlands spreekt, daar moesten wij het mee doen.

Kortom, waardeloos en zonde van de verassing voor de jarige job.

1,2
  12. Gisteren 8-2-2018 gaan eten bij de beleving.
    Mijn vriendin was jarig dus ff een lekker hapje eten samen.
    We kwamen binnen en Ik zag vloerbedekking met grote vieze vlekken erin.
    Toen kwam de gastvrouw overvriendelijk als of ze ons al jaren kende beetje overdreven vondt ik.
    Nou goed plaats genomen en toen naar het buffet.
    Soep ging wel.
    Biefstuk laten bakken ik zei doorbakken hij snapte het niet of sprak geen nederlands ik kreeg hem medium zo dat het bloedsap er nog uitliep bah.
    Frikandellen hard en taai niet te eten.
    Friet lauw borden koud dus als je op je plaats aan komt is de friet al helemaal koud geen verwarmde borden aanwezig.
    Ook weing of geen smaak aan het eten en weing keus.
    Mayonaise was op.
    Slagroomaparaat kapot. Ijs was niet te eten rare smaak.
    Sate was op.
    Wat een balletent.
    Ben er amper een uurtje geweest toen gaan afrekenen.
    Ze vroeg of het had gesmaakt.
    Nee zei ik en heb haar duidelijk gemaakt wat er allemaal mis was.
    Toen bood ze me aan om nog een keer terug te komen gratis.
    Heb gezegt dat ik nog niet terug kwam al kreeg ik er geld bij.
    Jammer van het verjaardagsetentje.
    Succes als je daar gaat eten mij niet meer gezien.

13. Goed adres alleen geen sfeer.

14. Een van de beste wok en teppanyaki restaurants in noordoost Brabant. Heerlijke sushi's en andere voorgerechtjes. De wok/teppanyaki is ook goed. Voldoende keuze en snelle bereiding.
    De rode wijn van het drankbuffet is van goede kwaliteit.
    De gastvrijheid en persoonlijke aandacht is top!

15. Zo nu en dan gaan we weer eens een hapje eten bij De Beleving. Vanavond ook weer genoten van heerlijke verse sushi, vis en andere voorgerechten. De wok en teppanyaki bieden ook een goede keuze uit verse producten. Het drankbuffet is ook prima. Kwaliteit en prijs in goede verhouding. In vergelijking met menig restaurant een aanrader. Ook nog eens super gastvrij en vriendelijk personeel!

16. Van zetten

Zeer slecht weinig keuze.
    Koud eten.
    Slechte bediening.
    Koks verstaan niks.
    Onder tafel laken liggen gore doeken waar we de hele avond konden zien bij de tafel naast ons echt goor.

17. Inge Toonen

Op een maandagavond gegeten met een grote groep. Dan eet je met een flinke korting. Vroeger waren ze dan dicht. Altijd gezellig die ronde tafels. Lekker gegeten en drankjes bij de prijs inbegrepen. Het was niet druk. Ik vond de koks er niet echt verzorgd uitzien. Bediening was wel heel vriendelijk. Ikzelf heb heerlijk gegeten.

18. Julian Appiah-kubi

Vondt het van binnen mooi goede sfweer gezelig lekker etten gastvrij goede bediening buiten was saai dat kan wel wat op vallender.

19. Met 6 personen via socialdeal. 2uur onbeperkt eten en drinken. Zorg dat je als je de wiedeweerga na de twee uur het restaurant verlaat. Blijf je nog zitten zonder dat je nog iets eet of drinkt moet je bijbetalen. Ondanks dat er niets meer te doen was. Wij kregen te horen dat er nog een rekening openstond van een half uur. Een onaangename verrassing en erg klantonvriendelijk!!

20. Erg genoten van een gezellige avond bij de Beleving. Mooi en sfeervol ingerichte zaak met voldoende ruimte waardoor je rustig kunt rondkijken wat je wil eten. Keuze genoeg in zowel eten als drinken. De ervaring was goed, kortom een prima beleving.

21. Heb een erg gezellige avond gehad, zoals altijd. Leuke sfeer en het eten is heerlijk.

22. Wat een warm welkom door de zeere charmante gastvrouw en gastheer! Prima uitleg over gang van zaken.
    Ik ben niet zo van buffet maar deze was heerlijk, warm en vers. Leuke koks die gerechten op een prima manier klaarmaken.
    Kortom: hier gaan we zeker nog terug!

23. Heerlijk gegeten in even gezellige sfeer.

24. Gisteren gaan eten bij de Beleving.
    Zijn hier jaren eerder al vaker geweest en was toen altijd goed maar helaas is de keuze nu erg beperkt.

Binnen was het koud, de airco stond niet goed ingesteld. Vriendelijk personeel, dat wel. Ik wilde frietjes pakken en toen kwam er een kok naar mij toe dat ik deze beter niet kon pakken, het was koud en lag er al een tijd. Hij zou dalijk nieuwe gaan bakken.
    Ook overige gerechten waren koud zoals de kipsate en de bami. Alles van het kinderbuffet was koud en je kon merken als je het at dat het er al heel erg lang lag. Frikandellen en kipnuggets smaakte gewoon niet meer.

Ook het vlees die nog gebakken moest worden was al gaan verkleuren. Toen we dit aan een kok meldde zei hij dat hij het inderdaad zag. Maar hij deed er niets aan. Hij gaf aan dat de keuze nu wel al veel meer was dan een tijdje terug.

Helaas was er ook een ijsmachine kapot gisteren, die van de chocolade ijs.
    Ook toen kwam er een kok en die zei dat hij het er bovenuit wel uit kon scheppen voor ons maar dat hij niet wist of het dan nog wel lekker was.
    We hebben dan ook vriendelijk bedankt.

Al met al een gezellig restaurant, goede bediening (eerlijk ook) maar niet voor herhaling vatbaar. Het eten is absoluut niet lekker en koud.

