Op dit adres zit nu: 't Pakhuis

1547820410 81
1619415885 82
1659191148 82

1. Nienke Lugtmeijer

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu. Veel verschillende gerechten, echt een aanrader.

2. Van de eerste tot en met de laatste hap genieten van heerlijk versbereid eten. De sfeer en de bediening waren ook erg goed.

3. Weinig keuze op de kaart, maar 1 jongen in de bediening, lang wachten op de gerechten en de drankjes kwamen steeds in etappes, eerst een glas en 5 minuten later het drankje, ook alles zonder dienblad. Voorheen was er een gezellige mediteraans sfeertje, met leuke vlotte bediening en lekker eten. Dit was nu helemaal verdwenen, de enige 'sfeer' was het gedreun van de muziek beneden uit de kroeg. Jammer.

4. Tineke Meijerink

Het was erg gezellig met collega's, de sfeer was goed, eten was heerlijk en er werd netjes rekening gehouden met het feit dat ik zwanger ben en een collega houdt niet van vis

5. Heerlijke tappa's, leuke sfeer en prima bediening.

6. Heerlijk gegeten.
    Ruime keuze in gerechtjes.

7. Heerlijk gegeten..

8. Carolina

Lang wachten, rumoerige omgeving, te kleine porties en vooral VEEEEEEEL TE DUUR!!!!

1,8
  9. Henriette

Het was goed. Gezellig buiten op het terras gezeten op het Kerkplein. Het eten was erg lekker en de service wasmachine uitstekend. Kortom..voor herhaling vatbaar.

10. Kriekjes

Super gegeten,heerlijke gerechten. We waren met 3 pers. Vanaf 5 pers kun je alleen maar een menu krijgen, onlangs hebben we dit gedaan. De prijs is dan niet naar verhouding van wat je krijgt. Erg spijtig dat je gedwongen wordt om een menu te nemen, helaas krijg je dan gerechten die je niet zelf hebt uitgekozen, dit vinden we een groot minpunt

11. Kreulen

Gemoedelijke sfeer en vriendelijke attente bediening gecombineerd met lekker eten. Was zeker de moeite waard. ook om nog eens terug te komen.

12. Esmee Bos

Wij hebben met een groep van 9 personen heerlijk gegeten bij La Tasca. De service was uitstekend. De sfeer en de locatie was heel mooi. We komen zeker nog eens terug!

13. Knusse horecagelegenheid, vriendelijke bediening en heerlijk eten!

14. Met z'n vieren heel gezellig gegeten. Leuke, vlotte bediening, iedereen is aardig en attent. Met speciale wensen is rekening gehouden, dit is door ons zeer gewaardeerd.

15. Super lekker eten, vriendelijke bediening en een leuke sfeer!

16. Kwalitatief goed eten met een professionele gastvrije bediening.
    Warm ontvangst en met een grote glimlach op ons gezicht vertrokken.

17. Het eten zelf was redelijk lekker maar niet uitzonderlijk. De tonijnsalade was niet lekker; wat bladsla en een blikje tonijn erdoor gehusseld. Prijs/kwaliteit ligt ietwat uit elkaar. Te duur voor een simpel hapje. Bediening was uitstekend

18. Iedere keer een feestje om hier te eten. Prettige bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten. Graag tot een volgende keer!

19. Goede service, erg lekker gegeten. Ga zeker weer heen.

20. Met Kerst hier gegeten. In een woord "overweldigend". Heerlijk vers en qua hoeveelheid niet op te krijgen. Echt heerlijk gegeten en weten nu al waar we Kerst 2017 gaan eten. Een echte aanrader!!

21. We hebben met zes personen een geweldige avond gehad. Goed eten en drinken. Goede en gezellige ambiance. Vriendelijke, niet-opdringerige bediening. We waren al eerder heir geweest. Het blijft voor herhaling vatbaar!

22. De tapas waren erg smaakvol (uitgezonderd de carpaccio, daar zat niet veel smaak aan) Gezellige locatie en attente bediening (soms duurde het wat lang, de serveerster kwam dan excus bieden) Omdat het eten goed was vonden wij het niet vervelend. Prijs kwaliteit prima!

