Op dit adres zit nu: Mister Panda

Croy de Goffertboerderij in Nijmegen

Voldoende gratis parkeergelegenheid aan de voorzijde

• OV

Bushalte nabij Goffertpark aan de Muntweg.

• High-tea

1542331978 73
1620311544 71
1715619901 71

1. A.Derksen

Tweede Paasdag wezen eten na dat we gehoord hadden dat Croy gaat sluiten. Troffen de bediening die geemotioneerd vertelden dat ze weg moesten. Had met ze te doen. Ondanks dat bleven ze hun werk perfect doen. Na afloop wilde ik de gespaarde punten inleveren en tot mijn verbazing kon dat niet op zon en feestdagen. De enige mogelijkheid was ik nog een keer deze week kon eten. Dat wilde ik niet. Dichts bijzijnde Croy is in den Bosch. Daar kon ik dan mijn punten inleveren. Dan maar bierpakketten nemen wat niet de bedoeling was. Ik heb gespaard voor te eten maar niet snel nu nog. Persoonlijk vind ik dit een hele slechte afsluiting en wens het personeel heel veel sterkte met het wegvallen van hun baan.

2. In februari 2019 hebben we eerst een optie geplaatst en daarna een 'definitieve' reservering gemaakt voor een groot feest eind mei bij "Croy De Goffertboerderij" van https://www.desmaakvancroy.nl/ in Nijmegen. (NB. Croy exploiteert vijf restaurants/zalen in Brabant en Gelderland.) Daar zijn meerdere e-mails aan gewijd en twee persoonlijke afspraken ter plaatse, dus we hadden een heel duidelijke afspraak die nu opeens in rook is opgegaan...

Vandaag (11 april 2019) werden we gebeld (door aanstaande ex-medewerkers) dat het feest helaas niet door kon gaan omdat genoemde locatie wordt overgenomen door een andere uitbater. Van 27 april t/m 1 augustus is de zaak gesloten voor de verbouwing. Op 9 april hadden we nog e-mailcontact gehad en het personeel had het ook vanochtend (11/4) pas te horen gekregen.
    Pech voor de feestvarkens, dus...
    Maar, uiteraard kan het niet zo zijn dat we de enigen zijn!! Er worden daar veel feesten en bruiloften gegeven waardoor er dus tientallen gedupeerden moeten zijn!!

In ons geval is het heel jammer dat uitnodigingen al verstuurd zijn, andere locaties inmiddels niet meer beschikbaar zijn en er een hoop werk gemoeid is met het zoeken van een nieuwe locatie en het benaderen van de genode gasten en sturen van nieuwe uitnodigingen om een nieuwe feestlocatie door te geven! Emotioneel heeft het ons ook flink geraakt!!

Een reservering is een reservering en het is niet chique en niet okay om je als uitbater daar zo maar aan te onttrekken. We voelen ons niet serieus genomen en behoorlijk beetgenomen!!

Ben benieuwd naar de juridische status van een dergelijke reservering en hoe Croy zou kunnen (moeten!) bijdragen aan de geleden schade van ons en alle andere gedupeerden...

3. A de Haan

Was heel gezellig en het eten was prima.

4. Heldens-Meuffels

Heerlijk gegeten, zoals altijd, en hier alle tijd voor kunnen nemen.

5. Niet erg hoogstaand moet ik zeggen. Lang moeten wachten voordat je je drankje had terwijl het helemaal niet zo druk was. Op aanraden een salade bij het menu besteld die dan vervolgens niet geserveerd wordt, ik dacht nadat het hoofdgerecht op tafel stond dat de salade nog wel zou komen, maar nee. Daar moet je dan weer achteraan, omdat je niet je eten koud wilt laten worden alvast begonnen met eten, toen ons bord bijna leeg was komt de salade. ÉéN bakje frites, niet vragen/aangeven dat je nog meer kunt bestellen. De varkenshaas met champignon roomsaus was droog en de saus was ver te zoeken. Het ijsgebak was ook niet bijzonder.
    De jongen die ons bediende deed erg zijn best. Maar overall is het niet erg professioneel.
    Dus ja zeg het maar… voorlopig ff geen Croy voor ons.