2,7
  25. Gister weer een keer wezen eten, leuk personeel, eten was goed van smaak, alleen jammer dat de friet koud was bitterbal en frikandel waren ook koud.
    Vis van de bakplaat was niet helemaal gaar jammer!

26. Zeer slecht! Vis/vlees/kip wordt op dezelfde plaat gebakken(weinig keus in soorten)
    buffet bakken worden niet schoon gehouden, gerechten zijn lauw!
    Sushi staat naast de 'verwarmde'bakken.
    Toiletten niet schoon, stoelen vies, buiten vergane glorie.
    Personeel is erg hartelijk maar lijken het niet aan te kunnen.

1,3
  27. Prima restaurant. Gegeten op vrijdag 4 augustus 2017 (via reservering Social Deal). Was bij aankomst nog heel rustig. Keurige ontvangst en uitleg gang van zaken. Werd al snel gezellig druk. Eten was prima. Drank (fris en licht alcoholisch) kun je gewoon zelf uit de koeling halen. Je kunt vers vlees/vis/garnalen zowel laten wokken als Teppanyaki. Er staat ook meer dan genoeg klaar in de buffetcorner (Sate/Babi Pangang/pasta's/rijst etc. etc..). Soep was prima en ook de nagerechten (waaronder ijs met alle toevoegingen die gangbaar zijn) was prima!. Alle negatieve recensies (voorzover al gestoeld op objectieve waarneming) van enige tijd geleden zijn duidelijk sowieso niet van toepassing op de huidige situatie bij de Beleving. Het enige wat iets minder was, ging over de Airconditioning. Was op enig moment net iets te koud maar vooruit.... Het was een lekker etentje, prima bediening en het zag er verder buitengewoon netjes uit! Je gaat met een prima gevoel naar buiten!

28. Karin van den Broek

Goede en spontane ontvangst, gezellige sfeer. Niet rumoerig. Fijn dat het eet gedeelte apart van het buffet was. Echt een aanrader en dan zeker via Social Deal.

29. Dinie Dekker

Na een warm welkom door gastvrouw Amy werden we begeleid naar onze tafel.
    We waren met een gezelschap van 5 personen en hebben gezellig gegeten en gedronken.
    Het aanbod van eten was zeer gevarieerd van koud buffet, sushi tot tepan yaki en wokbuffet.
    Bediening is zeer netjes en lekker snel.
    Bedankt voor de gezelligheid en het smaakvolle eten.

30. Annnemarie

Weer een avondje genieten. Sfeervol en overheerlijk. Amy, bedankt voor de altijd warme welkom en tot de volgende keer.

31. Ik ben een paar dagen geleden gezellig met de familie wezen uit eten, het was zeer gezellig en vooral ook lekker.
    Bij de wok werd ik telkens snel geholpen door de kok, daarnaast heb ik ook nog even met de kok staan praten dat was zeer gezellig, hij zei dat de pittigste saus zeer lekker is, en dat is deze inderdaad ook zeker, nadat ik hem er naar vroeg aangezien ik meestal als ik naar een wok ga de op een na pittigste saus neem.

32. M. Thomassen

Gisteren met de familie heerlijk zitten smullen.
    Het eten zag er allemaal vers en verzorgd uit.
    Smaakte heerlijk.
    Personeel was vriendelijk.

33. Rene Peperzak

Prachtige omgeving gelegen, maar uiteraard belangrijker is het lekkere eten!
    Ruim aanbod en aardige bediening...je voelt je er gelijk op je gemak!
    En dat eet dan heel erg lekker.Zeker aan te raden!

34. Gezellig, gastvrij. Lekker gegeten!

35. Harrie van Schilt

Heerlijk gegeten. Zag er zeer verzorgd/culinair uit. Vriendelijk personeel. Avond was helemaal af.

36. Eten was zeer slecht. Soepen waren koud. De warme gerechten waren ook koud. De sausen van de wok waren ook niet op smaak. De Chinese koks zijn vervangen door een steltje beunhazen. Het personeel is nog wel heel vriendelijk en er is ook een goede sfeer. Alleen het eten is daar in tegen echt slecht geworden.

3,9
  37. Was ooit goed nu vergane glorie.
    Personeel loopt in eigen kleding rond.
    Eten was gewoonweg slecht.
    En de wc's smerig!
    geen positieve beleving.

38. Helaas moet ik constateren dat het restaurant zeer slecht geworden is. E.e.a. is behoorlijk afgetakeld. Minimale bediening, geen Chinese koks meer maar onervaren bakkers.
    Sommige gerechten voldoen nog aan de norm en weer andere helemaal niet.
    De speelhoek voor de kinderen is minimaal met een slecht werkende TV en weinig speelgoed.
    De kant van het restaurant waar de kinderspeelhoek is, was koud en ongezellig.
    Verder ontbreekt een invaliden toilet.
    De prijzen zijn dan wel flink gedaald, maar dat is dan ook te merken. ben bang dat ik er niet meer naar toega. Het was een beleving, maar dan een negatieve

3,9
  39. Addie en Erna

We waren nog nooit hier geweest en kwamen bij toeval langs. Wat een service en lekker eten. Wij zijn niet van veel voor weinig, maar voor het goede product. Dit was uitstekend. We komen vaker nu we in de buurt wonen. Een aanrader

40. Eten was erg lekker, ook de communicatie tussen klant/personeel verliep goed. Was een gezellige avond en zeker een aanrader voor de volgende keer!!

