Op dit adres zit nu: Mister Panda

1. Heb nog nooit zo'n slecht eten in een restaurant gehad.
    Geen bestek bij het opdienen, rode wijn besteld, krijg witte, wordt omgeruild, maar dan rode wijn in glas voor witte wijn, vlees is lauw, drijft in de saus. Groente was goed, maar slechts paar stukjes op je bord, geen sla erbij, wel grote bak frites en gefrituurde blokjes aardappel met vette mayonaise.
    Toe kregen we softijs, terwijl er roomijs met vruchten op de kaart stond, de vruchten waaren letterlijk 5 stukjes: 2 blokjes appel (smaakte muf), 2 druifjes, 1 schijfje perzik. Een ijs hebben we teruggestuurd en daarvoor kregen we wel roomijs met 5 stukjes fruit.
    Bij afrekening werd zelfs meer berekend dan 3 gangenmenu, terwijl vooraf afgesproken was dat we bij 2 gangen minder hoefden te betalen. Na klacht werd er 10€ afgetrokken.
    Noooooit meer Goffertboerderij.
    Biefstuk kost bijv. € 18,70 met bak frites+ mayo en paar stukjes groente op je bord! Kwaliteit is echt zoek.

2,6