5,9
  6. Als je hier gaat eten bereid je dan voor op de sfeer van een pannekoekenrestaurant. De tijd heeft hier stil gestaan. Op zondag veel grote familiegroepen wat zorgt voor een gigantische herrie. Je kunt elkaar niet verstaan! Er wordt een caprese salade aangeboden als hoofdgerecht die bestaat uit een zakje gemengde sla, een halve tomaat, 4 schijfjes komkommer en een beetje mozzarella. Er ontbrak een ingredient maar als je dat meldt is de enige opmerking:"Zat het er niet bij? " Geen excuses, dat was het. De gastheer heeft nog veel te leren. Maakt een gehaaste, onvriendelijke indruk. De rest van het bediening was wel heel vriendelijk.
    Voor ons nooit meer. Genoeg leuke alternatieven in Nijmegen!

7. Wij zijn al meerdere keren geweest maar afgelopen vrijdag was toch wel een toppunt, de bediening was zo snel dat we met een uur al buiten stonden. Driegangen menu??
    Wij kregen het idee dat we thuis aan het eten zijn maar ook dan zijn we langer bezig. Prijs naar verhouding goed.

6,1
  8. Was een prima avond we hebben allemaal heerlijk gegeten en genoten

9. Karel Mombarg

Heerlijk gegeten top.goede bediening gezellige sfeer.👍👍

10. Ton.Mes

De eerste kennismaking met Croy is niet best, de bediening moet nog veel leren.
    Het personeel is drukker met elkaar dan met de gast.
    De kok had goed zijn best gedaan want het eten was prima.
    Vooral het lange wachten tussen de gangen, is waardeloos vooral als je met kleine.
    Kinderen bent. Wij hadden een bakje aardappelen extra besteld, niet gebracht wel op.
    De rekening gezet.
    Toen ik wilde betalen stonden 3 medewerksters bij elkaar. Op mijn vraag ik wil betalen kreeg ik.
    Als antwoord we komen zo en hun gesprek ging gewoon door.
    Het is ons eerste bezoek geweest maar voorlopig ook het laatste.
    Jammer! Nogmaals het eten was heerlijk en de ambiance ook prima.

11. Gijs van den dam

Als je tosti besteld en je krijgt daar ketchup bij die over de datum is en dit meld je bij de serveerster wat al op je bord zit, grijpt ze het van je tafel af en komt gewoon niet meer terug om nieuwe te brengen of sorry te zeggen.
    Heel apart, maar ja ze rekenen van te voren af op Koningsdag dus het geld is binnen voordat je eten of koffie krijg
    En dan loopt de keuringsdienst van waren over de markt, laten ze daar maar eens naar binnen gaan... Zou zeer benieuwd zijn...

2,1
  12. Toos hubers cleijne

Eten was goed, was alleen rumoerig door een aantal kinderen.

13. Toos Toebast

14. R. Gubbels

Een vriendelijke ontvangst, we waren met 6 personen en bij het reserveren had ik om een ronde tafel gevraagd en daar was voor gezorgd , vriendelijke bediening...Het was super.

15. Het is daar goed eten en de service is heel goed.

16. Het eten was heel lekker, alleen lange wachttijd voordat het eten werd gebracht.

17. Mooie boerderij gelegen in het Goffertpark, met ruime parkeergelegenheid. Bij binnenkomst ga je eerst door een soort kaasboerderijwinkel, bij navraag blijkt het te gaan om een spin-off van landgoed Croy bij Aarle-Rixtel waar allerlei landbouwproducten gemaakt worden die via een handvol restaurants verwerkt worden in de gerechten en dus ook los verkocht worden in het restaurant. Op de menukaart zijn deze gerechten te herkennen aan een soort duurzaamheidslogo wat met mijn natuurlijke afkeer van marketingskeurmerken resulteert in een vrij beperkte kaart.

Het interieur van het restaurant is nogal oubollig en smoezelig, je zou haast denken dat dit een pannenkoekenrestaurant is maar daarvoor ontbreken de jengelende kinderen, de clientèle schat ik op 50+ (zelf ook 50+ ;-) ). Die indruk wordt versterkt door de ongedekte tafels met papieren menukaart-placemats die mij doen vrezen dat ik beter lange mouwen had kunnen dragen en helaas wordt dat bevestigd met een plakkende tafel waar schijnbaar toch net daarvoor pannenkoeken gegeten moeten zijn door een groepje onderbouwers van een basisschool... en dat terwijl wij duidelijk één van de eerste gasten waren deze dag. Bij nadere bestudering van de hoge ruimte besef ik dat we in de schuur van de boerderij moeten zitten, waar ooit de dieren gestald werden en die daar zeer waarschijnlijk ook gegeten moeten hebben.