41. Nooit meer. We zijn hier geweest, viel ontzettend tegen. Was koud, zodoende hebben ze een tafel voor de gashaard gezet. Het vlees wat er lag was aan de randen al verkleurd en uitgedroogd, ook de vis. Mijn moeder pakte vlees met een wat rode saus, dit was meer ketchup dan wat anders. Zelf heb ik kangoeroe biefstuk genomen, meestal bij een andere wok mag je wat groenten erbij doen op de bakplaat, maar hier mocht dat niet dan werd de plaat vies zogezegd. Op de biefstuk strooide de dame iet wat grote korrels zout gemengd met komijnzaad (komijnzaad, hoe haal je het in je hoofd om komijnzaad op biefstuk te gooien). Mijn man nam slibtong en daar ging ook komijnzaad op!!!
    De wok waar wij normaal heen gaan doet van alles op je vlees, zoals knoflook, sake, zout, peper en wat ketjap, dit is heerlijk, maar aan het vlees daar zit geen smaak aan. We waren hier ook snel weg. De zaak heet De Beleving, voor ons een slechte beleving. 80euro weggegooid. Voortaan maar naar onze vertrouwde wok.

42. Afgelopen week bij De Beleving gegeten, een aanrader! De sfeer was erg aangenaam en de bediening was goed. Er was genoeg keus bij het buffet dus voor ieder wat wils. Zeker voor herhaling vatbaar!

43. Heerlijk gegeten. Zeer aangename sfeer. Helemaal top!

44. Heerlijk eten, aanrader!!!

45. 1 ste kerstdag gegeten. Zeer slecht de bakken waren niet aangevuld, vuile vaat op de tafels en bar, niet voldoende personeel, we gaan er dus ook nooit meer eten.

2,6
  46. 4 december 2016

Op zondag middag gezellig samen eten bij De Beleving. Helaas viel het ons tegen. Ten eerste was het behoorlijk koud binnen, er werkte maar 1 radiator. Het eten was niet om naar huis te schrijven. In de warm houd bakken was het eten matig. Sommig dingen waren half of niet warm
    Op de gril plaat was het vlees goed, maar als je ging wokken dan viel dit tegen, te weinig keuze.

Op het einde bestellen we nog koffie met amaretto, normaal krijg je er een klein glaasje amaretto erbij. Hier krijg je een groot glas erbij, dit is veel te veel voor bij de koffie. Ook de prijs die je betaalt voor de amaretto bij de koffie was erg hoog, €4,50. alleen voor de amaretto.

De bediening was goed, daar ligt het niet aan. De kok matig, helaas.

Ga ik hier nog een keer eten, dan is antwoord nee. Dit was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer!!

47. Eten afgehaald, het was super!! 'n Aanrader.

48. B de Wit

Wij hebben er heerlijk gegeten. Alhoewel het niet druk was, was de sfeer er heel gezellig en het eten kwalitatief goed en voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Het was uitstekend en de bediening was ook goed.

50. Eerste kerstdag wezen eten bij de beleving. Het was weer super. Heel veel keus, diverse wildgerechten. Alles geprobeerd. In een woord fantastisch. Deze keer krokodil gegeten, geweldig lekker. We gaan daar weer snel terug.

51. Anne van Buuren

Overheerlijk gegeten en genoten vandaag! Geen gewone wok, maar Mongolische wok, dus wokken op de plaat mjammie. Je kan vlees en groentes zelf uitzoeken en het wordt ter plekke voor je klaar gemaakt. Voor ieder wat wils, ruime keuze uit voorgerechtjes en toetjes, allemaal net even wat lekkerder en ook niet standaard.
    Voor ons echt een avond uit en een avond genieten van het eten, de sfeer en warme gezelligheid.

52. Heerlijk!! Het is een echte beleving! Wok op de nieuwe manier, geweldig! Het bakken zoals vertrouwd.. Alles heerlijk vers, in een woord perfect.

53. Eerst gingen we hier geregeld eten. Toen was het super goed. Nu de wok weg is en ook de verse groente voor op de bakplaat, komen we hier niet meer terug. Het restaurant is erg achteruit gegaan. Eerst was het ook altijd druk, nu is er niks te doen.

3,4
  54. Vriendelijk ontvangst en uitleg over gerechten van de wok. Dit wok concept is schijnbaar onlangs veranderd wat de smaak zeker ten goede komt. Heerlijk getafeld.

55. Gisteren met een groep genoten van de nieuwe stijl bij de Beleving. Vlees zoals Waygu rundvlees, livar, label rouge kip en verse visgerechten aan je tafel geserveerd, nog altijd onbeperkt. Onze groep heeft dit als enorm prettig ervaren, wokken vinden wij niets aan en daar moet je niet voor naar de Beleving gaan. Service als vanouds. Amy en Ming, succes met jullie concept!

56. Leuk ingericht restaurant. Alleen jammer dat het concept verpest is. Te weinig voorgerechten. De groente is niet eens Aziatisch en vaak koud wanneer je het hoofdgerecht krijgt. De hoofdgerechten zijn groot en gewoon nederlands.

Hij is me te prijzig geworden en ik ben er niet meer warm voor te krijgen. Jammer, ik kwam graag 2 keer per maand, maar nu niet meer.

57. Overheerlijk gegeten. Enorm hartelijk ontvangen en bediend. Een aanrader!!

58. Emma de Winter

We zijn hier geweest op een zaterdagavond. Er waren 6 tafels bezet en de service was nog echt te langzaam. De sfeer was dan ook zeker niet gezellig. Het nieuwe concept had voor ons totaal geen meerwaarde. Er waren veel minder voorgerechten dan voorheen. De prijs is echter niet aangepast. De bijgerechten stonden al op tafel terwijl de hoofdgerechten nog niet geserveerd waren. We hebben de bijgerechten dan ook gewoon terug gestuurd omdat deze ondertussen koud geworden waren. De hoofdgerechten duurde echt te lang!!! En waren ook niet zo speciaal qua smaak. We hebben hier meerdere keren naar moeten vragen. In ons gezelschap zitten een aantal grote eters maar ook deze grote eters hebben niet meer voor een tweede keer besteld omdat dit te lang duurde. De website is nog steeds niet aangepast terwijl dit concept toch echt al een aantal weken loopt. Dit vind ik zeer storend! Ga liever ergens anders eten want dit was echt een negatieve beleving!

