• Lid sinds 14 januari 2013

't Bakhuus

Duiven

Dönerix

Zevenaar

Mart heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Bij Welling

Mart

Lekker gegeten, maar de bediening kon beter.
    Ik moest lang wachten tot er iemand kwam om te vragen of ik iets wilde eten of drinken. Er kwam na 20 min niemand en ben zelf maar naar een medewerker gegaan en gevraagd of ik iets mag of kan bestellen. "Wat wil je hebben dan", zei ze op onaardige toon. Ik heb toch maar wat besteld en het eten was goed en de rest van de bediening was erg vriendelijk. Maar de onvriendelijke oudere vrouw niet. Jammer.

6,7
  2. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor 't Bakhuus

Mart

De medewerker heeft drie keer gevraagd "kan ik u helpen" en draait zich dan meteen om en gaat een collega helpen. Bij de derde keer zei ze enkel "ja" tegen mij. Zeer onvriendelijke en onbeschofte behandeling.

3. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Dönerix

Gisteren gegeten. De vrouwelijke medewerker zat eerst aan haar haar te krabben en maakte daarna mijn broodje klaar. Ik eet geen vlees en ze gebruikte voor een vegetarische bestelling een tang waar ze eerst mee in het vlees zat. Het restaurant was rommelig en er werd geroddeld over gasten die net zijn weggegaan.

1,4
  4. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor 't Hoekje

Mart

Een zaal die wel een goede schoonmaakbeurt kan gebruiken. Persoon is niet vrolijk. Volgende keer ga ik wel een hoekje verder...

5. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Jan & Jan
    Nederlands Didam

Mart

Ik heb Jan & Jan een paar keer bezocht en ben zeer tevreden. De sfeer vind ik erg goed en het eten is lekker en goed. Het personeel is vriendeelijk. Ik kom er graag.

6. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Kwong Chow
    Chinees-Indisch Didam

Mart

Ik heb hier heerlijk gegeten. Het eten was snel klaar en het was lekker. De bediening vond ik vriendelijk, maar stelde erg veel vragen tijdens het eten. Ook gerichte vragen als wat ik precies in Didam kwam doen. Ik wilde even rustig zitten, helaas lukte dat hier niet.

7. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Mart

Door eens jongeman onvriendelijk geholpen.

8. Mart's profielfoto
    Mart heeft gereageerd op een recensie van Dönerix

U heeft dus ook een slechte ervaringen s avonds en met "gaat u maar rustig zitten" zijn afgescheept. Ik heb s avonds ook een paar keer te maken gehad met een onvriendelijke medewerker. De dames die s middags in deze zaak staan zijn erg vriendelijk. S avonds kom ik hier niet meer.

9. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Internationaal Arnhem

Mart

Dit restaurant vind ik erg goed. Ik krijg ruim voldoende op mijn bord (de vegatarische schotel). De smaak is zeer divers en de bakjes aardappels zijn voldoende. Het personeel is vriendelijk, de laatste keer niet zo oplettend. Maar, Robbin Hood vind ik een aanrader en betaalbaar.

10. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Mart

De sfeer viel me meteen op. Een leidinggevende was onvriendelijk in het restaurant tegen een medewerkster. Dan de hoeveelheid. Die vind ik te weinig.

11. Mart's profielfoto
    Mart heeft gereageerd op een recensie van Brownies & DownieS

Ik begrijp het wel. Ik vond dat ik te weinig op mijn bord kreeg. Dat bedoel ik met prijs/kwaliteit. Het normale gerecht was met vlees zo vertelde u tijdens het afrekenen. Hier hadden jullie, omdat ik geen vlees eet, iets anders voor in de plaats kunnen doen misschien. Dit watvik kreeg vond ik weinig.

12. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Markt

Mart

Mijn ervaring was hier niet best. Buiten adverteren ze met een menu voor euro 19,95. Dit heb dit vaker genomen en ben geen liefhebber van soep. De vorige keren werd dit niet in rekening gebracht en ik betaalde toen iets minder. De medewerkster die me hielp viel mij meteen in de rede dat ik gewoon het volledige bedrag moet betalen, zonder dat ik daarom vroeg. Ik legde haar uit dat dit de vorige keer gewoon van de rekening werd afgetrokken. De jonge medewerkster die me hielp vond ik onvriendelijk en ik ben vertrokken. De keren daarvoor ben ik een stuk vriendelijker geholpen!

13. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Mart

Vandaag gegeten en de goede en vriendelijke sfeer valt meteen op. De ontvangst vond ik erg goed.
    Ik heb gekozen voor het gerecht "wat de pot schaft" en vroeg of dit vegatarisch kon en dat was geen probleem na een kort overleg met de keuken. Het eten vond ik erg lekker. Mijn complimenten daarvoor.
    Helaas kreeg ik weinig op mijn bord. Een mini voorgerecht en een klein bordje soep vond ik wat teleurstellend.

14. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor De Lunchclub

Mart

Zaterdag te lang op mijn bestelling moeten wachten. Er was te weinig personeel ingezet, dat niet zo blij keek. Contact maken om te vragen waar mijn bestelling bleef lukte niet. Jammer. Voorheen waren mijn ervaringen met de lunchclub een stuk beter.

15. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Eathai

Mart

Ik heb hier al een paar keer eten gehaald en het smaakt goed. Het personeel is aardig en ik hoefde niet lang op mijn eten te wachten. De thaitogo vind ik teleurstellend. Weinig groente en veel reis ter opvulling.

16. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Switie
    Afhaal en bezorg Zevenaar

Mart

Ja, dit is een goed en lekker restaurant. Ten eerste mijn complimenten voor de goede sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en geeft goede tips over hun gerechten. Het wat kleine restaurant is netjes en schoon. Het eten is lekker. Daar geen twijfel over. Ik kom hier regelmatig en ga altijd tevreden de deur uit! Een aanwinst voor Zevenaar en een aanrader!

17. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Café Jansen

Ik heb gekozen voor een vega gerecht van de kaart. Deze was heerlijk. Ik heb erg lekker gegeten. Ik vind het restaurant wat aan de donkere kant en mijn complimenten aan het aardige, behulpzame personeel en de betaalbare prijs. Mijn ervaring met café Jansen is prima!

18. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Efeze
    Italiaans Zevenaar

Enorm teleurstellend. Het eten had weinig/geen smaak en met een opmerking van mij daarover, werd niets gedaan.

1,2
  19. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Boulangerie Ben Melgers

Mart

Ik kom hier al jaren, sinds ik studeerde in Doetinchem in de jaren 90. Ik neem altijd een broodje met koffie. Ik ben altijd tevreden de deur uit gegaan. De broodjes zijn goed belegd en de smaak vind ik lekker.

20. Mart's profielfoto

Mart

Jeetje! Telefonisch een pizza bestellen is niet best bij Domino's Pizza in Zevenaar! Termen als: "Dat was 'm" en "doeei". Hopelijk spreken ze daar de volgende keer wat netter en duidelijker. Een vorige keer was ik ook geïrriteerd door een bezorger die wat geïrriteerd bij me weg ging na bezorging. Hij mompelde nog zo iets als "tsjoew". Volgens mij was hij boos omdat ik geen fooi gaf! Mijn complimenten voor de perfecte pizza's en de snelle bezorging. De smaak is erg goed.

21. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Zevenaar

De medewerker spreekt erg slecht Nederlands. Ik moest een paar keer uitleggen wat ik wilde hebben. Aangekomen bij de tafel zie ik een verkleurde placemat liggen en oud bestek. Het is eten is niet lekker en heeft geen smaak. Het smaakt vettig. Helaas weinig verbetering. Het was vies!

22. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Dit vind ik een top restaurant. Heerlijk gegeten in een goede sfeer met een prettige bediening. Top.
    Helaas vindt ik de vegatarische keuze wat klein.

23. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor La Place

Hier gegeten en gekozen voor een pizza. Deze lag al kant en klaar en was van een slechte kwaliteit. Een tijdje geleden heb ik ook een pizza gegeten bij la place in Tilburg en toen werd deze pizza gemaakt. De bereiding van die duurde toen ook langer en de smaak was veel beter. Deze pizza van La Place Arnhem had de kwaliteit van een supermarkt pizza. Jammer! ik was teleurgesteld.

24. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Wok Masters

Ik heb vandaag hier gegeten en mijn ervaring was beter dan afhalen. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Het eten vond ik erg lekker en de keuze is groot. Helaas stond er een man te wokken die niet vriendelijk was. Dat vond ik jammer. Verder heerlijk gegeten. Een geslaagde ervaring.

25. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Markt

Mart

Ik heb er lekker gegeten. Goede sfeer en prettige bediening. Beter dan een paar jaar geleden.

26. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor De Revolutie
    Internationaal Zevenaar

Mart

Opdringerig met drankjes en zelfs bij het bestellen van een biertje komen ze, zonder overleg, met het grootste duurste glas aanzetten. Slechte ervaring deze tent. 👎👎

1,5
  27. Mart's profielfoto

Mart

Vandaag een pizza vegi afgehaald. Klanten die later kwamen kregen voorrang en heb later zelf maar om mijn bestelling gevraagd. Een koude pizza dus. Slechte zaak!!!

1,4
  28. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Mart

Een visburger besteld. Wat een triest product. De vis was waterig en had geen smaak. Het broodje smaakt niet. De prijs was echt te hoog. Schandalig!!!

29. Mart's profielfoto

Mart

Aan de telefoon werd ik kortaf, onvriendelijk en bot te woord gestaan tijdens het doen van een bestelling. Jammer.
    De kwaliteit van de pizza vond ik goed.

30. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor Resto Aalbers

Mart

Lekker en waar voor je geld. Top.

Meer updates