1. Legden onverwacht aan bij de Hof. Het was druk. Een aantal grote groepen en een feest elders in het pand. Daardoor wellicht een chaos bij de garderobe.

We melden ons dat we iets wilden eten en men zou bij ons komen. Niet dus. Nog maar eens gemeld en toen werden we naar een tafel verwezen in de serre. Door de hoeveelheid gasten was het zeer rumoerig en de bediening had de handen vol om alles in goede banen te leiden.

We namen door boven omschreven situatie alleen maar een hoofdgerecht. Kwalitatief niets op aan te merken. De gebakken champignons bij een vleesgerecht waren nogal droog. Vlees net iets over het gevraagde medium, doch de keuken had het wel heel druk. Het is ze vergeven.

Door de drukte duurde het wel wat langer alvorens men een van de medewerkers kon vragen nog iets in te schenken. We proberen het nog eens daar, maar dan als het wat rustiger is. Overigens vreemd dat men in het restaurant wel de tafels met linnen gedekt had en in de serre wordt alles op de kunststof tafels neergezet.

We hadden wel wat tijd nodig om onze jassen weer te vinden toen we weggingen. Misschien kan men de garderobe beter regelen, temeer daar men kennelijk de ruimte heeft om heel veel gasten te ontvangen.