Hier zie je hoe de meningen over de Delphi verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. N.

08-04-2012 met 6 personen gaan eten van DELPHI.

We moesten lang wachten tot we naar binnen mochten vanwege de drukte. Sommige 2-tjes werden terug naar buiten gestuurd om te wachten (terwijl ze gereserveerd hadden).
    Uiteindelijk kregen we een plek uitgekozen, zonder dat je eigen voorkeur kon aangeven.
    Je kan niet normaal bij je stoel komen door de krapte en de kleine ruimte waar ze veel mensen in begonnen te proppen. Achter ons werd er een tafel van 6 gebruikt om allemaal 2-tjes aan te laten eten.

18.45 waren we binnnen en om 19.45 nog geen drinken of bestelling kunnen opnemen. Drie man personeel (veel te weinig voor zo een avond) was erg druk (met dansen of zelf drinken) ipv mensen te bedienen.
    Om 19.45 zijn wij zelf naar een serveerster gelopen om aan te geven dat we nu al een uur zonder drinken, een bestelling en personeel hebben gewacht en nu echt iets willen. Veel Pff,zucht en steun. Na 15 minuten hadden we nog steeds niets, bleek dat ze het vergeten waren.
    De tafels waren niet ingedekt en het bestek wat we kregen was vies en zat rode saus op.
    NA 1.30 uur kregen we het voorgerecht. Wel in delen want het was niet gelijk klaar dus moesten er twee mensen van onze groep nog 10 min wachten op hun eten. We kregen eerst ook het verkeerde eten.
    Het eten was koud en was veel knoflook en saus overheen gegoten om het smaak van het ''echte'' vlees niet te hoeven proeven.
    We moesten zelf de legen borden opstapelen en aan de rand zetten anders kwamen ze het niet ophalen.

Na weer een uur te hebben gewacht kregen we dan het hoofdgerecht. Binnen dat uur ging het personeel dansen. Opzich wel leuk voor een paar minuten maar het personeel bleef dat gewoon gedurende de avond dat doen. En tussen deze tijd werd er niet geserveerd of bestellingen opgenomen.
    Het hoofdgerecht was koud en weinig.

Na het eerste drankje voor het hoofdgerecht hebben we geen drankje meer gekregen of aangeboden gekregen.
    We zaten dus tijdens het voorgerecht, hoofdgerecht en erna zonder drinken!

Na weer een half uur te wachten hebben we zelf weer naar de bedienning moeten vragen/lopen om ons nagerecht op te laten nemen.

Nagerecht bestond uit gesmolten ijs, waterige slagroom en de koffie was koud.

Korton onze avond bestond uit: wachten, geen drinken, vies servies, geen service, slecht eten.
    Ik begrijp dat pasen druk kan zijn, maar dit was te.

Wij komen hier nooit meer terug.

1,1
  2. Vandaag met 12 personen gaan eten bij Delphi, wij hadden veel negatieve reactie's gezien. Maar het is ons 100% meegevallen.
    Wij kregen allemaal netjes op tijd onze gerechten en het smaakte goed, niet uit een pakje ofzo wat er wordt geschreven maar mooi opgemaakte borden en wij hadden allemaal genoeg gegeten na het 3 gangenmenu.
    Wij hadden ook bonnen van vakantieveiling, dus mensen laat je niet bang maken door alle verhalen.
    Het is prima eten ..

3. Piet en Fe

Wij hebben via een kadobon Vakantieveilingen.nl lekker gegeten en gedronken op vrijdagavond. Moet er bij zeggen dat het niet druk was maar toch behoorlijk bezet, waardoor het personeel veel aandacht kon schenken. Mandje brood met kruidenboter was lekker maar de cocktail Ouzo stelt niet zoveel voor.
    Het eten was lekker, champignons met uien in witte wijnsaus, varkenshaas met wittewijn saus, mooie en voldoende patat en rijst, tzaziki, koolsla, mooi gedrapeerd, zag er goed verzorgd uit, voor ons meer dan genoeg, veel aandacht of alles naar wens was, lekker toetje baklava met ijs en slagroom en ..... gezellige Griekse muziek!
    Wij gaan er zeker nog eens terug.

6,1
  4. nathalie

De slechtste ervaring die ik tot nu toe heb wat betreft restaurants. We zijn geweest via vakantieveilingen en het viel zwaar tegen. Het restaurant zit volgepropt met mensen en het personeel kan het niet bijhouden. De tafels waren plakkerig en we zaten constant met lege glazen. We hadden drinken besteld aan het begin van onze maaltijd en kregen het aan het eind. Het eten was ook veel te weinig. We hadden een mix grill en kregen een beetje gyros met 1 klein spies dingetje en 7 patatjes ofzo.. Mijn advies: Liever ergens anders, voor ons in ieder geval nooit meer!

5. Donderdag 12-01-2012.
    We hadden afgesproken om 18.30 uur.
    We waren eerder in Gouda, om 17.00 uur en zijn naar binnen gegaan, werden vriendelijk ontvangen.
    Voor -hoofd-nagerecht waren prima, niks op aan te merken.
    Bediening goed en vriendelijk, gezellige drukte.
    We gaan zeker nog een keer terug.
    gr fam Dubbers.

