KFC laten bezorgen?

1620791734 49
1651918066 49
1693419841 45

1. Marianne Vroomans

Bekers waar ze 1.50 Voor vragen. Geld krijg je terug 😂als je de code scant. Nou, dit werkt dus niet. Geld vragen voor een beker, ABNORMAAL, Mij zien ze daar niet meer. Ga navragen of dit wettelijk mag…

2. Leo cleutjens

Koud licht, veel te lang in die warme kast, dus veel te duur koud oud eten. Geen lijding dus die kinderen doen maar wat. Triest, heel triest.

1,5
  3. Medewerkster 1, bediend kassa: eet met open mond onsmakelijk en klakkend haar kauwgom.
    Er moet 3× aan haar verteld worden, door een collega, dat een bepaald gerecht uitverkocht is, dit vertraagd natuurlijk het hele proces, want, klant heeft betaald en moet andere keuze maken.
    Medewerker 2, vloekt: gvd en tyfus.
    Na 20 min is het eten klaar, saus ontbreekt, gewone cola, ipv max…
    (sorry, diabeet, dus ik proef dit). Dus inmiddels koud eten. Echt koud eten, voor meer dan 30 euro met 2 pers.
    Nergens geen excuses.
    Afvalbakken vol, drupje saus op burger.
    In de tijd dat we wachtten, zeker 4 mensen, waar bestelling niet klopte.
    Dit filiaal, wat kortbij ons huis ligt, gaan we echt overslaan!

4. Eten was echt slecht, friet was oud en koud. Kipstukken waren droog. Zingerburger geen saus. Personeel ongemanierd, afval emmers helemaal vol. Dit was voor mij echt de laatse keer, zeer slecht!

5. Danny Leyser

Ronduit WAARDELOOS!
    Frietjes koud en taai.
    Kipstukken zijn ouwe rotzooi, koud en taai.
    NOOIT MEER ga ik daar eten.
    Van mij mag die tent dicht per direct.
    Om nog maar te zwijgen over het personeel.

6. Vreselijk… echt nu de aller laatste keer daar geweest… personeel loopt chaotisch door elkaar… na zeer lang gewacht te hebben koude frietjes... taaie kip... nee wat een rotzooi… foei.

7. Tafel zijn allemaal vies, er wordt tussen door niet gepoetst. Etensresten van vorige bezoekers overal nog verspreid, ijskoud in het restaurant door de airco die te hard staat. Lange wacht tijden en niet eens alles compleet.

3,5
  8. De hotwings zijn overheerlijk maar de nieuwe dikke frietjes zijn echt niet lekker. Snel terug naar de dunne frietjes.

9. Vreselijk onvriendelijke dame achter de counter. Ik wilde een burger. Wat voor burger was de vraag. Dat weet ik niet, wat hebben jullie was mijn antwoord. Ja, zo veel. Moet u zelf bekijken was het antwoord.
    Lekkere manager daar die dat toestaat.

10. Onvriendelijk personeelslid, bestelling niet compleet, waardeloos en voor mij de laatste keer.

1,7
  11. Broodje koude smakeloze kip met plakje kaas van plastic. Frietjes waren lauw. Niet echt lekker dus. Waarschijnlijk wordt het eten van te voren bereid en ligt het veel te lang. De maiskolf was als enige redelijk te eten, een schrale troost. Verbaast me allemaal niks met zulke onkundige ongeïnteresseerde jeugdloners. Goedkoop is duurkoop KFC. Neem eens fatsoenlijk personeel aan. Ik blijf uit voorzorg voorlopig weg.

3,4
  12. Vertaal van English naar Nederlands

very very unfriendly lady at the kfc sittard,not acceptable, had the feeling people were not welcome in there, her voice already did scare us.

13. Salade en kipstukken besteld, in kip en salade zat iets ongepasts. En dit is niet de eerste keer, nooit meer KFC voor mij. Kip is ook vaak te zoutig.

14. Bestelling nooit in orde en erg onvriendelijke manager die het woord 'service' niet kent. Jammer hoor kfc!

3,2
  15. Coleslaw salade met wortelen is vervangen door vieze kool salade. KFC hot wings zijn vaak droog. Laatste keer dat ik daar was, was het ook nog veel te zoutig.

