1. Gezinmetkindjes

Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel, zeer lange wachttijden hoewel er weinig klanten waren en fouten in de bediening en in de rekening!

Alt Arce, beste terras van Limburg en tweede van Nederland, dan vraag ik met af hoe erg het gesteld is op die andere terrassen van Nederland want dit was echt een ramp! Ok, het uitzicht is mooi en het terras ziet er leuk uit, maar daar stopt het ook, want hier is klant allesbehalve koning! We zaten in de eerste lentezon en vroegen de parasol dicht te laten, omdat het te koud was in de schaduw. Eerst liegt de dienster dat wij door die parasol niet in de schaduw zullen komen te zitten en daarna mompelt ze erg onbeleefd tussen haar tanden dat die parasol toch open moet of we dat nu willen of niet!

We bestellen een hapje: brood met tapenade en aïoli. 1 uur later (!) wordt dit geserveerd, samen met ons hoofdgerecht! Wat heeft dat nog voor zin! We zaten als eerste op het terras en toch moesten we meer dan een uur wachten op enkele omeletten, kaaskroketten, hamburgers en slaatjes. Hoewel we met 8 personen waren, kwamen ze opeens met 9 hoofdgerechten af. Foutje kan gebeuren, maar om dan te blijven strijden met de klant dat die dit toch besteld heeft, gaat te ver! En dan zwijgen we nog over het feit dat er wit brood gevraagd werd en donkerbruin geleverd werd, dat er ketchup gevraagd werd en toch een extra mayonaise op de rekening kwam. En mocht het dan nog allemaal met een glimlach gebeuren, maar de dienster was echt arrogant. En een visslaatje in Nederland mag toch best wel wat lokale vis bevatten in plaats van scampi en gerookte zalm.

Jammer, want het is ook binnen een mooi pand met veel potentieel. Doe jezelf een plezier en neem een picknick mee als je in Arcen met zicht op de Maas wil eten.

3,6