in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Vanaf het allereerste begin komen wij hier. Toen was dit concept nog nieuw. Maar door de loop van de tijd heen veranderen er dingen; het is absoluut niet slecht, maar het wordt helaas wat minder. Door de week minder keus.

De bingoavond op donderdag is heel gezellig, maar om nu te zeggen "zoveeeeel prijzen". Nee. Per ronde zijn er 3-5 prijzen.

Het toeval wilde dat ik in november zelfs 3 prijzen won, w.o. een diner voor 2. Bediening/management zijn allemaal, zonder uitzondering erg aardig en behulpzaam. Maar als je een keer een bijzondere groente (schorseneren) wilt serveren, eerst toch even de kook erover, dan eens serveren met een ham/kaas saus. Maar niet vanuit de diepvries even warmen en eten maar! Ondanks deze miskleun blijven we toch komen als we in De Kierl op vakantie zijn.

6,5