Het is een regenachtige dag, ideaal voor een Dubbel en laten ze die nu hebben van de eigen Croy-brouwerij, niet alleen op fles maar ook van het vat. De smaak van het tapbier valt me enigszins tegen maar zeker goed te drinken. Jammer dat ik een glas krijg met een beschadigde voet, het glas wordt in ieder geval zonder pardon weggegooid als ik de bediening op de snijrand attent maak. Ook erg prettig dat de bediening regelmatig langskomt om te vragen of er nog drankjes nodig zijn, eten met het glas vol is altijd beter.

Het menu is vrij eenvoudig, geen hoogdravend gedoe, geen eindeloze menu-opties en een aardige balans tussen vlees en vis. De keuze is vrij snel gemaakt en ondanks mijn afkeer van keurmerken besluit ik de proeverij te nemen na de carpaccio en als amuse brood met kruidenboter. Het brood is heerlijk, lekker warm, en de kruidenboter is smaakvol. De carpaccio is mooi dun gesneden en de opmaak en smaak zijn goed hoewel ik geen truffelsmaak heb kunnen onderscheiden. De proeverij bestaat uit een stukje rundvlees met pepersaus, een stukje kip met satésaus en een mini-hamburger van halfom gehakt (varken/rund). De hamburger was qua smaak het meest interessant, de kip was niet bijzonder en het rundvlees niet erg mals. De koffie viel wat tegen maar ik besef dat ik gewoon wat verwend ben.Van mijn tafelgenoten heb ik ook diverse gerechten geproefd (roodbaars, nougatine ijsgebak), niet slecht maar zeker niet bijzonder.

Het is duidelijk dat ik hier niet snel terug zal komen, het is niet mijn sfeer/smaak maar ik kan ook niet zeggen dat ik slecht gegeten heb. Het personeel was vriendelijk en de bediening was zeer adequaat zodat we al met al toch fijn getafeld hebben.

18. Het was niet onze eerste keer (waaruit mag blijken dat het een terugkomertje is) en ook deze keer werden wij niet teleurgesteld maar blij verrast door een voor de seizoenen aangepast menu. Dus mensen, op naar Croy. Wel even reserveren.

19. Bernadette van Son

Ik heb afgelopen donderdag mijn receptie en diner gehad ivm 40 jarig dienstverband. Ik kan alleen maar zeggen dat het helemaal top was. Alleen maar lof over jullie gehoord en dat is ook terecht. Ik kan niets opnoemen wat niet goed was of ging. Zelfs degene met dieetwensen was zeer tevreden. Ik kan dus met recht zeggen dat ik dankzij jullie een geweldig jubileumfeest heb gehad. Klasse!!

20. Wilma en Henk de Bruijn

Wij hebben heel veel opmerkingen gekregen van degenen die aanwezig waren op onze 50 jarige bruiloft, over de fantastische verzorging van ons feest dat wij afgelopen zaterdag bij jullie hebben gevierd. Eten en drinken was zeer goed verzorgd.

Heel hartelijk bedankt.

Wilma en Henk de Bruijn

21. Vanavond het Drie gangen menu genomen. Heerlijke carpaccio, goede spies biefstuk en heerlijk ijsje na. Geen moeilijke gerechten, maar gewoon lekker eten voor een zeer redelijke prijs. Ook de bediening laat niets te wensen over. Ook de anderen aan de tafel hebben goede vis gegeten. Alles was warm. Kortom, wil je ongedwongen gewoon lekker eten voor een leuke prijs dan is Croy een aanrader.

22. M.Kramer

We hebben gisteravond voortreffelijk gegeten, alles was meer dan voldoende! De bediening was ook heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

23. José Fransen

Gisteren avond bij Croy de Goffertboerderij gegeten met 2 goede bekenden. De sfeer is er prima. Het eten en drinken uitstekend, zeker qua prijsverhouding. De service is goed. Hier kom ik vast nog een keer terug!

24. ronald wassink

Ptima eten voor een prima prijs, in een mooi restaurant.

25. Hedwig Nouwens

Dinsdagavond weer eens in de Goffertboerderij gegeten. Met 2 vriendinnen heerlijk bijgekletst en intussen zalig gegeten! De bediening was zoals altijd supervriendelijk.
    Het eten was ook weer héél goed en lekker en de rekening viel ook nu weer mee. Eigenlijk was ik vergeten mijn bon (voor korting) in te leveren, maar daar werd niet moeilijk over gedaan en ik kreeg het kortingsgeld alsnog terug. Kortom: een aanrader, ik kom er zeker nog regelmatig terug.

