Ribhouse Texas in Geesteren

1603202628 80
1613020384 81
1671926923 82
1711197949 82

1. Wij wisten het maar onze vrienden niet ze waren zeker onder de indruk zo het eten als de sfeer we gaan er vaak heen vooral de sperribs die zijn echt goed tot gauw.

2. Renata Cipali

3. Ank 37 punten

Sfeer van de zaak goed, eten prima maar ook niet meer dan dat, service slecht.
    We kregen amper contact met het personeel. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht zat er zeker 5 minuten tussen het hoofdgerecht zelf en de bijgerechten (en bestek).
    Vervolgens dessertkaart opgevraagd, zeker 10 min. gewacht en toen zelf maar één gehaald bij de bar, vervolgens was er zo'n 20 minuten geen aandacht voor ons en geen contact te krijgen met het personeel.
    We zijn maar weg gegaan en hebben thuis zélf een dessert gemaakt, maar als je toch uit eten gaat wil je dat niet op deze manier eindigen.
    Heel jammer dit!!

4. Marinus en Hennie

Heerlijk gegeten bij deze gezellige mensen.
    We kregen dit diner van deze harde werkers als bedankje. We waren er nog nooit geweest. Maar het was een zeer hartelijk ontvangst. Een gezellige locatie. Alles prachtig in sfeer. En lekker eten. We hadden een mooie plek om het grillen te zien. Leuk om naar te kijken hoe netjes dit gedaan wordt. Zeer vriendelijke bediening. Dit gaan we zeker aanbevelen.

5. Sonia van Soolingen

6. H .simmering

Bestelling geplaatst voor bezorgen..dit ging mis kwa intoetsen bezorgen. .onze fout..na 45 min.aan de telefoon het bericht dat het te druk was om te bezorgen...dat is jullie probleem..en leg dat niet neer bij (vaste klandizie)...dit restaurant waant zich te goed om dit soort problemen op te lossen..zeer jammer.deels fout van klant..maar te druk en het gaat te goed om simpel op te lossen..laatste x daar besteld en gegeten..bedankt voor meer dan 20 jaar klant..toen de vorige eigenaresse nog het scepter zwaaide

7. Peter Hulsink

8. Martijn Hamer

9. Martin

10. Hilda Rosman

11. Eten laten bezorgen maar erg slecht.
    Alles koud, slap en niet lekker.
    Niet voor herhaling vatbaar

1,6
  12. Bij aankomst werden we op de bovenverdieping geplaatst (dus geen pinda’s...) Na het eten en drinken te hebben besteld, kwam het drinken en voorgerecht redelijk vlot. Chickenwings en uiensoep waren lekker.
    Hoofdgerecht duurde langer. Waarom, geen idee. Bord was kaal. Wat stukken sparerib met een stukje ananas. That’s it. Er komen twee kleine schaaltjes met aardappel- en groene salade. Met name de aardappelsalade was erg smaakloos. Alles wat je daarnaast normaal krijgt zoals aardappeltjes of friet, moet je apart bij bestellen.
    De spareribs waren droog, stug en smaakloos, erg teleurstellend. Bij een ander uit ons gezelschap hadden ze er ook een bus peper overheen gegooid (ook een definitie van ‘hot’) maar daardoor helaas niet meer te eten. “Ik zal het doorgeven” werd na onze klacht gezegd. Jammer dat er na het doorgeven niks mee gebeurde. Toen ze na het eten de tafel gingen afruimen en wij nogmaals ons beklag deden, hebben ze uiteindelijk de portie ribs van de rekening gehaald.
    Toetje was verder prima.
    En jammer dat als je boven, achter in een hoekje zit, er bijna niemand langskomt om extra bestellingen op te nemen...
    We weten iig weer waarom we er al een paar jaar niet meer waren geweest!

13. Sebastiaan Regts

Leuke sfeer bij Texas ribhouse geesteren, maar eten erg matig. Spare ribs waren erg droog en niet lekker gekruid. We hadden zelf een portie waar ze waren uitgeschoten met de peperbus althans daar leek het op, niet erg lekker dus.
    Mixed grill was op zich te eten maar miste smaak en verfijning. We waren al jaren niet bij een Texas ribhouse geweest en weten nu ook weer waarom. Er zijn veel andere steaks house restaurants die veel lekkerder zijn. Aankleding en de sfeer hebben ze goed voor elkaar nu het eten nog.

