1. Kabouter

Buiten gegeten met vrienden, helaas hing er een constante rioollucht. Niet echt fris. Het eten was niet zoals anders, kleinere porties en een rare bijsmaak. Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk, maar een jongeman die de tafel achter ons bediende leunde steeds op mijn stoelleuning om met de gasten achter ons joviaal te praten!Dit kun je echt niet maken! Wij komen hier al jaren, maar vinden het de laatste tijd allemaal net iets minder goed. Jammer...

1. Goede middag,

Bedankt voor het plaatsen van een recentie. We hebben gelijk actie ondernomen. De riool lucht op het terras hebben wij inmiddels opgelost.

En het joviaal praten en leunen op uw stoel zullen wij ons personeel van op de hoogte brengen dat dit zeker niet de bedoeling is.

Onze portie,s zijn na onze mening nog steeds hetzelfde en zullen dat ook altijd blijven. Maar vervelend dat het na u mening niet zo is.

Leuk om te horen dat de bediening aan u tafel tafel erg vriendelijk was.

We zien u graag nog een keer terug bij ons

Mvg Ribhouse Texas Geesteren