1. Vanavond met vijf personen weer eens bij De Beren Roosendaal gegeten. Gelukkig wel eerst telefonisch gereserveerd, want de -grote- zaak zat vol. Waarschijnlijk wegens drukte duurde de bediening wat langer, voordat de bestelling opgenomen werd en vervolgens uitgeserveerd. Op eigen initiatief werd één drankje pp van de rekening gehaald voor de wachttijd van ca een uur.

De bediening viel toch op in positieve zin: attent bij het serveren en afruimen, aangeboden overgebleven spareribs mee te geven. Jonge leeftijd, drukte en klantvriendelijkheid blijken goed samen te kunnen gaan! De menukaart is ons bekend: o.a. spareribs, saté en burgers. Goed, veel, en niet al te duur. Bij elkaar een prima prijs/prestatieverhouding.

Al met al zijn we keurig bediend en hebben we lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Eindoordeel: goed.