1. Eduard 948 punten

Ik heb hier voor het eerst gegeten op een huwelijksjubileum van mijn schoonouders. Toen ik binnenkwam was ik verrast over hoe alles aangekleed was, en hoe chique en ruim alles opgezet was. Ik was tot dan toe gewend van wokrestaurants dat alles opeengepropt zit om zoveel mogelijk mensen binnen te krijgen, maar dit was het tegenovergestelde.

Ik heb van alles wat geproefd, het leuke is ook dat het niet alleen wokken is maar veel breder. Je hebt een Mongoolse gril, Javaanse fondue, Japanse grill en nog wat "gewone" gerechtjes. En allemaal smaakte het heerlijk.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam en je kunt er relaxed zitten. Je bent niet aan tijd gebonden zoals in andere wokrestaurants waar je bijvoorbeeld in 2 uur klaar moet zijn. Perfecte plek voor een lekker avondje uit dus, ik ben er inmiddels al meerdere keren geweest want het bevalt me goed.