1,1
  59. We zijn erg blij verrast door hoe het team van de Beleving onze verjaardag extra feestelijk heeft gemaakt. Ik werd in het zonnetje gezet door mijn gezin en werd verwend door het nieuwe concept van Amy en Ming. Een uitgebreide keuze aan excellent vlees waaronder wagyu en livar, daar maak je een man blij mee. De service aan de tafel was erg zorgzaam en attent. Het decor is erg stijvol, wat voor mij de volle punten compleet maakt. We komen zeker weer!

60. Op de website staat wok en sushi restaurant. Helaas daarvan niets van aangetroffen. Concept is aangepast. Geen kant en klaar gerechten meer. Bij de voorgerechten geen sushi. De voorgerechten waren beduidend minder als voorheen. De porties die aan tafel gereserveerd werden waren te groot en de bijgerechten waren koud. Een enorme tegenvaller.

1,8
  61. Jammer dat het concept is gewijzigd. Ik snap de bedoeling om alles op een hoger niveau te krijgen. Als ik graag avondvullend wil dineren ga ik wel naar een tapas restaurant of iets dergelijks.

Voor een wokrestaurant is het veel te prijzig. Het is voor mij dus geen vlees, noch vis.

Ik ben bang dat dit concept het niet gaat redden. Wij zullen ons nog eens goed bedenken voordat we er weer heen gaan.

62. van Leuven

We gingen, "dachten we" wokken, maar dit pakte anders uit. Het concept van dit restaurant is in juni 2015 gewijzigd naar meer exclusief. Je komt uit je stoel voor de voor- en nagerechten.

De voorgerechten zijn beperkt tot voornamelijk vis. De kaart met hoofdgerechten bestaat uit een aantal vlees en visgerechten. Je besteld 'n gerecht waarvan je bij een aantal één keer kunt bestellen, daarna moet je bijbetalen tot 12.50 euro. Er zijn ook gerechten die je meerdere malen kunt bestellen.

Het duurt lang voordat het op tafel staat. Daarnaast kun je kiezen uit nasi, mihoen, aardappel, friet en groenten. Ik vind bij de groenten weinig Aziatisch, champignons, broccoli, witlof en Surinaamse zoete aardappelen. Deze zijn koud als je ze krijgt en het hoofdgerecht heb je dan al op.

We hadden een arrangement van 2.5 uur, maar in die tijd moet je het voornamelijk hebben van de voorgerechten (als je van vis houd) en de nagerechten, waarvan wel voldoende keuze en goede smaak.

Al met al, de smaak van de gerechten is prima, maar als je naar een Chinees restaurant gaat verwachten wíj in elk geval meer.

63. Volgends Internet asian food en sushi. Totaal niks van waar. Hebben een nieuw concept. Staat nergens vermeld en is waardeloos. Totaal niks voor de kinderen qua eten. Helemaal niks van asian food. Voorgerechten smaakten naar zeep. En hoofdgerecht moest je heel lang op wachten terwijl er maar 12 tafels bezet waren van de 30 ongeveer, misschien nog wel meer tafels. Dikke vette tegenvaller! Echt geen aanrader.

1,7
  64. K van Elden

Bijzonder slechte ervaring, terwijl er nog steeds online staat dat er sushi wordt geserveerd schijnt dit "gewoon" nog niet aangepast te zijn op internet. Er waren maar 12 tafels bezet, maar schijnbaar konden de kok en de bediening de bestellingen niet uit elkaar houden. Maar de bediening was bijzonder langzaam, er moest 2x gevraagd worden waar ons hoofdgerecht bleef. De bijgerechten werden op tafel gezet en waren allang koud toen het vlees werd gebracht.
    Binnen de eerste 45 minuten werd er 3x gevraagd of we nieuw drinken wilden bestellen, daarna niet meer. Achter het scherm waar de vuile borden naar de afwas werden gestuurd, hadden 2 medewerkers onenigheid met elkaar dat duidelijk door de gasten aan tafel te volgen was.
    Al met al nooit meer! Dit was een verrassing voor mijn verjaardag en niet alleen voor mij maar ook voor mijn kinderen die dit hadden geregeld was dit een regelrechte teleurstelling!

65. Vanavond nieuwe concept van de Beleving uitgeprobeerd. De wok is tegenwoordig weg, maar dat is alleen maar goed. De beleving heeft weer een stap gezet naar een hogere kwaliteit. Nu heb je de keuze uit verschillende soorten vlees/vis van een hoge kwaliteit (bijvoorbeeld: wagyu en livar). Deze bestel je aan je tafel en worden gebakken op de bakplaat, waarna ze erna bij je geserveerd. Het is nog altijd onbeperkt dat wel. Wij hadden vanavond beide een ribeye en een heerlijk stuk label rouge kip. Erg smakelijk weer. De beleving gaat ons vaker zien!

66. Vorige week vrijdag weer uiteten geweest bij de Beleving. Sinds een paar weken is er een nieuw concept, dus dat moesten wij uitproberen. Zoals we gewend zijn waren de voorgerechten van een erg hoog niveau en werd er op de details gelet. De wok is tegenwoordig weg, maar dat is alleen maar positief te noemen. Nu heb je de keuze uit verschillende soorten vlees/vis van een hoge kwaliteit (bijvoorbeeld: wagyu). Deze bestel je aan je tafel en worden gebakken op de bakplaat, waarna ze erna bij je geserveerd worden. Sommige soorten vlees kan je maar één keer bestellen, maar de meeste onbeperkt. Gezien de hoeveelheid vlees/vis is dit geen probleem. Dit allemaal voor een prijs waar je bij veel restaurants alleen een biefstuk voor krijgt. Daarom een sterke aanrader.