23. petra ten kate

Super gezellig en heerlijk gegeten. Leuke en aardige bediening

24. Lidy en Peter Noort

Wij hadden al keer eerder in La Tasca gegeten, twee jaar geleden tijdens het Puppet international. Konden toen heerlijk buiten zitten en werden toen overvallen door een hevige plensbui. Eten kleddernat, maar iedereen kreeg weer een nieuwe maaltijd!

Ook nu een vegetarisch 3-gangen menu besteld. Waren vergeten dat de 3e gang het meeste bevatte. Eigenlijk iets te veel allemaal, maar wel heel lekker.

Komen zeker weer eens terug.
    H. gr. Lidy en Peter.

25. Heerlijk gegeten met 5 man. Vriendelijke bediening en kok. Ruim voldoende keuze, ook voor vegetariërs. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Voor de derde keer in korte tijd (2 maanden) hier gegeten. Voortreffelijk, echt een aanrader! Bediening mag beter... of ze kunnen het net niet aan omdat het te druk is. Altijd vol, maar ze zijn super gastvrij en vriendelijk.

27. Esther en Anneke

Wij mochten vandaag 1e kerstdag 2015 werken voor De Kraamvogel en hebben echt de heerlijkste tapas gerechtjes geserveerd gekregen, zelfs bezorgd op het werkadres!
    Kok, een dikke vette 10! Alle complimenten voor jullie, echt top!
    We komen zeker binnenkort het restaurant bezoeken met de hele familie, dit wil je echt iedereen laten proeven die je lief is!
    En...wat ik echt fantastisch vind, wat zijn jullie een enthousiast team, je proeft en ziet dat alles met veel liefde en aandacht is bereid.

28. Wobby Witte

We hebben zo lekker gegeten. Zijn al vaker geweest en het blijft top. Vriendelijke bediening! Aanrader!

29. Martine

Heerlijk gegeten!! Volop keus, goede bediening, gezellige sfeer!! Absoluut een aanrader!!

30. ilse 190 punten

We waren er 24.4.2015 wezen eten. Ik ben zelf zwanger dit aangegeven bij het boeken. Hier werd met de plek en het eten heel erg rekening mee gehouden. Goede sfeer en indruk zeker voor herhaling vatbaar.

31. J. Daams

Lekker gegeten met combinatie van tapas door la Tasca uitgekozen. Er werd netjes geïnformeerd naar producten die je niet of juist wel wilde. Achteraf vuurwerk bij het toetje ter ere van mijn mans verjaardag. Erg attent!

33. Attente bediening, goed eten voor een mooie prijs en de kans om de hele avond te tafelen! Waar vind je dat nog?! Elke keer weer genieten van veel lekkers in een heerlijk ontspannen sfeer.

34. Zondagavond gegeten bij La Tasca in Meppel met twee personen. We hadden gekozen voor het verassingsmenu en kregen echt voldoende aan eten. Het eten smaakte heel goed en voor herhaling vatbaar! Goede service inbegrepen.

35. A. Koopmans

Een heerlijk ontvangst. We hebben gekozen voor 'de fantasie van de kok'.. wat heerlijke gerechtjes betrof! En op ons aangeven werd het geserveerd zodat we alle tijd hadden om te genieten van al het lekkers. Knusse locatie, goede service voor een goede prijs.

36. Alyanne Huisman

Top restaurant met heerlijk eten.

37. Wij waren met 6 personen uiteten bij La Tasca. Wij zijn voor een verrassingsmenu gegaan en dit was super lekker. Uitstekend eten en ruim genoeg. De sfeer en de bediening was ook erg goed! Wij komen hier zeker snel weer.

38. Een dikke tegenvaller!! We (6 pers.) konden alleen allemaal, óf geen van ons, de verrassing van de kok bestellen (te moeilijk voor de keuken was de reden). Dat vonden we raar en dat zei ik ook, als feedback. Dat werd me overduidelijk niet in dank afgenomen door de serveerster. We hadden toch wat wensen, met twee zwangere dames en eentje met een allergie voor varkensvlees.. Nou, bestelling opgenomen, daarna werden we bediend door een andere, zo mogelijk nog onvriendelijkere serveerster! We zagen aan de tafel naast ons hoe ze ook anders kon! Het eten op zich was niet geweldig (het leek niet eens op tapas!), maar vooral de bijna vijandelijke houding van de bediening zorgt ervoor dat wij hier niet nog eens komen en het zeker zullen afraden!

