La Forchetta in Oosterhout

di 17:00 - 00:00

3. Betalen Master Card Visa pin

ma 17:00 - 00:00
di 17:00 - 00:00

1. Mijn 2e avond in Oosterhout hier gegeten (de dag ervoor bij de buren).
    Als doorgewinterde Italofiel trok dit restaurant mijn aandacht door de vele bijzondere gerechten. De koks, opgeleid in Napels, wisten precies wat ze deden : Perfect Italiaans eten presenteren. De entourage is verzorgd, al viel ons op dat op de bovenetage de servetten van papier waren, in tegenstelling tot beneden.
    Echtgenote heeft echt genoten van de Ossobuco met saffraanrisotto, ik hield het eenvoudiger met een Saltimbocca alla Romana om de vorige uitvoering daarvan in Amsterdam te doen vergeten.
    Wat een smaken en wat een vakmanschap! En dat vergezeld van een fles Aglianico del Vulture (die je in Nederland niet dikwijls tegenkomt).
    Normaal nemen wij geen nagerecht, omdat we dat gezien onze leeftijd meestal niet meer aankunnen, maar nu lieten we ons verleiden tot een heerlijke Sgroppino al limone.
    Het bedienend personeel was unaniem vriendelijk en attent, wel moeten sommige jongedames zich nog wat meer verdiepen in de Italiaanse keuken en wijnen, maar dat zij hen vergeven. Prima sfeer daar!
    Stevige prijs, maar gezien het gebodene mag dat ook wel.

2. Ik had gereserveerd 2 volwassenen en 2 kindjes.
    Ik vroeg om 2 kinderpizza's, kreeg 2 grote pizza's, ze zagen een kind van 2 jr en 6jr. Daar naast was de ossenhaas geen ossenhaas, twee verschillende gerechten met ossenhaas. 😏 Daarna teramisu, was ook niet om naar huis te schrijven. Heel jammer, prijs kwaliteit was onder de maat.