67. Lekker uit eten met vaderdag bij "De Beleving". Nou een beleving werd het zeker, het eten ging gaandeweg de avond op. We moesten het eten bij elkaar schrapen, net als de andere klanten die nog steeds een plekje kregen in het restaurant om te "eten" maar er was dus bijna niets meer. Als de schalen nog lichttelijk aangevuld werden waren deze dus meteen weer leeg. Jammer, we kwamen hier regelmatig eten het was telkens goed, maar nu was het regelrechtte afgang. Waarschijnlijk komen we hier nooit meer.

1,6
  68. Vorige week gaan uiteten bij de Beleving en wat hebben we genoten! Het buffet was goed verzorgd en het eten was erg smaakvol en vers. Ook hebben we vanalles op de plaat laten grillen. Ook dit was heerlijk! Er was keuze genoeg en we hebben onze buik flink vol gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Wij komen nog eens terug!

69. Karin

70. Kitty Stam

Gisteren bij De Beleving gaan eten met vrienden. Mijn ervaring was prima, er was genoeg keus uit allerlei soorten lekker eten, alles vers en goed van smaak. Op de plaat kun je verschillende dingen grillen, dit werd prima gedaan! Het personeel was vriendelijk en het was inderdaad een Beleving om hier te eten.

71. Sinds de Beleving is geopend ben ik er een aantal keren uit eten geweest. In het begin was het een 'beleving', tegenwoordig niet meer.

De keuze van producten is gaande weg minder geworden. De wok is verdwenen, de rede hiervoor is volgens de eigenaresse dat de plaat gezonder is. Dan blijft er dus de plaat, en het buffet over. En dan is het te kiezen eten wat op de plaat bereid kan worden zeer summier geworden t.o.v. een jaar geleden. En het buffet betrof bij ons laatste bezoek meerdere lege au bain marie bakken. De keuze is veel beperkter voor dezelfde prijs.

Tegenwoordig ook meerdere dagen gesloten, de openingstijden op de site waren ook niet actueel. Nee voor ons geen etentje bij de 'beleving' meer.

2,8
  72. Afgelopen week kennis mogen maken met de Beleving via een vriend van mijn zus. Gek genoeg kan ik me compleet niet vinden in de recensies die hier geschreven staan. Onze ervaring was namelijk heel erg goed. Het vlees en hele buffet waren de hele tijd voorradig, alles is hartstikke vers en heel lekker van smaak. Het vlees van de tepanyaki is super! Het personeel is erg vriendelijk en zorgde goed voor ons. Ik kom hier zeker weer en dat terwijl ik een flink eind moet rijden (+/45 minuten) om er te komen.

73. Liesbeth

Zaterdag wezen eten en het was erg slecht, de babi pagang en de foe Yong hay moest uit de (tomatensoep) scheppen en uit lekken, de mihoen was smaakloos, enz.

We waren met 6 personen, allemaal niet tevreden. We komen niet meer terug.

Liesbeth

74. kuijpers

Zeer slecht. De voorgerechten waren allemaal op en slecht bijgevuld, stokbrood was op en de rijst en nasi was tegen de bakken geplakt en niet te eten. Dus nooit meer.

2,2
  75. We hebben hier in het verleden regelmatig gegeten. Toen kon je nog wokken. Nu is het alleen bakken op de plaat en buffet. Ik houd van wokken met diverse sausen. Hier kan je dit dus vergeten. Kwaliteit van vlees is goed. Alleen het wordt verkeerd gebakken. Onervaren koks. Die het verschil niet herkennen tussen varkenshaas en biefstuk. Toetjes waren niet romig maar kei hard. Prijs kwaliteit verhouding is in onbelans in vergelijking met betere restaurants in de omgeving.

Ik kom hier nooit meer. Wel jammer, want het is een mooi en kindvriendelijkheid restaurant.

3,3
  76. Rene Sanders

Wij zijn een stelletje fijnproevers. Helaas is een goed restaurant tussen alle restaurants moeilijk te vinden.
    We zijn hier wezen eten, en over het algemeen heb ik dan geen hoge pet op van een buffetrestaurant, dat lijkt meer op een vreetschuur. Maar wat wij hebben beleefd, is ons nog niet vaak overkomen. De versheid en de kwaliteit van wat er aangeboden werd overtrof onze verwachtingen. We waren dan ook zeer aangenaam verrast! Na een zoektocht van jaren, eindelijk weer een gezellig restaurant gevonden die ruim is opgezet en je heerlijk met vrienden een avond lang ontzettend lekker kunt genieten van de culinaire hoogstandjes. Zelfs de nagerechten, waar ik niet echt een voorstander van ben, zijn meer dan perfect. Meerdere smaken in 1 hap. Hoe krijgen ze het voor elkaar!
    Als ik lekker gegeten heb, geef ik een 6 als cijfer. (Een 10 geef ik nooit, want dan valt er nooit meer wat te verbeteren). Eigenlijk is de prijs/kwaliteit niet goed beoordeeld, want dat klopt niet. Voor een habbekrats eet je eigenlijk veel te lekker…. Echt een beleving!

77. vincent en irma

We zijn echte wok fans, kwamen al enige tijd in heijen. Toen langenboom overgenomen werd daar ook gaan eten en beleven. Nou heijen was goed maar langenboom toch stapje hoger. Aangezien we in 22 verschillende wokrestaurants gegeten hebben inmiddels konden we echt een top 3 samenstellen en daar hoorde de beleving bij. Toen we tijdje geleden weer reserveerde gingen we er dus ook weer met veel zin heen. Wat was het een teleurstelling zeker voor Vincent dat bleek dat ineens de wok verdwenen was. Jammer dat dit bij reserveren niet gemeld was en wij toch echt bekende en vaste klant waren. Toch gezellige avond gehad en lekker gegeten. De uitleg waarom de wok weg is heb ik wel andere mening over en had ook in.onze ogen anders aangepakt kunnen worden. Bakplaten lekker maar zoals meerdere zeggen alles 1 smaak en geen variatie mogelijk daarin. Bij wokken was dat ander verhaal, veel verschillende sauzen maakte toch smaakbeleving. We zeggen niet dat we er niet meer komen maar zal toch minder zijn helaas. Jammer.

