1. Absoluut NIET aan te raden.

We dachten gezellig de laatste dag van de vakantie een pannenkoek te gaan eten. Maar dat liep uit op een zeer grote teleurstelling.

Met ons tweetjes allebei een pannenkoek bestelt. Ze werden snel gebracht, maar we hadden liever iets langer gewacht, want ze waren geen van twee gaar. Excuus van de serveerster, ze vroeg of we een nieuwe wilden (en een glaasje cola van het huis!). Ja graag want we komen tenslotte om een pannenkoek te eten. Ik zei nog dat die dan wel gáár moest zijn. "Ja ja" zei ze "ik zal het doorgeven aan de kok".

Even later kwam ze met twee nieuwe pannenkoeken. Eén van de twee was goed maar de andere wéér niet gaar. Nogmaals sorry en of ik dan een naturel pannenkoek wilde, want de oorzaak was volgens haar dat er meerdere ingrediënten inzaten. Wat een onzin!! De pannenkoek met 3 ingrediënten was niet gaar, en die met 6 wel. Ik heb hartelijk bedankt, want als ik een kale pannenkoek wil eten doe ik dat thuis wel.

Kun je je voorstellen hoe gezellig dat is; ga je met zijn tweetjes eten, heeft de één eindelijk een eetbare pannenkoek en de ander een lege placemat. Als je dan nog netjes vraagt hoe dat het kan dat je tot twee keer toe een pannenkoek voorgezet krijgt die niet gaar is, zegt de serveerster dat de kok gewoon op zijn gevoel bakt en dat het meestal wel goed gaat. Ons lijkt dat je voor bijna € 14,00 wel iets goeds op je bord mag verwachten.

Laat dit Pannenkoekhuis voor wat het is, wat het kan nooit slechter zijn dan hier. Ons zien ze hier NOOIT meer terug.

1,1

1. Heel vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad in ons restaurant.

Het kan altijd gebeuren dat een pannenkoek niet helemaal gaar, of iets de donker is geworden omdat wij ambachtelijk bakken.
    Toch zijn uw pannenkoeken beide keren gebakken door onze vaste kok die al 21 jaar bij ons in dienst is en dus navenant ervaring heeft met het bakken van de pannenkoeken.
    Als er echter ingrediënten in een pannenkoek zitten die veel vocht bevatten, lijkt de pannenkoek soms voor de gast niet gaar. Wij denken dat dit bij u het geval is.

Soms hebben wij te maken met gasten waarbij je het nooit goed kan doen. Helaas is dit bij u ook zo. Heel jammer dat u uw gal spuit op een dinner-site als recensie en het niet op kan lossen met ons zelf.

Gelukkig zijn er heel veel mensen die onze pannenkoeken wel waarderen en regelmatig terug komen, al 22 jaar lang.

U kunt altijd contact met ons opnemen, zodat wij uw nare gevoel kunnen bespreken en eventueel nog op kunnen lossen. Want ook wij willen dat iedere gast tevreden ons restaurant verlaat.

Met vriendelijke groet,
    André Oldenburg en Geralda Rubens