26. JH kuijpers

27. J.l zaterdag met 30 personen mijn verjaardag gevierd met een heerlijk buffet. Iedereen was zeer tevreden hierover. De complimenten aan het personeel en bijzonder aan Maaike ,die heeft mee gewerkt aan mijn verrassingseten, gewoon geweldig, nog bedankt!

28. Charles Caesar

Mooie lokatie en goede ambiance. Personeel niet onvriendelijk, maar een lach zou geen kwaad kunnen. Wat opdringerig met de drankjes. Eten relatief goedkoop, maar van lage kwaliteit: vlees ongekruid, diepvriesgroente enkel in water gekookt (en dan ook nog niet lang genoeg), jus waterig en uit een pakje, toetjes lijken afkomstig uit de groothandel. We wonen al jaren in Nijmegen en eten regelmatig buiten de deur, maar zo slecht hebben we nog niet meegemaakt. Bij weinig budget kun je beter naar een (studenten)eetcafé.

3,3
  29. Net zoals andere keren weer heerlijk gegeten! Ik kan jullie alleen maar een grote pluim geven!! Komen gauw weer terug!

30. Tja, als het eten allemaal en ALTIJD prima is, de sfeer perfect, de service uitstekend en de prijs/kwaliteit ook niets te wensen over laat, dan blijf je hier gewoon terugkomen!

Waarom en ALTIJD met hoofdletters? We zijn hier nu al tig keer geweest en nog nooit teleurgesteld dit restaurant hoeven verlaten. Nooit ergens over hoeven klagen, altijd is alles perfect en tot in de puntjes verzorgd. Vandaar dat we hier ook regelmatig en graag gaan eten!

Vrijdag de 13e gereserveerd en in plaats van voetbal te kijken, heerlijk gegeten. Het restaurant zat helemaal vol en het was weer erg gezellig. Zoals altijd onder het genot van een drankje de menukaart bekijken en in alle rust je keuze maken.

Ondanks de drukte werd alles keurig op tijd geserveerd:
    Als voorgerechten werden gekozen de carpaccio en de forel, die omgeven was en rustte op frisse, knapperige sla. Heerlijk en smakelijk opgediend. Je proeft gewoon dat alles vers is. Als tussengerecht kwam vervolgens de aspergesoep op tafel, zacht, romig en vol van smaak. Een logisch vervolg zijn dan de asperges met ham en ei en vergezeld van een heerlijke botersaus. Het geheel werd afgesloten door de Croyse aardbeien met ijs en slagroom als dessert.

We zijn hier al vaak geweest en hopen hier nog veel vaker terug te komen. En dan zullen we onze bevindingen hier weer achterlaten.

31. Rian Timmermans

Vanavond weer voortreffelijk gegeten bij Croy Goffertboerderij, Nijmegen. Waar krijg zoveel lekkers voor zo'n super prijs. Geweldige salade en cappacio als voorgerecht. Prima hoofdgerecht met knapperige groenten en als kers op de taart: ijs met aardbeien en slagroom! Wij zijn fan van dit restaurant waar je ook nog eens erg vriendelijk wordt bediend. Een aanrader!

32. Afgelopen week heerlijk wezen eten met 8 personen. Een prachtige locatie!
    De timing van het eten is goed en het personeel is erg vriendelijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of er nog genoeg was. Zelfs een leuke verrassing gekregen voor de jarige.
    De prijs/kwaliteitsverhouding mag er zeker zijn.
    Kortom, voor herhaling vatbaar!

33. Christa

Afgelopen zaterdag met 6 personen gegeten. Heerlijk in de tuin. We waren wat aan de late kant, maar konden toch na even nagevraagd te hebben uit de keuken bestellen. Een personeelslid uitte zijn ongenoegen hierover, zo hard dat wij het konden horen. Jammer dat niets vers wordt gemaakt.
    Degene die glutenvrij was, had in zijn salade net ontdooide garnalen (zeer nat en smakeloos). Toen de bediening vroeg of het had gesmaakt en mijn man wat zei over de garnalen werd er gezegd: u boft dat u er gisteren niet was.. toen hadden we geen garnalen?! De schnitzel voor onze grote eter was een lachertje, hoe klein is de gewone schnitzel dan?! De vissalade en de carpaccio zijn niet van verse producten gemaakt en het dessert van aardbeiengebak komt ook zo uit de vriezer. Toen we de rekening kregen heeft mijn man op de vraag of alles naar wens was toch nog even de garnalen aangehaald, daar werd niet op gereageerd. Kortom teleurstellend.