78. Marc Tichelaar

Je kunt onbeperkt heel goed eten. De bediening is perfect. De eigenaars zijn zeer klant vriendelijk. Ze geven je een warm welkom. Daar gaan we vaker naar toe.

79. Wij komen met regelmaat bij de Beleving, echt super eten. Het is er altijd gezellig, ook fijn de verdeling van gezinnen met kinderen aan de linkerkant daar waar de kids kunnen spelen en aan de andere kant kunnen wij dan gezellig rustig eten.

Het eten is zo vers en ziet er altijd zo mooi uit als het gepresenteerd staat. De sushi niet normaal zó lekker. Ook de groenten, vlees en vis altijd vers en mooi van kleur en overheerlijk gebakken. Voor de wijn liefhebber: er is een mooie wijn kaart en de witte huiswijn is héérlijk.

Het personeel is erg vriendelijk en het is er érg gastvrij. Wie het hier niet kan vinden kan het denk ik nergens meer vinden.

80. 5 weg gelopen klanten

Zeer jammer dat ze het wokgedeelte weg gehaald hebben. Als we komen om te wokken, dan valt het behoorlijk tegen als de wok ineens weg is. Persoonlijk vond ik het een erg slap verhaal waarom hij weg is gehaald, i.v.m gluten, allergieën en vetten. Volgens mij wordt er al duizenden jaren zo gewokt. Ik vermoed dat er een andere reden achter zit. Zeer jammer, want wij hebben er altijd heerlijk gegeten. Maar nu zoeken we toch echt iets anders!

81. Gisteren met vrienden wezen eten bij "de Beleving" en zoals de naam het al voorspeld had, het was echt een beleving.

Als je een doorsnee Chinees restaurant verwacht zit je hier verkeerd. Er wordt hier gebruik gemaakt van bakplaten waar vlees, vis en groenten worden bereid. Vis en schaaldieren op een aparte bakplaat wat een vriendin van me zeer kan waarderen, ze lust namelijk absoluut geen vis en is altijd bang voor smaakoverdracht. Daar was hier geen sprake van.

Wat ons vooral opviel was de uitgebreide keuze die je hebt in het vlees en vis, wat allemaal zeer mals was! Het ziet er ook keurig verzorgd uit. Er liep continu iemand rond die de boel in de gaten houd en aanvult.

Een buffet met heerlijke bij en wokgerechten. Ik heb hier overheerlijke chinese bami gegeten, niet de " platte" slierten maar heerlijke ronde! Deze bami geeft zoveel smaak, je weet niet wat je overkomt.

Als je buiten staat zie je dat je in een groot restaurant terecht komt, maar binnen is er niet zo veel van te merken. Indeling is zeer smaakvol en wat voor ons prettig is, er is een gedeelte apart voor gezinnen met kleine kinderen.

Daarbij was een speelruimte met filmruimte en spelcomputers. Dit is voor de overige gasten natuurlijk een stuk rustiger. Geen lawaai van rondrennende kinderen. Ook voor de ouders zelf zal het een stuk rustiger zijn.

Het voorgerechten buffet met heel veel verschillende koude en warme gerechten, vlees en vis en het uitgebreide dessertbuffet is van uitmuntende kwaliteit.

Al met al een aanrader! Wij komen hier zeer zeker terug.

82. De Beleving, het woord zegt het zelf al, een beleving om een avond bij te genieten! Wij hebben dit restaurant al meerdere malen bezocht, kijken hier erg positief op terug. Het restaurant ziet er tip top uit, er hangt een erg gastvrije sfeer. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk, leuk tegen de kinderen.
    Vorige week bezochten we de Beleving opnieuw, we merkten al vrij snel dat het concept gewijzigd was. Met als resultaat: geen wok meer. Nadat we al het een en ander gegeten hadden van de plaat, vroegen we de bazin waarom.
    Piekfijn vertelde ze dat op deze manier de gasten gezonder en lekkerder zullen eten, worden extra vetten (woksauzen) vermeden. Ook de hygiëne sprak een rol. Het is goed om te weten dat ze bij dit bedrijf zo bezig zijn met de juiste voeding voor de gast en de gast ook werkelijk op nummer 1 staat.
    Top, wij komen snel weer een keertje terug!

83. Vanavond ons eens heerlijk laten verwennen. Ongelooflijk lekker gegeten bij "de Beleving" in Langeboom. Het was ook echt een beleving. Keurige ontvangst bij binnenkomst die je naar je tafel begeleid. Wat opvalt is dat het hier niet om een "1 uit 1000" Wokrestaurant gaat maar dat ze een heel eigen kijk op eten hebben in de positieve zin. Heel uitgebreid voorgerechten buffet met de meest uiteenlopende heerlijke hapjes, koud, warm, sushi, heerlijke verse vis en garnalen. Niet enkel Aziatische hapjes dus voor ieder wat wils. Keuze uit 2 soepen. Wokgerechten worden hier in de keuken vers bereid en worden geserveerd in een buffetvorm. Persoonlijk vind ik dit veel fijner. Vind het toch niet zo smakelijk eruit zien als je zorgvuldig uitgekozen groenten en vlees in een schuimende pan water wordt geblancheerd waarin ook vis en schaaldieren worden geblancheerd. Alle groenten, vlees, vis, garnalen enz. worden hier op de bakplaat zeer smaakvol bereid.
    Je kunt hier nu echt de smaken en structuren van de verschillende soorten vlees heel goed proeven! Je hebt een zeer uitgebreide keuze in vis, groenten en vlees van uitstekende kwaliteit. Wij hebben ontzettend genoten en mijn smaakpapillen zijn bijzonder verwend... Dit alles geblust met overheerlijke Chinese wijn en Chateau Neubourg. En dan nog het dessertbuffet. Dit overdadige buffet zorgt ervoor dat we eigenlijk te veel hebben gegeten. Want alle toetjes zien er overheerlijk uit en je denkt telkens dat je er nog eentje wilt proberen. Mijn favoriet was de hangop... Al met al een heel geslaagde avond gehad. Kan het enkel maar aanraden. Wij gaan hier zeker geregeld terugkomen!