1,4
  39. Als afsluiting van het jaar hebben we in het team besloten hier te gaan eten. Het wordt al bijna een stameetgelegenheid. Omdat ik met kerst het tussengerecht moet maken heb ik hier alvast wat inspiratie opgedaan. Het lijkt zo simpel : komkommer, tomaat, veldsla, bieslook, rode uit, kers(t)tomaten, balsamicodressing en olijven. Een tussengerecht. Misschien wordt het dat, maar misschien wordt het ook wel champignons met tapende en gesmolten kaas of gewoon kip in knoflooksaus. Ideeën genoeg opgedaan en een leuke afsluiter gehad. La Tasca is al eerder door mij besproken, maar het is ook aardig om een eerste oordeel ook als het juiste te kunnen bevestigen.

40. Lekker gegeten, prima sfeer!

41. Martijn en Charlotte

Fantastiesche avond en heerlijk gegeten. Dat gaan we nog eens doen !

42. Het eten was als vanouds weer lekker en na het eten kregen wij een flesje wijn mee omdat ze een jaar bestaan

43. Heerlijk gegeten, een relaxte sfeer. De bediening is gastvrij en dienstbaar. We hebben de hele avond bijgekletst met heerlijke wijn en een lekker verrassingsmenu.
    Voor vegetariërs hadden de koude hapjes meer afwisseling en smaak dan de warme gerechten.

44. Heerlijk verrassingsmenu gegeten, sfeer en eten en bediening was goed, ga er zeker vaker eten , echt een avondje uit.

45. La Tasca presenteert zich als 'Tapas bar' en ik heb er in het recente verleden ook best goed gegeten. Gisteren was het echter een regelrecht drama. Spiesjes gortdroog. Patatas Bravas die door de bediening vrolijk werden gepresenteerd als 'krielaardappeltjes', niet gekruid en met de karakteristieke saus uit een flesje van de supermarkt. Volgens mij was geen van de sausjes vers gemaakt. De gevulde paddestoelen verlangden ernstig terug naar de kwekerij waar ze vandaan kwamen om een tweede kans te krijgen. Nog net niet verbrand. Het stokbrood was ooit vers geweest, maar al lang niet meer toen het bij ons op tafel werd gezet. En ook de aioli kwam vers uit de fles. Eigenlijk heb ik, ondanks het feit dat we het duurste menu namen, niets gegeten wat ook maar in de verte leek op verse Spaanse tapas. Een regelrechte aanfluiting, met paarse tanden ook nog voor de mensen die wijn hadden besteld. Ik hoop echt dat het ooit weer op het oude niveau komt, maar voorlopig zien ze me hier niet meer terug.

2,6
  46. We kwamen rond 19.30 binnen en er was nog een tafel vrij. Hij was nog vies en de dame kwam onze tafel schoonmaken maar liet deze wel nat en met een enorme chloorlucht achter. Om onze kleren niet te bleken maakten we het zelf maar even droog. Vervolgens duurde het bijna 50 minuten voordat we iets te eten kregen. Het eten zelf was lekker maar niet uitzonderlijk. De dames waren aardig, maar vooral de groepen kregen hier de aandacht. Al met al zal ik er eerst nog wel eens over nadenken om hier weer te gaan eten.

47. Wij hebben La Tasca bij ons aan huis laten komen met de catering. Hadden een "Spaans" tuinfeest georganiseerd en wat een succes! De vele tapashapjes en het vlees op de bbq geweldig lekker!! Heerlijke Sangria erbij...... Het bezoek was vol lof over alles en hebben genoten. Chris, bedankt voor je inzet, het was allemaal tiptop geregeld!!!!

48. Geweldig genoten en heerlijk gegeten! Op 1 gerecht na (paprika met geitenkaas??) was alles boven verwachting. Ook leuke verrassende gerechten! Ik ben Zwolle gewend, maar dit is qua eten veel beter!!
    Nu nog een groot terras met grote kaart!!

