Op dit adres zit nu: Mister Panda

1. Spontaan besloten om weer eens te gaan eten bij de Goffertboerderij, inmiddels Croy genaamd. De locatie is natuurlijk prachtig en vanwege het mooie weer hebben we heerlijk buiten gezeten op het mooie terras. Het personeel is vriendelijk en correct. Het menu ziet er behoorlijk compleet uit en een leuke verassing is bijvoorbeeld de eigen bierkaart met ouderwetse Croy biertjes zonder geur en smaakstoffen en toegevoegde suikers.

Het eten is niet duur en voor dat geld best wel ok op smaak alhoewel de hoeveelheid van de gerechten de boventoon voert. Als voorgerecht de frisse salade besteld en deze was prima gevuld en leek bijna wel een maaltijdsalade. Niet speciaal maar prijs kwalitatief gewoon goed. Helaas kwamen tijdens ons bezoek een aantal grote groepen aan en daarmee verloor het behulpzame personeel wel enigszins de regie waardoor we langer moesten wachten, ongetwijfeld als gebruikelijk. Als je lekker buiten zit en je hebt geen grote haast maakt dit verder niet veel uit. Als hoofdgerecht bestelde we de asperges en wederom een flink bord vol. De asperges zelf waren prima bereid en geschild en verder traditioneel geserveerd met ei en wat droge ham. Neem je de prijs in oogopslag hebben we gewoon goed gegeten want ik heb voor dit gerecht in vele andere restaurants al het dubbele betaald. Verwacht geen culinair hoogstaand gebeuren maar zeker wel een pracht locatie en een prima maaltijd. We komen nog wel eens langs.