3,3
  34. y.peters

Wij zijn met 23 personen wezen eten bij le croy. Het was voortreffelijk, dat ze dit kunnen bieden voor die prijs (met bon). Ons compliment. Bediening was vriendelijk, kwamen regelmatig vragen of het naar wens was en of het genoeg was. We kregen ook allemaal tegelijk het eten. De ruimtes zijn aan de donkere kant. We komen er zeker nog eens terug. Er staat een goede manager!

35. Slecht! Prachtige locatie maar erg gehorige ruimte, tafels te dicht op elkaar waardoor het nog rumoeriger wordt.
    Een hoofdgerecht van de vier is koud, wordt wel opgelost maar we eten dus niet meer gezamenlijk. Schnitzel zou voor de grote eter zijn maar heeft het formaat van een kinderschnitzel en ook de biefstuk spies is erg klein. De smaak van alles is wel lekker. Dan wordt het wachten op het bestellen van het dessert, waarna de bediening ervan ook weer erg lang op zich laat wachten. Bedienend personeel doet wel erg hun best. Al met al geen succes en niet voor herhaling vatbaar.

36. Kom er vrij regelmatig eten, kan niets anders zeggen dan gewoon super.
    Ben een goede wijnkenner, vooral met rode wijnsoorten, is gewoon zoals gezegd over de rode huiswijn een engeltje die over je tong piest.
    Maar buiten dat is het er gewoon gezellig, goed personeel, goede bediening, wat wil je nog meer. Prijs garantie voor ieder wat wils, niet duur maar wel lekker.
    Dus.. een aanrader.

37. van der wielen

Een prachtige locatie, leuke sfeer, lekker gegeten, prima kwaliteit/prijs verhouding, bediening was goed en vriendelijk.

38. Heb hier nu twee keer gegeten in twee weken tijd. Super bediend en gegeten en de prijs is voor een drie gangen menu ook heel laag.

39. Gisteren bij de goffertboerderij gegeten brood met kruidenboter besteld dit werdt gelijk met het hoofdmenu gebracht,dus maar terug gegeven,hoofd menu varkenshaasje was veel te gaar.waarschijnlijk dag van te voren gebakken Wij komen hier vaker,maar deze keer was het niet naar onze zin.

40. Spontaan besloten om weer eens te gaan eten bij de Goffertboerderij, inmiddels Croy genaamd. De locatie is natuurlijk prachtig en vanwege het mooie weer hebben we heerlijk buiten gezeten op het mooie terras. Het personeel is vriendelijk en correct. Het menu ziet er behoorlijk compleet uit en een leuke verassing is bijvoorbeeld de eigen bierkaart met ouderwetse Croy biertjes zonder geur en smaakstoffen en toegevoegde suikers.

Het eten is niet duur en voor dat geld best wel ok op smaak alhoewel de hoeveelheid van de gerechten de boventoon voert. Als voorgerecht de frisse salade besteld en deze was prima gevuld en leek bijna wel een maaltijdsalade. Niet speciaal maar prijs kwalitatief gewoon goed. Helaas kwamen tijdens ons bezoek een aantal grote groepen aan en daarmee verloor het behulpzame personeel wel enigszins de regie waardoor we langer moesten wachten, ongetwijfeld als gebruikelijk. Als je lekker buiten zit en je hebt geen grote haast maakt dit verder niet veel uit. Als hoofdgerecht bestelde we de asperges en wederom een flink bord vol. De asperges zelf waren prima bereid en geschild en verder traditioneel geserveerd met ei en wat droge ham. Neem je de prijs in oogopslag hebben we gewoon goed gegeten want ik heb voor dit gerecht in vele andere restaurants al het dubbele betaald. Verwacht geen culinair hoogstaand gebeuren maar zeker wel een pracht locatie en een prima maaltijd. We komen nog wel eens langs.

41. Anne-Mieke en Aize de Jong

Wij hebben heeeeerlijk gegeten, zijn heel goed ontvangen door het personeel en werden naar de tafel gebracht. Het personeel is erg vriendelijk. Geen lange wachttijden, de prijs is ook goed. Het afrekenen vinden wij op de manier waarop het gaat ook erg prettig, je krijgt de rekening op een schaaltje, en wordt dan later opgehaald, zeer goede manier. Wij kunnen niet anders dan dat wij dit restaurant als zeer prettig vinden, en ook nog eens dat op een dinsdagavond zoveel mensen aanwezig waren dat verhoogd ook nog eens de sfeer. Wij komen zeker terug.