Wordt echt tijd om deze mensen te ontslaan en vervangen door ervaren personeel, na 2015 is KFC Heerlen helemaal naar de knoppen gegaan.

2,7
  16. Fijn en gezellig, helaas dat de kip op het broodje steeds minder wordt.

17. joran belgie

Vandaag dachten ik en m'n vriendin als afsluiter na een leuke dag in Heerlen eens effe langs te gaan bij den KFC aan den woonboulevard.

Wat een slechte service: bijna een uur wachten voor een paar zinger burgers en wat frietjes. Het personeel loopt als een stel kippen zonder kop rond en ziet er uit alsof ze de werkdruk niet aan kunnen, de kwaliteit van het eten laat ook erg te wensen over. Nou de volgende keer gaan we naar McDonalds waar ik zeker weten waar voor m'n geld krijg.

3,5
  18. Ivonne Kool

Zeer slecht geregeld in Heerlen: eerst een half uur in de rij gestaan, en dan nog een half uur op de kip moeten wachten.

3,7
  19. Zingerburger was matig. Hotwings waren slecht, zat geen smaak aan. Geen doekjes voor je handen.

2,7
  20. Wilma Zweipfennig

Geen airco dus erg warm. Personeel zag er moe uit, te druk, teveel personeel op klein stuk. Heel veel voedselresten op de grond. Eten was wel lekker, inrichting best leuk, maar er moet echt airco komen.. met die temperaturen buiten niet vol te houden binnen.

21. Vriendelijk personeel en kom hier graag.

22. Apeldoorn KFC. Vriendelijk personeel. Het eten is zeer belabberd en onder de maat. Prijs kwaliteit verhouding komt niet overeen. Je betaalt veel te veel voor wat je ervoor krijgt. Wij komen niet meer terug bij KFC.

23. Twistermenu en chickensalade menu besteld. Zou samen €13,20 moeten zijn. Kassabedrag kwam hiermee niet overeen. Aangegeven en bestelling moest opnieuw. Tot 3 personen nodig om kassa te resetten.
    Nieuwe bestelling gedaan en weer eigen interpretatie van de bestelling gedaan door kassadame.
    Het twistermenu kwam vrij snel door maar de salade had wachttijd. Mij werd verteld dat de salade nagebracht werd, geen probleem totdat de dame achter me in de rij ook salade bestelde en prompt geleverd kreeg.
    Intussen begonnen aan de twister maar het bleek een ijskoude twister te zijn.
    Hierover geklaagd en er werd een warme twister bezorgd. Salade nog steeds uit zicht. Uiteindelijk werd een bak salade met kip bezorgd, dus niet het menu wat besteld was. Excuses van een personeelslid en een gratis beker cola later ben ik ontevreden het pand uitgegaan.

24. Alleen maar goeds, meer kan ik er niet van zeggen. De bediening, het eten en de ambiance is goed. Iedereen zijn eigen smaak.

25. Loves Burgers

Koud, te zout en te weinig eten in no. 410, en stom commentaar van de kassière aldaar!

Laatst zijn we in restaurant nummer 410 geweest (in de Cramer, Heerlen) met goede zin. Ook omdat we er ons op verheugden lekker te kunnen eten. Maar dat viel tegen: eenmaal aan tafel viel het onze dochter al op dat haar boss burger bijna koud was. Ik terug (he verdorie ik had honger en wilde eten) en kreeg een nieuwe burger.

Terug aan tafel zei mijn vrouw ook dat haar filet bites niet erg warm waren, maar wilde niet dat ik er mee terug ging omdat ze het jammer vond dat al dat eten dan weggegooid wordt. Bovendien vond ze de frietjes erg zout.

Mijn boss-burger bleek ook niet erg smakelijk-warm (warm genoeg om smakelijk te zijn... dat mag je toch wel verwachten, of niet?) meer en ging er ook mee terug. Deze keer werd mij zelfs de burger naar mijn tafel na-gebracht, prima hoor.
    Maar terwijl ik daar stond en mijn koude burger net had afgegeven slingerde de medewerker die ons als eerste geholpen had een rare opmerking naar mijn hoofd: dat ik niet zolang moest wachten met het opeten van mijn burger! Nou ja zeg!

