• Lid sinds 9 april 2010

Gasselte

Anita en Han Amsterdam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor De Haven

Aardige gelegenheid om wat te eten tegen een fatsoenlijke prijs. Alleen weinig variatie in de groenten. Gebakken aardappels veel te vet. Ook 3 gangen dagmenu voor 15 euro. Zomers veel voorbijgangers die even wat op het terras nemen. Vorig jaar is alles binnen opnieuw ingericht en voorzien van nieuw meubilair. Bedienend personeel, behalve de kok, zien er uit alsof ze naar het strand gaan. Kan zeker netter, zien er wel schoon, maar "slobberig" uit.

2. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Hegeman

Al vele malen langsgereden, maar trok ons niet zo aan. Uiteindelijk er toch gaan eten met vrienden van ons. Het is ons goed bekomen. Geen culinaire hoogstandjes, als je trek hebt is een " dure versierde doperwt op je bord" ook niets. Iedereen had lekker gegeten en de week erop kwamen we opnieuw terug, maar helaas. We konden terecht, alleen was er een wildbuffet (jagers en de hele aankleding voor begin van het jachtseizoen waren aanwezig). Dit niet gedaan.
    Parkeerplaatsen (voor en achter waren een modderbende). Dit is door ons in november 2009 geconstateerd.

3. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Hofsteenge

Bij toeval zijn wij in dit restaurant terechtgekomen.

Hebben er geen spijt van. Heerlijk gegeten, meestal nemen we 2 voorgerechten (1 koud en 1 warm) en daar kun je echt je maal mee doen. Gastvrije mensen, zaal een beetje groot voor wat weinig mensen. Enig minpunt in de zaal ernaast was een feest met bowlen, deuren naar eetzaal en zaal stonden open. Dat was te luidruchtig. We komen zeker weer.

4. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Berken

Diverse malen hebben wij hier gegeten, gebakken paling smaakte heerlijk. Over het algemeen kun je hier heerlijk eten tegen een fatsoenlijke prijs, maar je moet reserveren. We hebben al eens voor een uitverkochte tent gestaan.

Het geheel doet een beetje aan als een veredelde snackbar/lunchroom, maar dat komt waarschijnlijk door de camping die er naast zit. 1 keer hebben we lang gezeten, waarschijnlijk doordat een vakantiehulpje het niet allemaal kon behappen. Dan wordt een uur op je eerste hap wachten vervelend, kregen de neiging om de drankjes te betalen en weg te gaan.

5. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor De Eekenhof

Wij zijn 1 x in het weekend wezen eten, dat doen we dus niet meer. De warme gerechten werden niet voldoende aangevuld. Zeker als de tent vol is. Bij de voorgerechten zou het handig zijn als er bordjes bij zouden staan met de vermelding wat het is. Kun je niet altijd zien (salades). Kwalitatief goed, maar in verhouding prijzig. Misschien een all-inclusive concept met 3-4 drankjes inbegrepen. De zwarte stoelen zitten inderdaad goed. Als we gaan, gaan we op woensdagavond, lekker rustig. Alleen staat niet alles klaar, zeker de hoofdgerechten niet. Maar we komen zeker terug.

6. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Thijs & Aafke

Vanaf het allereerste begin komen wij hier. Toen was dit concept nog nieuw. Maar door de loop van de tijd heen veranderen er dingen; het is absoluut niet slecht, maar het wordt helaas wat minder. Door de week minder keus.

De bingoavond op donderdag is heel gezellig, maar om nu te zeggen "zoveeeeel prijzen". Nee. Per ronde zijn er 3-5 prijzen.

Het toeval wilde dat ik in november zelfs 3 prijzen won, w.o. een diner voor 2. Bediening/management zijn allemaal, zonder uitzondering erg aardig en behulpzaam. Maar als je een keer een bijzondere groente (schorseneren) wilt serveren, eerst toch even de kook erover, dan eens serveren met een ham/kaas saus. Maar niet vanuit de diepvries even warmen en eten maar! Ondanks deze miskleun blijven we toch komen als we in De Kierl op vakantie zijn.

6,5
  7. Anita en Han Amsterdam's profielfoto
    Anita en Han Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Ming's Wok Palace

Bij dit wokrestaurant stonden we ooit voor een gesloten deur, de vorige eigenaar was met de " noorderzon" vertrokken.

Een aanfluiting!

Huidige eigenaar/manager heeft het weer goed op de rails gekregen. Als wij in Drenthe vakantie houden, dan gaan we minstens 2 maal per week in Emmerschans eten. Dat alles voor een heel fatsoenlijke all-in prijs. De drankjes en desserts mag je zelf tappen/schenken en pakken, maar je kunt ook aan tafel bediend worden. Vooral het knapperige uitgebakken spek is verrukkeluk! Iedereen is aardig en neemt de tijd voor je. Een van de koks heeft een potje van zijn zelfgemaakte sambal aan mij meegegeven. De grill met de panga/tilapiafilet is aan te raden. Binnenkort komen we weer!