42. John En Anita

Bij binnenkomst direct goed ontvangen door het personeel, sfeer goed, personeel vriendelijk, geen wachttijd gehad, prijs is goed. Helaas enkele minpunten, eten was lauw (zowel de soep als het hoofdgerecht). Wat langer op de rekening moeten wachten. Jammer van deze minpunten.

6,7
  43. peter en bep

Enorme tegenvaller, voorgerecht erg zout (zowel pastei als forel).
    Beenham, je kon duidelijk merken dat deze in de magnetron of heteluchtoven opgewarmd was, saus was ingedroogd en groentes zo uit het hete water op het bord.
    Hazepeper idem, opgedroogde randen.
    Bediening goed en vriendelijk.
    Ambiance erg donker.
    Voor het hogere bedrag voor zondagavond een geweldige tegenvaller.
    Als je dan de menukaart bekijkt en voor een tournedos bij moet betalen en onze ervaringen gaan we de volgende keer ergens anders eten.
    Keuze genoeg voor deze prijs in Nijmegen en omstreken.

4,3
  44. R Steenbergen

Wij zijn met twintig personen wezen dineren en het was gezellig, het eten en drinken en de bediening waren gewoon top. Wij hebben voor de derde maal een gezellige avond gehad ondanks dat sommige mensen een mindere ervaring hebben. Misschien ligt dat wel aan de mensen zelf voor ons is het voor de derde maal een negen met groet.

45. Na het zien van het menu en de prijs al geen hoge verwachtingen gehad. Dit klopt ook. Er zit niet veel smaak aan het eten, met name de voorgerechten stelden echt niets voor, kant en klare carpaccio op een bord leggen kan iedereen. Ook de hoofdgerechten hadden weinig smaak en draaien met name om de hoeveelheid. Over de hoeveelheid en de prijs is niet echt te klagen al kun je een stuk beter eten voor 20 euro. De omgeving ( we zaten wel lekker buiten) was wel echt prima. Bediening is trouwens gewoon in orde. Leuk voor een keertje als je er toch bent maar geen aanrader als je voor echt lekker eten gaat......

3,1
  46. Al twee keer heerlijk gegeten.Heel vriendelijke bediening. Gezellig restaurant met gratis parkeergelegenheid. Het beenhammetje wat ik de tweede keer heb gegeten was een flink bord vol en kreeg ik niet helemaal op. En heel erg lekker. Na het toetje zat ik goed vol.Dus meer dan genoeg lekker eten voor een heel klein prijsje in een mooie omgeving. Na een dagje fietsen rond Nijmegen maakte het etentje in de Goffert de dag compleet.Bedankt!

47. Gezellig restaurant, leuke en gezellige bediening, best wel gevarieerde kaart en heel betaalbaar. Wij komen hier graag!!
    Mvg.Rob & Scarlett

48. Hol 11 punten

Vind het jammer dat het opgewarmd eten is. Dat proef je. En de bediening was erg traag. We waren vroeg dus het was nog rustig. Dan moet de bediening wel alert blijven.
    Sfeer is erg leuk.
    Vind het meer een restaurant voor 65+
    De prijs op dagen onder de 19,95 vind ik goed, 19,95 vind ik te prijzig voor het eten.
    De borden met Carpaccio waren mooi opgemaakt alleen de rand zag er vaatwasserig uit!
    Varkenshaas was erg droog - tja opgewarmd!

49. Erg lekker gegeten. Vooral voor de prijs is dit uitstekend. Dranken in flesjes en niet van de tap. Wij hadden ook brood, 9 stukjes met kruidenboter voor 1 euro 50, dan mag je niet klagen. Erg lekker brood. Veel wordt zelf gemaakt (brood, bier) en dit is van uitstekende kwaliteit! Wij komen zeker terug.

50. Enkele dagen geleden hier met drie man gegeten. We hadden een bepaald tijdstip gereserveerd waardoor we voor 9,95 een driegangen menu kregen. Erg goedkoop en daar mag je eigenlijk niet veel voor verwachten. Gelukkig beseften we dat zelf goed waardoor we niet teleurgesteld waren. Voor 10euro is het prima eten, maar meer dan 15,- is het zeker niet waard! (excl. mogelijk extra kosten bij bepaalde gerechten)

Minpuntje vind ik je krijgt heel veel gefrituurde aardappels, zowel frietjes als blokjes, maar heel weinig groente. Paar stronkjes broccoli, bloemkool en wortel. Een bakje salade voor de frisheid werd erg gemist.