14. De Opschepper

15. Stefanou

16. J. 498 punten

De afgelopen twee jaar hier 3 keer gegeten. De kwaliteit holt achteruit. Spareribs taai en niet van het bot te krijgen. Daarnaast hadden de spareribs een nare bijsmaak, een wat spiritus achtige smaak. En voor de kinderen jammer dat er geen doppinda's op tafel waren. Daar hadden ze zich erg op verheugd. Voorlopig maar even niet meer naar ribhouse Texas in Geesteren.

3,6
  17. Heerlijke mixed grill gegeten, zeer mals en ribs mooi gaar, goed geadviseerd bij de hoeveelheid aardappeltjes en patat, alleen het zitten is wat krap. Maar daar is het niet echt minder om, ga zeker nog terug.

18. Deb

19. Erg lekker gegeten hier vandaar. Vriendelijke bediening en zeer goede service. Mijn zoon wilde graag nog wat tortilla chips kregen we van het huis. Cola viel om we kregen meteen nieuwe en wederom van het huis. De sfeer was gezellig we hebben genoten.

20. Michelle

Patat was erg hard en het was opnieuw opgebakken dat kon je zien. Cola niet koud en zonder prik maar daarna nieuwe gekregen wat wel goed was. Desserts waren een pluspunt! Heel lekker.

6,1
  21. Rick 12 punten

Op zich is het eten (vlees) prima bereid en lekker. Wel jammer dat de hotdog voor de kinderen een ordinaire magnetron-snack is; de worst zat vastgeplakt in een klef broodje. We kregen een tafel boven. Daar is het totaal sfeerloos en ook nog eens bloedheet. Daar gaan we dus echt nooit weer zitten!

22. Ik heb hier gisteren met mijn familie gegeten en ik kom niet terug.

Na alle goede verhalen binnen ons vrienden en kennissen kring hebben we besloten mijn moeder een etentje aan te bieden na aanleiding van haar 75e verjaardag. Dit ook doorgegeven bij binnenkomst. Hier zouden ze wat aandacht aan besteden wat niet gebeurd is.

Restaurant was afgeladen vol en verschrikkelijk warm. We zaten heel krap, aan een te kleine tafel waar 6 stoelen, niet op te zitten, aan stonden. De sfeer, het eten en service van personeel is prima. Jammer dat ze zoveel mensen in een te kleine ruimte stoppen. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zijn we naar buiten gevlucht, (zo verschrikkelijk warm) en een nagerecht hebben we niet meer genomen.

23. Vandaag voor de derde keer hier geweest. Wat is dit een ontzettend leuk restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was geweldig goed verzorgd. De buffalo wings: letterlijk en figuurlijk onze vingers bij afgelikt. Een aangepaste mixed grill voor mijn bejaarde moeder? Geen enkel probleem, werd direct geregeld. Perfecte biefstukken en spareribs. En de tonijn was ongelofelijk goed. Al met al een zeer geslaagde avond.
    Hier komen we beslist vaker eten.

24. Kabouter

Buiten gegeten met vrienden, helaas hing er een constante rioollucht. Niet echt fris. Het eten was niet zoals anders, kleinere porties en een rare bijsmaak. Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk, maar een jongeman die de tafel achter ons bediende leunde steeds op mijn stoelleuning om met de gasten achter ons joviaal te praten!Dit kun je echt niet maken! Wij komen hier al jaren, maar vinden het de laatste tijd allemaal net iets minder goed. Jammer...

25. DennisZwolle

Geweldige tent waar je heerlijk kan eten. Mensen die hier niet meer komen omdat ze een slechte ervaring hebben moeten eens weten wat ze missen.

Het eten hier is super goedkoop en ook al zijn de porties iets verminderd is het nog groot genoeg.

26. War alles top. Sehr gutes Essen, nette Bedienung. Werden immer wieder kommen.

Tschüss bis demnächst einmal.

(Vertaling door Eet.nu)

Was allemaal top. Heel goed eten, nette bediening. We komen er terug.

Tot de volgende keer.

27. Vandaag wezen eten in Geesteren. De aankleding is erg leuk. Bediening zeer vriendelijk.

Alleen vonden we de kwaliteit van het eten zeer matig. Spareribs aangebrand het overige vlees was erg droog.