84. Wat een heb ik hier slecht gegeten.
    Bij binnenkomst werden we door niemand ontvangen. We zijn maar op eigen initiatief naar binnen gelopen en aan de bar gevraagd wat de bedoeling was. Het is toch niet te geloven dat een wok restaurant geen wok heeft. Vreemd dat alles nu op een bakplaat gebakken wordt.
    Dit is nog niet alles, vlees, groente en vis moesten op een aparte plaat gebakken worden. Erg onpraktich dat je dan met je vlees, groente en vis in een aparte rij moet gaan staan waardoor je erg lang weg bent voor een bordje eten en de helft al koud is als je bij je tafel bent. Het buffet wat er bij zat is sowieso al koud, dus dat matcht dan wel weer zullen we maar zeggen.
    Helaas eerste en laatste keer dat ik hier geweest ben.

3,1
  85. Vandaag niet voor de eerste keer hier gegeten, de ambiance is zeer mooi maar de beslissing om niet meer te wokken en alleen van de bakplaat te bereiden, is voor ons echt een tegenvaller. Er zijn 3 bakplaten, 1 voor groente, 1 voor vis en 1 voor vlees, alles wordt met zonnebloemolie en peper bereidt, vlees en vis wordt extra knoflook op gedaan. Je kunt niet in 1 rij gaan staan want alles moet apart. Het buffet was zoals vorige keren goed maar door de wok of liever gezegd de produkten smaakloos bereid op de bakplaat, zal dit voor ons bij deze laatste keer blijven.

5,7
  86. Niet de eerste keer maar wel de laatste keer bij de Beleving geweest. De aankleding van de ruimtes is erg mooi, keurig gedekte tafels, veel (gezellige) ronde tafels. Wokken kan niet meer, enkel bakplaten (3 stuks gescheiden groente, vis en vlees; later op de avond als koks zelf eten gewoon alles op 1 bakplaat). Het vlees en vis is van goede kwaliteit maar de bereiding op de wokplaat is echt smaakloos; alles wordt op zelfde manier bereid en er komt geen smaak aan het vlees/vis, het smaakt allemaal enkel naar knoflook.
    Ga niet te laat (na 19:30 uur), want je proeft aan alles wat er staat qua voorgerechten en reeds bereidde gerechten dat het er al heel lang staat. De keuze in voorgerechten is groot. Er komen veel klanten die er regelmatig komen, de eigenaresse wil ze allemaal persoonlijk begroeten daardoor rent ze door de zaak en geeft ze van afstand haar personeel opdrachten, dit is storend. We hadden al erg lang ons drinken op, maar niemand die kwam vragen of we nog drinken wilde; terwijl borden,bestek en lege flesjes gelijk afgehaald werden nadat we net onze laatste hap doorslikten. Duidelijk was dat we laat waren; sommige gerechten werden niet meer aangevuld en personeel wilde klaar zijn (toch tot 22.00 uur open?!).
    De beleving is absoluut geen slecht restaurant maar ons inziens begint het wel zijn glans te verliezen en kiezen we de volgende keer weer voor een andere Wok; wij houden nu eenmaal van lekker bereid vlees/vis/groente en misten de wok.

87. de Bruijn.

Heerlijk gegeten. Veel variatie. Ook het toetjes buffet. Vriendelijk personeel. Klantvriendelijk. Snelle service. Erg vriendelijk en behulpzaam tegen de kinderen. Schoon en net restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug!!

88. Ik ben niet zo van de wok maar bij de Beleving is dit toch anders!
    Zeer mooie zaak met een ruime keus aan fijne en lekkere gerechten.
    Personeel zeer vriendelijk en attent.
    Verder een voordeel dat er verschillende ruimtes zijn waardoor het minder massaal lijkt.
    Ook kinderen kunnen hier lekker hun gang gaan.
    We komen zeker terug!

89. Ko van der Hart

Fam van der Hart.

Na een bezoek aan een bekend museum in Langenboom
    bij wok de Beleving een prachtige avond gehad. Eten en drinken prima geregeld, keurige bediening, optimaal. In een woord top, ga zo door, zeer aan te bevelen.

90. Als verwend fijnproefer was het een beleving hier te hebben mogen genieten van een zeer verfijnde, goed uitgebalanceerde keuken waar enkel met dagverse producten wordt gewerkt. Ondanks de grote menigte werd ik betrokken in persoonlijke sfeer. Ik, als Fransman met culinaire achtergrond, heb mij verbaast geen stokbrood gemist te hebben om smaken tussen de verschillende gerechten te neutraliseren. Vandaar dat ik dit bedrijf als zeer kunstzinnig wil omschrijven.

91. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de beleving in Langenboom! De sfeer was goed, eten heerlijk, personeel heel vriendelijk! Kortom een hele goede ervaring en zeker een aanrader!!

