Op dit adres zit nu: Ming

1. De Beleving, het woord zegt het zelf al, een beleving om een avond bij te genieten! Wij hebben dit restaurant al meerdere malen bezocht, kijken hier erg positief op terug. Het restaurant ziet er tip top uit, er hangt een erg gastvrije sfeer. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk, leuk tegen de kinderen.
    Vorige week bezochten we de Beleving opnieuw, we merkten al vrij snel dat het concept gewijzigd was. Met als resultaat: geen wok meer. Nadat we al het een en ander gegeten hadden van de plaat, vroegen we de bazin waarom.
    Piekfijn vertelde ze dat op deze manier de gasten gezonder en lekkerder zullen eten, worden extra vetten (woksauzen) vermeden. Ook de hygiëne sprak een rol. Het is goed om te weten dat ze bij dit bedrijf zo bezig zijn met de juiste voeding voor de gast en de gast ook werkelijk op nummer 1 staat.
    Top, wij komen snel weer een keertje terug!