Uiteindelijk vertrokken dus met slechte zin. BTW die Boss-burger bleek uiteindelijk een broodje met een klein stukje kip erop. Schaam jullie KFC Heerlen (in de Cramer).

26. wmaassen

27. v heuven

Zeer slechte prijs kwaliteit. Het personeel kan de drukte niet aan. Kip was heel vettig

Is de naam Kentucky Fried Chicken niet waardig.

1,9
  28. Esther 894 punten

Waardeloos en kansloos deze vestiging van KFC

Je staat er lang te wachten bij de kassa, ook als het niet druk is, omdat het jonge personeel het te druk heeft met elkaar in plaats van met bedienen!

Hoezo fastfood?!

29. Een absoluut waardeloze tent! Traag, ongeïnteresseerd en ambitieloos personeel, ongekend slechte friet (slap, flauw, lauw) en bij de laatste drie afhaalbestellijgen ontbraken producten. Hoe moeilijk is het om een bonnetje van boven naar onder af te werken?
    Bespaar jezelf frustratie en geld; ga naar een van de vele andere eethuisjes in de buurt waar ze klanten wel waarderen.

2,4
  30. Vertaal van English naar Nederlands

50 minuten gewacht, eindelijk eten gekregen.

Wegens ongeduldigheid meteen dienblad meegenomen en ben aan tafel gaan zitten om er vervolgens achter te komen dat de bestelde pepsi max maar tot de helft was gevuld en dat er 1 portie frieten en meerdere salade bakjes ontbraken. Vervolgens terug gegaan en nog eens 10 minuten moeten wachten. In totaal dus 1 uur gewacht...

Gedurende de 50 minuten wacht tijd heb ik het personeel geobserveerd en mijn eetlust verdween compleet; Er was een meid de 'krushem' machine aan de bovenkant bij aan het vullen met een melk achtige substantie, maar doordat het apparaat zo hoog stond kon zij niet zien of het apparaat nou vol was of niet. Daarop had zij hulp gevraagd aan een van de langste vrouwelijke collega's of zij kon kijken of ze nog moest bijvullen of niet.

Haar collega, in plaats van visueel te controleren, stak haar hand in de bovenkant van het apparaat in het vloeistof om te voelen hoe ver het van de rand was waarop ze zei dat ze kon voelen dat het apparaat volledig gevuld was.

Dus.. als zelfs de langste mensen die daar werken niet visueel kunnen controleren hoe vol het apparaat is, hoe vaak steken mensen dan hun hand in de milkshakes / krushems die jij en ik opdrinken??

Om maar niet te praten over de gigantische rotzooi die op de grond lag achter de kassa's; een van de medewerkers was nog zelfs op een begeven moment de stukjes kip die op de grond lagen met zijn voeten opzij aan het vegen onder de balie terwijl hij zich zat te beklagen over de rotzooi; een ander gleed kort daarvoor over een ander stukje vettig kip.. Niemand die de moeite nam om het even snel op te ruimen.

Op een gegeven moment waren de medewerkers onderling aan het bekvechten, geen uitstraling.

Kortom; Food & drinks - Twijfelachtige hygiene, vreemde bijsmaak frieten, kip druipend in vet 1/10
    Service - Een uur gewacht! 1/10
    Ambiance - Veel te druk, nare verlichting, vreemde stijl, vieze vloer achter kassa 1/10
    Value - Het was zonder twijfel mogelijk mijn meest vervelende fast food ervaring 1/10

31. Heel erg slecht, na 10 minuten wachten aan de balie krijg ik te horen dat ik nog eens 10 minuten moet wachten op mijn frietjes en files bites. Is dit fastfood? Schande.