Wij komen hier niet meer terug, dan zit er bij ons in de buurt een restaurant dat betere kwaliteit levert.

5,3
  28. Vriendelijke ontvangst, gezellig ingericht, leuke bediening en overheerlijke spareribs en t-bonesteak. Alles klopt!

29. V klooster

Spareribs aangebrand. Kipstoofschotel terug gestuurd. Kok erbij, beetje extra kip er in gestopt. Maar is niet te eten. Volgens de kok is dit normaal. Dus niet voor herhaling vatbaar.

30. Erg lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening!

31. Leon de Winter

De vissoep was erg bitter, net als de 2e, deze werd ook netjes retour genomen en omgeruild voor een uiensoepje. Helaas moesten wij erg lang wachten, en werd de steak koud afgeleverd. Zeer vriendelijk personeel, en de accomodaties zien er echt sfeervol uit.
    Uiteraard doen wij een nieuwe poging, aangezien het gisteren zeer druk was.

32. Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten in Geesteren. Ook bevalt de flexibiliteit van het personeel uitstekend. De kinderen hadden het erg naar de zin en er werd leuk op hen gereageerd.

33. Harm ten Napel

De bediening was perfect, het eten erg lekker, mooi voor elkaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Gewoon super! Ik wil hier elke week wel naartoe, wat een super lekkere gerechten en een geweldige sfeer hier, de T-Bone is mijn favoriet, ik kan er geen genoeg van krijgen! Leuke bediening en geweldige thema's zoals dit keer de Mexico weken, gezellige zangers aan de tafel gehad die ook verzoek liedjes zongen, echt helemaal top! Tot binnenkort!

35. Wij komen al 15 jaar bij texas ribhouse in boekelo en wij zijn super tevreden. Ik ben een echte liefhebber van een grote malse biefstuk. Nou dan kun je hier je hart ophalen. Ook de kaart is top, er wordt goed gevarieerd van allerlei gerechten. En wij proberen ook alles. Het is allemaal lekker en ik vind het niet duur. De sfeer is top en de service vinden wij al 15 jaar uitstekend. Wij vinden het een top restaurant en we hopen hier nog heel veel jaren te kunnen komen. Een aanrader.

36. toptent

Superleuk als je uit eten wilt, maar een leuke losse sfeer wilt. Vlees wat iets te aangebrand was, werd gelijk meegenomen en nieuwe gekregen, werd top opgelost! Lekker eten zonder poes pas, top tent!
    Verhalen over zelf om drinken vragen en slechte bedieningen is bij mij totaal niet bekend, alleen maar positief hierover (vind zelfs dat ze soms wel heel vaak langs komen of je nog wat drinken wilt).

37. Wij hadden een heel leuk avond in de Texas Ribhouse. De sfeer is geweldig! Typisch Amerikaans! Het eten was heel lekker, maar toch iets duur.
    Dank je wel en tot ziens!

38. We gingen altijd graag naar texas maar de laatste 2x niet zoals gehoopt. We dachten na 1x niet zo heel tevreden, we proberen het nog een keer omdat het daarvoor altijd heerlijk was. Maar helaas, spare ribs waren koud, de mixed grill was ook niet lekker en de frietjes slap. Heel jammer maar geen texas meer voor ons. Personeel wel heel vriendelijk.

39. Super gezellig en echt heerlijk gegeten! Ook toppersoneel. Dankjewel en tot snel!

40. Al jaren een van onze vaste restaurants in de omgeving. Een zeer gezellig restaurant met geweldige hot spareribs, steaks en vis gerechten. Ook de afhaal BBQ menu's zijn onze favoriet in de zomer. De bedrijfsleider is zeer vriendelijk en heeft jong en enthousiast personeel aan het werk. Een echte aanrader voor wie een keer wat anders wil dan een standaard restaurant.

41. Goed eten, gezellige country & western sfeer, zeker een restaurant om vaker heen te gaan.

42. Ik heb al eerder een recensie geschreven over Texas Ribhouse maar wonder boven wonder is deze weg.... Ik melde dat we dit weekend er hebben gegeten en dat ik nb. zelf moest vragen aan de bediening of we een keer drinken konden bestellen en de kaart mochten zien. Bediening te druk met onderlinge gezelligheid. Eten lauw en niet goed. Toppunt was een haar in mijn dessert waarop amper sorry werd gezegd. Kortom slechte ervaring!