Eten is niet heel goed, maar zijnde prijs/kwaliteit verhouding is het prima te doen. Mits je niet op de dure dagen gaat.

6,5
  51. Mintjes I.C.

Gegeten met de familie voor de verjaardag van mijn oma, we hebben heerlijk gegeten, eten was super, helemaal qua prijs-kwaliteitverhouding, voldoende keus. Goed hoor en meer dan genoeg. We wisten van tevoren al dat het een soort van boerderij was en we konden ook inschatten dat het vooral voor families erg leuk zou zijn. Het was dan ook druk en de sfeer daardoor ook, echter wij hadden kleine kinderen bij ons en die hebben zich prima vermaakt. Het ligt er dus ook aan wat je verwacht en wat je eist. Het is in onze ogen geen restaurant waar rustig een hele avond zal doorbrengen, maar wij hebben ons prima vermaakt en het eten was top. Wel duurde het opnemen van de bestelling wat lang en het hoofdgerecht kwam behoorlijk snel na het voorgerecht, maar dit hebben we aangegeven en dat was toen verder prima.

52. Hadden er echt meer van verwacht, waren met z'n zessen en allemaal viel het erg tegen, vis erg smakeloos, en het stoofpotje was echt met puree uit een pakje...
    Het is goedkoop maar moet wel lekker smaken!

3,6
  53. Gisteren voor de eerste keer wezen eten bij croy
    locatie buiten en gebouw erg mooi natuurlijk
    ontvangst ging wat warrig, op het bordje staat loop gerust verder en dan komt er ineens een man aan die naar de reservering vraagt en rent bijna door naar onze tafel, kans om de jas op te hangen was er bijna niet, tot een ander ons opnieuw riep voor de tafel.. Eenmaal bij de tafel aangekomen, viel mij meteen het enorme boeket op wat op de tafel stond en de grote van de tafel. na gevraagd te hebben of ze het boeket willen verwijderen van de tafel, antwoord: ja natuurlijk...moesten we het toch nogmaals vragen. wij waren met 5 personen en dan is zo'n ronde tafel toch echt te groot en dat boeket voorkwam dat ik ook maar een glimp van de jarige op kon vangen. Wat me ook vrijwel meteen opviel was het gekakel daarbinnen, erg storend allemaal. De keuze van het eten viel me reuze mee, geen erg vreemde dingen op de kaart, wel moet je (erg) veel bijbetalen voor sommige gerechten. iedereen aan de tafel was tevreden over de kwaliteit van het eten, wel vond ik dat het voorgerecht er heel snel was en het hoofdgerecht duurde erg lang. Van mij had er wel wat meer variatie in groenten mogen zitten en hoeveelheid was ook minimaal.
    Mandje met brood en kruidenboter was ook karig.

Kortom: lekker gegeten, maar sfeer is naadje en beetje rommelig.

54. gonny en ger reijnen

Ons 50 jarig huwelijksfeest hier gevierd. Was in een woord fantastisch. Prima bediening, mooie aankleding van de zaal en een groot compliment voor de kok. Het buffet was perfect, ook voor onze gasten was dit een grote verrassing. Speciaal compliment aan Maaike voor de begeleiding vanaf de planning tot aan de uitvoering.

55. Beetje jammer van mevrouw/meneer om haar ongenoegen te uiten via een recensie in plaats van ter plaatse. Is wel zo fijn om iemand de gelegenheid te geven wanneer er een ongenoegen is om deze te verhelpen. Adviseer mevrouw/meneer dan ook om de volgende keer in een restaurant te zeggen wat er niet goed is in plaats van te doen of alles naar wens was en vervolgens achteraf het ongenoegen uit te spreken, waarop niet gereageerd kan worden. Wel zo eerlijk tegenover het restaurant!

