1. Als verrassing voor schoonmoeders 50ste verjaardag gereserveerd met 21 personen waarvan 3 kindjes en 18 volwassenen. We kwamen aan in het restaurant en er waren 3 aparte ronde tafels gemaakt die heel ver uit elkaar stonden en waar zelfs een muur tussen stond! Nou, gezellig met de hele familie eten, die je niet eens zag?!

Ik ging naar de chef bediening om te vragen wat hier de bedoeling van was, ik had aan de telefoon gereserveerd voor 21 personen en ging er blindelings vanuit dat we gewoon aan 1 tafel konden zitten, ik denk dat je er als gast ook wel vanuit mag gaan dat het gemeld zou worden als het niet mogelijk is om zo'n grote tafel te kunnen maken! De chef bediening antwoorde meteen: "nee dat is niet mogelijk in ons restaurant, dus ik kan niks meer voor je doen". Ik stond helemaal perplex want ik zag dat er genoeg ruimte was in dit restaurant en alles wat we voorstelden of dat dan wel mocht om aan een andere tafel te zitten keurde hij af!

Uiteindelijk ging er een tafel weg en vroegen we of daar dan de andere helft van onze groep mocht zitten omdat we elkaar dan op ze minst konden zien! Dat mocht dan uiteindelijk, we probeerden er maar het beste van te maken, want het was toch de verjaardag van onze Sarah!

We hadden ook een kamer geboekt voor moeder en vader als verrassing en alles was al betaald, dus weggaan was ook niet meer mogelijk. Toen we eindelijk zaten kregen we ons eerste drankje, mijn wijnglas en dat van mijn man waren allebij heel erg vies en we vroegen om een schoon glas; ze namen het wel meteen mee, maar echt vrolijk waren ze niet meer met ons!

Het eten was redelijk, het jammere was ook dat ze ons ook echt als 2 aparte tafels behandelden. Brood een paar keer extra gevraagd en niet gekregen.

We hebben er een gezellige avond van gemaakt ondanks de ongezellige 2 aparte tafels en schoonouders lekker geslapen in het hotel, maar een 2de keer nooit meer!!!

(Aanvulling door recensent in latere recensie)

Graag wil ik terug komen op mijn eerdere reactie. (Het verhaal van schoonmoeders verjaardag) ik heb contact gehad met het hotel en dit is zeer professioneel opgelost! Dat wil ik dan ook graag erbij vermelden!

5,3