49. Familie v/d Zweerde

Genieten! Afgelopen weekend bij la Tasca gegeten met zijn vieren. Het was hartstikke druk, maar werden met de nodige zorg bediend. Af en toe een beetje rommelig maar dat komt de gemoedelijke sfeer juist ten goede. Het eten was ontzettend lekker, complimenten voor de kok en de bediening.

50. Helemaal top!! Lekker gegeten en gedronken.
    Personeel heel aardig en luisteren goed naar wat je wel of niet wilt eten.
    We hebben gekozen voor de verrassing van de kok!!
    Gezellig en gemoedelijke sfeer!!
    Bedankt!!
    Tot een volgende keer.
    Groetjes Amely

51. Erg gezellig restaurant, met heerlijk eten en vriendelijke, adequate bediening! De prijs viel mij heel erg mee!
    Een aanrader!

52. I. Dorenbos

Lekker gegeten.(Verrassing van de kok.)
    Erg vriendelijke bediening!

Vond het wel storend dat er 2! televisie schermen aanstonden,waarvan 1 heel groot.Gezellig" ingang oost "tijdens t eten...?

53. We hebben heerlijk gegeten in dit sfeervolle Tapas restaurant. Het eten is heerlijk, nog niet eerder ergens zo lekker tapas gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en gaf samen met de leuke uitstraling van het restaurant een goede sfeer. Prijs/kwaliteit is uitstekend, maar we hebben vooral een erg leuke en gezellige avond gehad!
    Een echte aanrader en we gaan zeker nog vaker!

54. Piet Abbo

zaterdagavond 29 april 2012.
    Gezellig met een vriendengroep van 7 personen
    erg goed heerlijke tapas gegeten met heerlijke vis- en vleesgerechten en een uitstekende passende witte en rode wijn. Prima bediening en een goede sfeer mede door de chef José. Zeer aanbevelingswaardig, wij komen zeker terug.
    Veel dank en hartelijke groet namens de groep.

Bob, Mies, José, Doortje, Bob, Marguerita, Piet

55. Met z'n 2-tjes heerlijk gegeten, wel vooraf gereserveerd wat ook echt nodig bleek. Het was een donderdagavond, maar alle tafeltjes waren bezet. Vooraf hele positieve reacties gehoord, dus we hadden hoge verwachtingen. Wat hebben wij heerlijk gegeten, echt alles was even smakelijk! Wat een geweldige bediening ook, heel vriendelijk, zeer behulpzaam en ook nog een goed wijnadvies. Kortom een echte aanrader!

56. Wat kan er in korte tijd veel gebeuren. We zijn hier vaak geweest en hadden er altijd een fantastische avond.

Helaas was dit de laatste keer niet het geval. De sfeer was weg en de bediening liet te wensen over. Zelfs werden er dubbele dranken in rekening gebracht. De dorpse en gezellige sfeer wat kenmerkend was voor dit tapasrestaurant is ver te zoeken.

Er zal een hoop moeten worden teruggebracht naar het oude voordat wij er nog een keer gaan eten, helaas!

5,7
  57. Wat een geweldige avond hebben we hier beleefd! Vooral de biefstuk en calamaris waren voortreffelijk!

Tot morgen

58. Een erg leuk tapasrestaurant, met lekkere kaart voor hapje en een drankje. Smaakt allemaal erg goed en het is gezellig zitten.

Klein minpuntje het lange wachten op het eerste drankje, echter werd dit vervolgens wel goedgemaakt door de vriendelijke service.

59. Jawel, vrijdag de 13de, hebben we gegeten met een gezelschap van 6 personen. Alles was goed en gezellig van begin tot eind. Ook is het heerlijk dat je tussendoor ff naar de rookruimte beneden kan gaan om ff je nicotinepeil op te krikken. Was lekker druk, ongedwongen sfeer en je werd niet weggekeken omdat de volgende mensen aan tafel moesten.
    Kortom, meer kan ik er niet over kwijt maar ga eens eten en je kan alles zelf beoordelen.
    Overtuigend is dan ook het cijfer waarmee ze scoren.