56. Heb nog nooit zo'n slecht eten in een restaurant gehad.
    Geen bestek bij het opdienen, rode wijn besteld, krijg witte, wordt omgeruild, maar dan rode wijn in glas voor witte wijn, vlees is lauw, drijft in de saus. Groente was goed, maar slechts paar stukjes op je bord, geen sla erbij, wel grote bak frites en gefrituurde blokjes aardappel met vette mayonaise.
    Toe kregen we softijs, terwijl er roomijs met vruchten op de kaart stond, de vruchten waaren letterlijk 5 stukjes: 2 blokjes appel (smaakte muf), 2 druifjes, 1 schijfje perzik. Een ijs hebben we teruggestuurd en daarvoor kregen we wel roomijs met 5 stukjes fruit.
    Bij afrekening werd zelfs meer berekend dan 3 gangenmenu, terwijl vooraf afgesproken was dat we bij 2 gangen minder hoefden te betalen. Na klacht werd er 10€ afgetrokken.
    Noooooit meer Goffertboerderij.
    Biefstuk kost bijv. € 18,70 met bak frites+ mayo en paar stukjes groente op je bord! Kwaliteit is echt zoek.

2,6
  57. henk fleuren

58. lia gunterman

uitgebreid keuzemenu
    lekker gegeten
    vlotte bediening
    dagelijks geopend
    een aanwinst in het mooie Goffertgebied

59. Dit restaurant heeft eind juli een nieuwe eigenaar gekregen en is momenteel gesloten. Momenteel wordt dit restaurant verbouwd.

In september opent hier de vierde vestiging van de succesvolle restaurantgroep "De Smaak van Croy".

60. Tijdens een familiefeest een warm buffet gehad. Het eten was lang van te voren bereid (misschien wel een dag eerder) en het vlees was van slechte kwaliteit. Een aanfluiting. Als je hier een feestje wilt organiseren zou ik het maar houden bij hapjes en drankjes.

2,1
  61. Helincks Sonja

Heel erg slecht. Ik schaamde me dood voor mijn familie. De bediening was uitermate waardeloos, en het eten niet te eten..Voor een menu hebben we langer dan drie uur aan tafel gezeten, en uitgehongerd van tafel gegaan. IK als moeder van de bruidegom, doe op deze manier mijn beklag en iedereen mag het weten. Ik vind het zeer jammer voor hem en zijn vrouw. Wij hadden zo gehoopt op een lekker diner, maar jullie hebben de hele bruiloft verpest. Het eten is nog nooit ZO SLECHT geweest als bij jullie. Nergens niet, over de hele wereld niet. Een beoordeling van NUL.

62. De Tiener Recesent

Dit restaurant heeft lekker eten. Alleen is het jammer dat de smaken van het ijs niet aangegeven staan.
    Verder is dit restaurant ruim voldoende tot goed.

63. 15 Februari ben ik met drie dames wezen eten.

Paar min puntjes: Het eten van het Chinees buffet was niet warm.

Muziekje op de achtergrond heb ik niet gehoord.

De tafels voor drie personen staan niet gezellig.

De bediening was goed. We hebben een geweldige avond gehad. We komen gauw weer terug.

Henny.

64. Fam van der Toorn

Op 26 december 2010, heeft het partycentrum de Goffertboerderij ons 50j. huwelijksfeest tot onze volle tevredenheid verzorgd.

Mede door de betrokkenheid van Maaike is het feest een waar succes geworden.

Waarvoor onze dank.

65. We zijn er wezen eten 18dec en 't was heerlijk! Veel keuze en vriendelijk personeel.

't Was fijn dat je ook veel Europese gerechten had+frietjes etc.. 'fijn voor de kleintjes'. Wij komen zeker terug.

66. monique roelofs

Personeel was goed, eten was ook goed.

Waar iets aan gedaan kan worden is, dat er kaartjes komen te staan bij het gerecht wat het is, kaarsje op tafel, de zaal iets meer aankleden. Wellicht de tafel indeling wat anders. Doordat het allemaal zo wit is, komt het niet gezellig over.

Succes, en als er weer een keer een actie komt, komen wij zeker weer terug..

67. Wij zijn 29 11 naar het buffet geweest. Het eten was prima, vooral de toetjes. Alleen er was geen sfeer, een kaars op tafel en wat sfeerverlichting zou al een hoop doen... Maar alle begin is moeilijk.
    Veel succes.

68. Wij zijn vandaag daar wezen eten. We hadden een advertentie gelezen in de Gelderlander dat ze een nieuw Chinese restaurant buffet openden en 50% korting kregen incl. drank. Het leek ons zeer aantrekkelijk, maar het viel ons erg tegen. Erg ongezellig, slecht personeel, er stonden geen kaartjes bij wat het gerecht was. Ik nam een lamskotelet, was nog rauw en de rest was ook niet lekker.
    Kortom, wij gaan er niet meer heen.

3,1