32. Vorig jaar in dit restaurant heerlijk gegeten. Gister met mijn gezin nog eens daar geweest. Dit keer een hele andere ervaring gehad. Eten was koud terwijl ik 10 minuten op mijn friet heb moeten wachten. Tafels en stoelen waren ook plakkerig. Hierover nog geklaagd met de manager maar hier werd weinig tot niets aan gedaan. Nog geen excuses kon ervan af. dit was dan ook de laatste keer dat ik hier met mijn gezin gegeten heb, volgende keer dan toch maar naar de mac.

33. Altijd heerlijk eten. Leuk spelen voor de kinderen. Helaas altijd hele lange wachttijden!! Soms 3 kwartier tot een uur.

34. Zeer sfeerloze fastfood keten, er is veel te veel licht aanwezig en het is niet compact. Het personeel is ook onaardig en geeft soms te weinig kip. Het eten is wel lekker, maar daar betaal je ook veel voor.

Kortom: Lekker eten voor de kip liefhebber in een sfeerloze tent met waardeloos personeel met een grote beurs.

35. Een zeer onvriendelijke kinderbediening, bij kip teveel zout, oneetbaar, en zoutloze frietjes.
    Niet compleet kindermenu. En bon wordt ook niet geleverd. Controleer eerst je dienblad, want als je terug komt voor een niet compleet dienblad dan zeggen ze “ had je het maar eerst gecheckt ”.

36. Heb coupons gekregen voor o.a 6 kipstukken / 2 medium friten en koolsla twv 11.95 Dit is zonder drinken Kom ik bij de KFC zuidplein zie ik op het bord box 9 van 3 kipstukken /medium frite / medium drank / koolsla en mayo of ketchup Dat kost 8.45 per box Dus als ik bij die coupon medium drank en mayo erbij neem los dan betaal ik er 4.90 bijbetalen Dat is dus 11.95 + 4.90 = 16.85 Dus met coupon en los drinken en mayo erbij kost het dus maar 0.005 cent goedkoper Waar is dus de aanbieding Sorry om het te zeggen maar ik vind dit mislijdende reclame

37. Voorheen altijd met plezier gegeten (3-piece-meal of bucket 6 st). Maar sinds het nieuwe menu zijn die van de kaart verdwenen. De 3-piece-meal is vervangen door een box. Hiervoor betaal je 2 euro meer waarvoor je een bakje koolsla en mayonaise krijgt. De bucket is geheel verdwenen en is nu alleen nog maar vanaf 9 stuks te krijgen.

Stoelen en tafels waren weer erg plakkerig. Is voorlopig weer de laatste keer dat we er gegeten hebben. Hoe lekker het ook is.

38. 18 hotwings en 2 frisdrank besteld, bediening vriendelijk -- maar wat waren de hotwings vettig. Prijs-kwaliteit waardeloos!
    De plafondventilatie roosters zagen er zeer smerig uit wat het eetgenot niet bevorderd!

2,8
  39. Super restaurant, met zeer vriendelijke bediening en altijd netjes schoon.

40. Vandaag bucket gehaald van 12 stuks.

Kip was zeer vettig, vet zat gewoon te glimmen onder de korst.

Weer net uit het vet en niet laten uit lekken, gewoon schandalig wat je dan moet eten en dat voor 18 euro.

Dit is nu al de tweede keer.

2,5
  41. We zijn hier een paar keer wezen eten. De ene keer is het uit de kunst de andere keer verdiend het verbetering.

Klagen via de website Kfc levert wel direct resultaat op.

42. Klantvriendelijkheid is prima.

Vandaag rond 17.30 binnen gaan afhalen.

Bestelt een hot-flavour bucket met friet en 1 coleslaw.

Na thuiskomst de frieten gelijk weggegooid, wat 'n koude kleffe rotzooi, niet te eten. Enkele kipdelen waren droog. De rest (wat er nog van overblijft) was gelukkig wat beter. Vond de prijs niet in overeenkomst met wat ik kreeg, heb veel beter gegeten daar in het restaurant. Ook al is het misschien druk rond die tijd de kwaliteit moet ten alle tijden goed zijn. Helaas is dit niet 't geval.

4,5
  43. Het is een heel schoon restaurant, waar heel hygienisch wordt gewerkt.