43. De ene keer top, de andere keer echt niet goed. Geldt voor alles, supersteak of aangebrand. Uiteindelijk met gevolg dat ik hier zelden nog kom.

44. fam.korn

Leuk restaurant. Toepasselijk ingericht in cowboy-style.
    Wij hadden spareribs besteld maar wij vonden ze redelijk zwart en niet heel bijzonder lekker. Bovendien zat het vlees niet los aan het bot.

De drankjes vonden wij erg prijzig en voor de mayo moesten we 1 euro betalen.
    Ook was de patat niet inclusief..
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Heel opvallend en grappig: de resten van de doppinda's mocht je gewoon op de grond gooien.
    Al met al was het niet slecht, maar voor ons geen spareribs meer.

45. Vandaag weer met z'n allen naar Ribhouse Texas geweest. Wederom super genoten van de heerlijke spareribs, de malse steaks, de enorme gastvrijheid en de super sfeer. Vanavond was er gezellig live muziek aan tafel, genieten is hier geen uitzondering. Namens ons allemaal weer super bedankt voor de leuke avond en graag weer tot snel. Wij komen hier nu regelmatig sinds 1997 en het blijft iedere keer weer een leuke ervaring.

46. Texas ribhouse in Geesteren is altijd een feestje.. Lekkere steaks en een goede sfeer. Geen strak pak en apart eten, maar gewoon gezellig in je normale kloffie met een lekker stuk vlees. De Mexicaanse weken zijn ook een aanrader.

47. Afgelopen zaterdag geweest. Voor 17.00 uur gereserveerd (ivm kleine kinderen) stonden samen met een andere groep op 10 voor 5 voor de (dichte) deur, welke pas om 17.05 open ging, slechte service, je laat toch geen mensen voor de deur staan! Botervis besteld, maar was echt niet goed. Kok was het er mee eens en zou een nieuwe maken. Kreeg de nieuwe, echt afgeraffeld, was hartstikke bruin aan de buitenkant en rauw van binnen! Heel slecht. Boden wel excuus aan en mocht een gratis dessert uitzoeken, maar uit eten zonder hoofdmenu........

Tevens jammer dat ze op de bediening bezuinigen, van die jonge grietjes die niet eens weten wat een biefstuk is, een dienblad laten vallen etc! Was hier altijd lyrisch over, maar kom hier niet weer!

48. Perfecte steaks, sfeer is er goed. Helaas voor ons wat ver uit de buurt.

49. Kom regelmatig in Geesteren eten, wordt er goed ontvangen, altijd gezellig en goede service. Het eten is altijd goed. Dus kom er binnenkort weer.

50. We kwamen al meer dan 12 jaar in de ribhouse in Zeegse, maar toen we Geesteren ontdekt hadden, komen we bijna nooit meer in Zeegse omdat je daar nooit een leuk plekje krijgt om te zitten als je daar om vraagt. Personeel is veel leuker in Geesteren en het is veel gezelliger daar. Het is allebei voor ons 45 minuten rijden. Er zijn geen betere steaks en spareribs te vinden in Nederland dan hier bij de Ribhouse, we blijven vaste klant. :-)

51. Vanavond hier wezen eten. Dit is echt een van de betere steakhouses! Enorm leuk aangekleed met thema halloween. Ook het personeel was erg leuk verkleed, er was veel tijd aan besteed!
    Eten was lekker en van goede kwaliteit. In verhouding ook niet duur!
    Vooraf stokbrood met kruidenboter van restaurant, en ook salades van het huis!
    Prima service, wij raden dit restaurant zeker aan!

52. Wij komen hier regelmatig, omdat het hier gewoon lekker eten is.
    Gezellig sfeertje in het restaurant.
    Wel jammer dat er bij het hoofdgerecht van alles apart bij besteld moet worden ( friet, aardappeltjes, groente e.d. worden niet standaard bij het hoofdgerecht geserveerd). vandaar dat de prijs/ kwaliteit verhouding iets minder goed beoordeeld is door ons.
    Verder prima.

53. Ben er een week geleden geweest, het lijkt wel dat ze de porties gehalveerd hebben en patat moet je er ook extra bij bestellen. Pluspunt het eten smaakte wel goed.

54. Steve Disberg

Geweldig restaurant. Wij zijn hier vaste klant. Altijd erg naar tevredenheid en personeel is geweldig!!!