Groetjes,
    E en E

60. Wat een creativiteit om in een bezet restaurant toch nog een plaats voor 4 te regelen! Super! Weer heerlijk gegeten en gedronken en het dessert is verbeterd! Superavond gehad. Dank jullie, Joost, Jose en Wilma

61. Een geweldige verijking op culinair gebied in Meppel,
    we hebben ons laten adviseren door Joost en dat bleek een suc6.
    Heerlijke wijnen, bij heerlijke hapjes en zeer zeker komen wij terug

62. José en Wilma zijn met succes weer terug in Meppel!
    Het eten is als vanouds en de nieuwe lokatie is zoals een tapasrestaurant hoort te zijn.. Bij drukke momenten (zoals toen wij er waren) is het uitdagend alle gerechten en drankjes in tijd op tafel te serveren..maar..was dat nu niet juist het concept van Tapas?

63. Door vriendelijke gastheer ontvangen, in prima sfeer. Goed eten voor reële prijzen. Zeker een aanwinst voor Meppel! Geweldig genoten, zeker een aanrader. Ook genoeg keuze voor vegetariër, komen zeker terug!

64. Leuk ingericht en een aanvulling voor Meppel. Het eten was erg lekker, een keertje tapas gegeten waar niet alles naar knoflook smaakt maar je ook andere smaken kunt proeven! Ook heerlijke wijnen.

Klein puntje van kritiek de kleine garnalen zouden wel wat meer naar knoflook mogen smaken/gekruid mogen worden.

Ik kom zeker nog een keer terug, ook om lekker een drankje te drinken en een klein hapje erbij! Echt fijn dat de keuken tot 11uur open is.

Ga zo door!

Ps. Erg vriendelijke gastheer!

65. Heerlijk gegeten en gedronken, super idee zo boven de tapperij en heel sfeervol gedaan. Bediening vlot, correct en duidelijk verhaal erbij. Aanrader. We komen zeker nog een keertje terug!

66. Blij verrast hoorden we van de start van La Tasca. Bij deze kok hadden we al vaker heerlijk gegeten en Joost is super enthousiast en prettig en attent aan het werk. Een super combinatie waar we gisteravond van hebben genoten. Heerlijk huiswijntje en smaakvolle gerechten. Na een lange avond tafelen viel de rekening ons ook nog eens dik mee. Super prijs kwaliteit verhouding, een aanrader dus!

67. Het kan best zo zijn dat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren maar ik vond het eten niet zo goed. Ik vond de garnalen in knoflookolie niet lekker. De garnalen waren droog en hadden geen smaak. De overige gerechten bevatten dan weer te veel knoflook waardoor de gerechten veel op elkaar leken qua smaak.

Ook hoorden wij steeds de muziek van beneden wat behoorlijk irritant werd en de entourage viel ook een beetje tegen.

Het blijft toch een beetje eten in de kroeg maar misschien is dat wel juist de bedoeling, ik denk dat ik het voortaan alleen bij een drankje laat.

68. Tapasliefhebber

Tweede kerstdag bij La Tasca gegeten met een groep van 24 personen. Dit was prima verzorgd, drinken kwam regelmatig en er was een grote variatie aan tapas.
    De spaanse Chef, Jose, maakt overheerlijke orginele spaanse tapas. Een goed glas wijn of gewoon een lekker koud biertje en de fijne spaanse sounds op de achtergrond zijn de ingredienten voor een culinair en gezellig uitje.

69. Super gegeten, lekker, van alles wat, voor ieder wat wils. Bediening is goed en alert en ben blij dat de kok weer staat waar hij moet staan. Had in zijn vorige restaurant al een aantal keren met heel veel eetplezier gegeten en dat zal ik nu ook zeker weer gaan doen!!!!

70. Een verrijking voor Meppel! Super sfeer, lekker gemoedelijk, prima bediening! Heerlijk borrelen en van de tapas genieten, de juiste combinatie voor een gezellig avondje uit.

71. Ik heb nu al een paar keer bij La Tasca gegeten er erg genoten van alle lekkere hapjes en ook zeker van de sfeer! Ik kom er zeker weer terug!

72. Vorige week vrijdag hebben wij met een grote groep bij La Tasca gegeten. Het eten en drinken was echt super. Ook een perfecte service, de keuken is speciaal voor ons iets langer open gebleven. Wij konden geen genoeg krijgen van de heerlijke hapjes. De sfeer was gezellig en ongedwongen en voor een nette prijs hebben wij de hele avond getafeld.