Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Noordeinde 46, 1141 AN, Monnickendam

1. Wij hebben bij Naang Nuan in Monnickendam heerlijk gegeten, het samengestelde menu was prima. Onze reservering was bevestigd door het restaurant, echter wij stonden niet op de lijst waardoor er bij ontvangst enige verwarring ontstond. Wij werden naar een tafeltje begeleid en hebben daar vervolgens 20 minuten gewacht voor er iemand kwam om ons iets te drinken aan te bieden.
    Daarna weer 15 minuten gewacht, waarna we zelf maar vroegen of we de menu kaart konden krijgen of ons uitgelegd kon worden wat we konden verwachten. Er werd verteld dat we een vastgesteld menu geserveerd zouden krijgen, dit duurde vervolgens weer zeker 15 minuten. Uiteindelijk heeft het alles bij elkaar drie uur geduurd pas nadat we daar een opmerking over maakten werd er een verontschuldiging gegeven. Ook andere gasten hadden last van het lange wachten en sommigen vertrokken dan ook zonder iets te nuttigen. Erg jammer!