55. Eline en Erik

56. Eten is super lekker, goede proporties (zeg maar gerust groot)

Sfeer is heel goed en het restaurant is super leuk aangekleed.
    Helemaal in stijl.

Personeel is vriendelijk en komen vaak even langs of alles naar wens is of of je nog een drankje wil.
    Helemaal top.

En de prijs is ook nog eens heel goed te doen!

Heerlijk weer.

57. Gisteren 2e kerstdag gegeten bij ribhouse Texas. Geweldig mooi in kerstsfeer aangekleed. Ondanks de drukte was alles prima voor elkaar. En zelfs de kerstman kwam nog langs. Echt een aanrader.

58. Heerlijk gegeten vanavond! Heel erg leuk met alle kerstsfeer en de kerstman! We gaan hier zeker vaker naar toe!

59. Wij zijn trouwe bezoekers van het ribhouse!
    Alles is meestal hartstikke goed, alleen de hot spareribs zijn soms zo hot dat je ze niet kunt eten!

Verder, de bediening en alles zijn helemaal toppie. En ze hebben de lekkertste carpaccio in de omgeving!

60. Een gezellige avond gehad en lekker eten voor een redelijke prijs. De bediening is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader voor vlees liefhebbers.

61. Altijd super lekker eten! Beste spare ribs en ossenhaas die ik ooit gegeten heb! We zijn dan onderhand ook vaste klanten geworden bij Ribhouse Texas in zowel Epe als Geesteren.

Het is er altijd gezellig en het personeel is erg vriendelijk. Wanneer het bakken van een steak iets langer ging duren dan gepland kreeg de hele tafel een drankje op het Ribhouse haar kosten en kregen we een leuke cowboyhoed! Leuk opgelost.

62. Je kunt hier altijd heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Goede sfeer, soms iets te veel toeters en bellen, maar dat is persoonlijk. Leuk ook dat er een extra kaart is, zo blijven de klassiekers staan, maar heb je ook altijd keuze.

63. Hallo. Gisteren wezen eten, was gezellig.

Alleen een klacht over de spare ribs.
    Die kunnen wel wat malser.
    Maar voor de rest positief.

Kruize.

64. Wij komen hier vaker. Prima eten, goede en vriendelijke bediening,

Gezellige sfeer. Alles klopt.

65. Fantastische tent. Weinig verloop van het goede personeel. Eten goed, sfeer goed. Prijs / kwaliteit meer dan goed.

Wel is het misschien handig om op lege glazen te blijven letten. Hier moet je redelijk vaak zelf om nog een drankje vragen. Opzich vind ik dat geen probleem en krijg je hem daarna ook snel, maar is misschien een goed punt om aan te werken.

Verder zijn de servetten wat aan de kleine kant. Na een heerlijk bord spareribs heb je aan dit kleine servet niet genoeg. Opzich kun je dan je handen wassen bij een 'centrale handenwaskraan'. Naast de kraan hangt een handdoek. Ik wil een tip geven om deze handdoek te vervangen door papieren handdoekjes en daarnaast een afvalton. Ook gelet op de hygiëne. Op het toilet is dit wel keurig geregeld.

Reserveren is nodig, maar als je een paar uur van tevoren belt, is er vaak nog wel plaats voor een groepje van 4 a 5 personen. Super!

66. Eigenlijk is dit onze uitgaans-snackbar; gewoon lekker eten in een ongedwongen sfeer. Goede porties van vooral lekker gegrild vlees. Kwaliteit bediening zeer wisselend.

Meestal de chili-bean soep vooraf, dan een afwisseling van of rib-eye/spareribs of een new-yorker. Heel soms een gerecht van de bull (mag wel wat vaker vernieuwd worden), Prijs is ok.

De bijgerechten vinden wij niet erg lekker, en voor de friet en de aardappeltjes moet je bijbetalen. Alhoewel wij toch wel elke maand hier eten vind ik dat nog steeds raar.

Nagerecht wordt vaak de chef's choice, altijd een verrassing.

67. Rondom geweldige tent! Alles klopt er; de sfeer is top, de service is goed, super lekker eten en ook hoef je geen extra hypotheek op te nemen om er te kunnen eten. Echt een super aanrader voor vleesliefhebbers.

