1. Mart 732 punten

Jeetje! Telefonisch een pizza bestellen is niet best bij Domino's Pizza in Zevenaar! Termen als: "Dat was 'm" en "doeei". Hopelijk spreken ze daar de volgende keer wat netter en duidelijker. Een vorige keer was ik ook geïrriteerd door een bezorger die wat geïrriteerd bij me weg ging na bezorging. Hij mompelde nog zo iets als "tsjoew". Volgens mij was hij boos omdat ik geen fooi gaf! Mijn complimenten voor de perfecte pizza's en de snelle bezorging. De smaak is erg goed.

Vorige recensies van Mart

• Mart

Vandaag een pizza vegi afgehaald. Klanten die later kwamen kregen voorrang en heb later zelf maar om mijn bestelling gevraagd. Een koude pizza dus. Slechte zaak!!!

1,4
  • Mart

Aan de telefoon werd ik kortaf, onvriendelijk en bot te woord gestaan tijdens het doen van een bestelling. Jammer.
    De kwaliteit van de pizza vond ik goed.

• De pizza is lekker. Goed van smaak. Helaas een keer een koude pizza bezorgd en verder geen korting of nieuwe na een klacht. De tweede keer kreeg ik een andere pizza dan ik had besteld. Ze kwamen een andere brengen.