Personeel is vriendelijk, restaurant is kindvriendelijk.

Wraps zijn heerlijk en de chicken wings best lekker.

44. Ik vind het te duur voor iets waar je niet vol van wordt.

Het is wel lekker om te eten, maar ook niet voor elke dag.

Personeel is wel echt heel klantvriendelijk!

6,1
  45. Zeer vriendelijke mensen, hotwings een super produkt, overige produkten zijn ook goed. Kindvriendelijk en er wordt regelmatig schoon gemaakt! Sinds kort hebben ze ook Ben en Jerry's ijs, heerlijk!

46. Niet smerig maar niet echt mijn ding.

Alleen de maiskolf vind ik wel een beetje lekker.

5,9
  47. Rene 1289 punten

Ben door de drive geweest.
    Loopt allemaal wat stroever vanwege dat alles via 1 raampje gaat.

De wings zijn best lekker, maar na een stuk of 3-4 heb je het wel gehad en wordt het erg saai.

Probleem is alleen dat als je maar een klein aantal besteld, de prijs per wing erg duur is. Pas bij grote porties goedkoper.

Dat maakt het er niet aantrekkelijker op om er wat te eten.

48. irma de vries

Heerlijk eten daar. In een mooi schoon restaurant.

Voor de kinderen ook erg leuk.

Bediening erg vriendelijk.

49. Prv 300 punten

Tja het is een fastfoodrestaurant. Als je echt geen tijd hebt en je moet even ergens wat eten zijn de kipburgers wel te doen. De kipkluifjes en de wings zijn wat aan de vettige kant. De maiskolven zijn goed te doen. Het personeel is echter zo ontzettend traag dat de frustratie aan de kassa wel kan oplopen. Als toetje een chocolade ding met ijs gehad, dat was erg smakeloos.

50. Tim 195 punten

We zijn pas voor een bucket hotwings door de drive gegaan.
    Maar het stroomde niet echt door.
    Ik vind de prijzen best duur, maar het eten is wel van goede kwaliteit.

6,5
  51. KFCisCool!

Héél erg lekker het beste eten die ik ook gegeten heb!

Hopelijk komt er een KFC in België!

Waarom vindt iedereen dat zo slecht?

52. In het begin een leuk fastfood restaurant waar je lekkere kip kunt krijgen, waar ik maandelijks heen ging... Tot een paar maanden geleden.

Het was onderhand een gewoonte geworden dat mijn orders bij de Drive niet compleet waren, het werd zelfs een gewenning. Ik heb zelfs twee maal telefonisch een klacht ingediend over een order waarvan 30 % ontbrak. Pas nadat ik het hoofdkantoor van KFC heb gemaild, kreeg ik antwoord van de eigenaar.

Mijn laatste 3 orders waren een ramp, niet alleen ontbraken er weer kleine dingen als servetten en doekjes, maar mijn kip was rauw. Als er iets slecht is, dan is het wel rauwe kip. Door de hoeveelheid kruiden kom je er pas na een paar happen achter.

Mijn advies: mijden die tent en hopen dat het ooit beter gaat worden daar.

3,3
  53. Het eten is, zoals te verwachten, van fastfood kwaliteit. Meestal bestel ik hier een bucket met hotwings en neem ik deze mee naar huis. Het is wel lekker om tussendoor te eten. De prijs/hoeveelheid verhouding is helaas wel een beetje uit balans, het is allemaal wat aan de dure kant.

6,1
  54. José v.d Kuit

28 juni 2008..Kip gehaald...Was niet te eten....In het begin een goede kwaliteit..Maar heeft erntig nagelaten...Binnen is het er niet meer zo schoon..Tafels worden met een doekje gedaan niet uitgespoeld of niks...

55. Zondagavond 1900u gegeten, friet was lauw maar na terug gaan aan balie wel keurig nieuwe gekregen. Maar verder zag het er erg onverzorgd en vies uit. schoonmaken kwamen ze met een doekje alle tafels afnemen maar het werd er niet beter op, het bleef smerig. Daarna werd er geveegd onder de tafels maar in het gangpad lieten ze de rotzooi liggen.

2,5