68. Heb vaker gegeten bij dit restaurant.

Kan er eigenlijk heel makkelijk over zijn.

Het is gewoon geweldig! Eten is hartstikke goed, aanbod vlees vis vega is perfect.

Aankleding van het hele restaurant klopt helemaal.

Hele plaatje is compleet.

Alleen de flinstones steak was me iets te heftig (750 gram) haha.

69. Weer heerlijk gegeten, bediening was top en het eten was goed en snel!

Wij komen hier zeker nog eens terug en dan nemen we de rest van de familie ook mee!

70. Zeer slechte bediening. Erg jammer dat er zoveel dingen "vergeten" waren of mis gingen.

71. Wij komen er het liefst elke maand. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en geweldig lekkere hot spareribs.
    Kortom wij zijn fan.

72. Texas ribhouse, jullie zijn echt top.

Jullie hebben alles goed voor elkaar. We zijn met een vrienden ploeg bij jullie geweest en we hebben ons heel goed vermaakt.
    Het eten was erg lekker en het randgebeuren was ook erg goed, en dan die country sfeer met muziek en mooie stoelen.
    Erg mooi aangekleed, heel mooi en gezellig.

Echt een aanrader.

Texas ribhouse, bedankt voor de hele gezellige avond en we komen zeker weer.

73. Jompie 978 punten

Bedrijfsuitje gehad bij dit Texas ribhouse. In eerste instantie stond het mij als chronisch vegetariër tegen maar ik kan niet anders zeggen dan dat het hartstikke leuk was. Voor vegetariërs is er ruimte op de kaart, de ambiance is in gezellig westernthema met veel oog voor detail.

Voor niet vegetariërs denk ik een must.

74. Ziet er allemaal super uit: bediening en inrichting van het restaurant zijn helemaal in de sfeer van het eten/thema!

Eten was erg lekker, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle bediening. Enige jammere: voor twee personen toch wel erg weinig groente en patat/aardappelen. Is maar goed dat we al wat patat hadden bijbesteld.

75. Sfeer is goed, goed eten, snelle service, en de prijs is zeer scherp.

Alles gewoon perfect.

Zeker een aanrader!

76. Leuke sfeer, goed opgezet geheel. Vriendelijke bediening en snelle service. Prijs is prima te noemen, wel jammer dat de steaks té overpeperd worden en de ribs niet van het bot vallen zoals ik ze uit de VS ken. Zeker wel een aanrader, al is het om de uitzonderlijke sfeer binnen. De tomatensoep is heeerrrrlijk.

77. Na al die jaren is het nog steeds super goed. Vriendelijk personeel, complimenten voor de keuken. Ja, echt heel goed.
    Wat wil je nog meer?

78. Kort geleden, na een tijdje niet te zijn geweest, ribhouse Texas bezocht. Werkelijk alles tot in de puntjes. Het waren de Mexicaanse weken en dit thema werd in de perfectie uitgevoerd. Knusse, gezellige, prettige maar toch aparte inrichting. Sfeer erg goed. Wederom erg genoten van de mixed grill, vaste prik voor mij. Bediening vriendelijk en enthousiast!

We komen snel nog eens en raden het restaurant bij iedereen van harte aan!

79. Altijd supergezellig eten hier en gewoon een erg goed kwaliteits grill restaurant.
    Als je hier je gasten mee naar toe neemt of gewoon met je gezin lekker uit eten gaat.
    Er is voor ieder wat wils en gegarandeerd een gezellige avond!

80. joop 117 punten

Goed eten, goede sfeer, kortom super!

81. Echt een aanrader, heerlijk eten, vriendelijk personeel en een een goede prijs/kwaliteit verhouding! Het gooien met de pinda's was een grappig detail. Voor de kleinkinderen was er een lekker kinder menu!

82. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten.

83. Het eten was prima, alleen er werden met nootjes gesmeten wat ook mocht. Erg grappig, alleen weet niet of ik het zo hygienisch vind dat er mee gesmeten word. De toiletten etc waren erg schoon.

84. Jolanda & Martijn

We komen er zeker eens per maand, en altijd smaakt het eten ons weer heerlijk! de prijzen zijn niet duur, en het is er altijd erg gezellig.

85. lichtenberg

na een paar maal gegeten te hebben blijft het een fijn en uitstekend restaurant en zal regelmatig komen eten.
    mensen ga zo door
    mvg