92. Op zondag de 22e bezochten wij voor de eerste keer met ons drietjes deze eetgelegenheid in Langenboom.
    Onze ervaring bij deze restauratie is zeer positief.
    De reservering en de bediening is keurig netjes en vriendelijk.
    De gerechten zijn ruim voldoende aanwezig en zeer schoon en netjes uitgestald.
    Het gehele restaurant is in een zeer mooie kerstsfeer aangekleed erg succesvol.
    Wij mochten een geweldige avond meemaken bij De Beleving.
    Een super geweldige wok gelegenheid.
    En gaan er zeker vaker heen.

93. Wij zijn op 2 december voor de 6e keer bij 'wok de beleving' wezen eten het was weer uit de kunst. Het was er lekker druk, het personeel was erg vriendelijk en de koks konden het goed bijhouden. Wij willen vanaf deze kant het personeel en de koks een pluimpje geven, ga zo door wij komen zeker weer terug.

Groet ger en cisca van raay.

94. We wokken al heel wat jaren, eerst in Heijen en nu in Langenboom. In Heijen was het ook altijd goed, maar wij moeten eerlijk zeggen dat we het in Langenboom beter vinden. Misschien heeft dat te doen met de aankleding van de restaurants, en de opstelling van waar het eten staat. Maar het belangrijkste is en blijft dat het eten heel erg goed maar vooral lekker is. Ga zo door, en je zult ons zeker weer terug zien.

95. linda janssen

Wij hebben ook al regelmatig bij dit restaurant gegeten met ons gezin, dit was inderdaad heerlijk en niet koud. Maar van dat afsnauwen hebben we voor een paar weken terug ook gemerkt, dit stoorde ons ontzettend. Afgelopen weekend zijn wij weer lekker wezen uit eten bij de beleving en de desbetreffende persoon die dat deed was er niet en de sfeer was een stuk beter. Dit was ook het enigste negatieve wat ik over de beleving kan zeggen. De rest is allemaal perfect!

96. Het valt niet mee in deze moeilijke tijd iets moois neer te zetten, maar dat is het team van de Beleving gelukt!!! Iedereen doet zo hun best en de gasten staan voorop.
    Er zijn altijd mensen die over alles piepen, maar ik vind dat ze het TOP doen! De een wil graag een hand op de schouder, ik dus, de ander weer niet.....we zijn toch niet mensenschuw! Dames, ben trots op je bedrijf en trots op je goed, lief en vriendelijk personeel, ga zo door!!!!!!

Greets Kim

97. marijke van hout

Het is heerlijk of je nu met 2 pers. komt of met een grote groep het is er altijd goed. Wij zijn al meerdere keren bij jullie wezen eten en het wordt steeds beter en vernieuwender.

98. Vorige week zondag zijn wij met de familie bij de beleving in langenboom geweest. Het is een mooi ingericht restaurant met een leuke sfeer, een duidelijk plus punt!!!

Eten: Ik heb erg genoten van de tepayaki en van de wok, alleen was er een lange wachttijd waardoor ik de indruk kreeg dat de koks het niet aan konden. Ook waren de bakken geregeld leeg ( langere periodes zelfs). De warme gerechten die al kant en klaar waren, waren geregeld koud en ook deze waren geregeld voor een langere tijd leeg. Ik kan hetzelfde zeggen van de voorgerechten. Dit is dus duidelijk een min punt.

Service: We kregen de indruk dat het JONGE team de drukte niet aankon. Ze maakten een onzekere indruk. Ook moesten we lang wachten op de drankjes. De eigenaressen waren twee hele aardige dames die het ons zo aangenaam mogelijk probeerden te maken. Een tip: probeer niet de hele tijd aan de gasten te zitten het kwam wat handtastelijk over.

Prijs=kwaliteit!! Als alles goed bijgehouden wordt is het zeker de prijs waard..

Zou ik voor de beleving nog een keer kiezen? Nee, voorlopig niet. Ik zou dan naar een andere chinees gaan

Met vriendelijke groet,

Patrick

5,5
  99. Els 47 punten

Vanavond voor de eerste keer, maar zeker niet voor de laatste keer gegeten. Wat een ambiance, ruim opgezet, ontzettend vriendelijk personeel, hartverwarmende ontvangst door de directie, heerlijk eten, kortom: het was helemaal TOP! Wij komen dan ook zeer zeker graag terug!

100. Marloes 1424 punten

De Beleving ziet er supermooi uit, het oogt erg chique en hip. In het midden is het gedeelte waar je je eten kunt halen, links en rechts zijn 2 eetzalen die sfeervol aangekleed zijn.
    Eten en drinken:
    Prima, weinig op aan te merken. Hier en daar misschien wat weinig keuze en niet alles word tijdig aangevuld als het druk is. Eten smaakt goed maar het is niet spannend, het springt voor mij niet boven een ander, gemiddeld wokrestaurant uit.
    Sfeer:
    Zoals al beschreven, het ziet er supermooi en sfeervol uit.
    Service: Bij binnenkomst was onze tafel nog niet gereed waardoor we even moesten wachten, dat was jammer. Maar verder dik in orde, ik wilde mijn biefje van de teppanyaki doorbakken hebben, dit ook gezegd tegen de kok. Helaas was mijn biefje nog behoorlijk rauw en kwam ik daar achter toen we terugliepen naar ons tafeltje. Dit werd opgevangen door een van de managers en hij zorgde er voor dat ik aan tafel een keurig doorbakken biefje kreeg. Dit was zeker een pluspunt!
    Prijs/kwaliteit: Het eten is gewoon in orde, niets op aan te merken.
    Kortom: Het ziet er super uit, personeel is erg vriendelijk (soms iets té, eigenaresse maakt veel contact door haar hand op schouders van klanten te leggen, dit word niet door iedereen gewaardeerd) en de aankleding is super. Maar de Beleving steekt qua keus niet boven een ander, gemiddeld wokrestaurant uit. Leuk om eens te gaan eten. Ben wel benieuwd of het een blijvertje zal zijn want het nieuwtje van wokken is er al een heel eind af.

Volgende pagina