6. Zaterdagavond hier gegeten via VV, het viel erg tegen. Het restaurant zat stampvol, de muziek stond erg hard. Het personeel deed zijn best, maar kwam onzeker en onprofessioneel over. Het brood was droog, en de ouzo smaakte naar limonade. In de uiensoep heb ik geen uien of de smaak daarvan kunnen ontdekken, smaakte naar warm water met kruiden. De varkenshaasmedaillons waren verbrand aan de randen, de rijst was koud, en de salade om van te griezelen. Het nagerecht, de griekse yoghurt met walnoten en honing waren ok. De cappuccino was uitermate ranzig. Mijn tafelgenoot noemde het met recht een vreetschuur! Ik betaal de volgende keer liever het volle pond en ga dan naar een echte Griek!

7. Net gegeten bij Delphi ook via vakantieveiling.
    En ik kan niet anders zeggen dat het prima in orde was.
    Bediening was gezellig en goed drankjes en eten prima.
    Kom zeker nog een keer terug.

8. Toen we het restaurant binnenkwamen kregen we direct het gevoel welkom te zijn. We aten als voorgerecht heerlijke verse champignons met een lichte saus. De mixed grill was tot mijn genoegen niet vet, zoals in veel andere Griekse restaurants en er was ruim voldoende. Het vlees was niet super heet, maar dat is goed Grieks, ik heb in Griekenland nog nooit een heel warm gerecht geserveerd gekregen. Tijdens de maaltijd werd ons een paar keer gevraagd of het smaakte en of alles naar de zin was. Het nagerecht een dame blanche en de Griekse yoghurt waren prima. Kortom een plek om nog eens vaker te bezoeken, ook zonder dat je via vakantieveilingen voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.

9. Wij aten hier tussen Kerst en Oud& Nieuw met twee personen, werden allervriendelijkst ontvangen, konden zonder reservering toch een tafeltje krijgen. Het was rond zeven uur 's avonds behoorlijk druk en het personeel doet erg zijn best maar we voelden ons niet opgejaagd en konden rustig eten. Alles was netjes en schoon. Het eten valt wat mij betreft in de categorie gezellige studentenhap. Het was niet heel verfijnd, maar wel goed verzorgd, warm genoeg, porties zo groot dat we het toetje maar hebben overgeslagen. We waren inclusief de reserveringskosten van Vakantieveilingen en fooi en vijf consumpties voor twee personen 44 euro kwijt. Voor zo'n bedrag mag je geen Michelinsterrenkwaliteit verwachten maar we hadden een gezellige avond.

10. Ook wij zijn er gaan eten .
    Om ongeveer 17:00 uur kwamen wij met 2 kinderen.
    Ik had een bon van vakantieveilingen en gelijk 2 kindermenu's erbij besteld met reserveren.
    We kregen netjes brood en drinken.
    Vooraf hadden we de champignons, heerlijk was het.
    En het hoofdmenu, een vleesspies en het kindermenu kwam ook tegelijk. Heerlijk gegeten en alles was heerlijk en voldoende.

11. Na het lezen van de recensies hier met een zekere angst naar Delphi gegaan.
    Aangekomen werden we supervriendelijk ontvangen, na op onze plaats te zitten en netjes onze jassen aangenomen te hebben kregen we de tijd om onze kaart te bekijken en iets te drinken te bestellen.
    We waren met een groep en allemaal via vakantieveilingen en dat op 2e kerstdag! Tot nu toe viel alles reuze mee dus dan maar met angst en vrezen op het eten wachten.
    We hadden al patat in huis gehaald voor het geval dat...
    Eerst het stokbood; inderdaad 2 sneden per persoon maar wel 2 grote stukken en het mandje zat vol.
    Daarna het voorgerecht; de meesten namen gehaktballetjes en 3 soep.
    De borden waren heel mooi opgemaakt en het eten was erg lekker, direct te eten dus niet te heet (je kunt het ook positief zien), de mixed grill was ook netjes en ook genoeg eten, wederom niet superheet maar direct te eten en dat is zeker als je met kinderen eet helemaal geweldig!
    Dan alleen nog het toetje om je bang over te maken, maar ook dit was prima; 2 grote bollen ijs en een enorme toef slagroom, alles heel mooi afgemaakt met chocoladesaus. Het personeel ontzettend vriendelijk en professioneel.

12. Tja, voor weinig kun je denk ik ook niet teveel verwachten denk ik dan maar. Ik heb ook via vakantie veiling hier gegeten en de mensen zijn er bijzonder vriendelijk. Het eten was aangepast aan de prijs wat ik ook erg jammer vond maar om het vet te noemen gaat mij iets te ver. Beetje jammer dat ze dit zo aan hebben gepakt want nee ik zou er niet even gaan eten voor de volle prijs na bovenstaand bezoekje. Maar voor die 22 euro die ik heb betaald via vakantie veiling heb ik er toch nog redelijk gegeten. Maar als je dit voor de volle prijs krijgt, nee.

13. Via vakantieveilingen. Voor een kleine prijs, weinig kwaliteit.
    Is net of je bij een snackbar gaat eten.
    Vet voorgerecht, vlees noem maar op.
    Maar Gouda is mooi

4,3
  14. Prima restaurant in de gezellige binnenstad van Gouda. We hadden een bon via vakantieveiling en konden kiezen uit een menu. Vooraf een lekker mandje brood.
    Eten was prima en lekker. We hadden Eleni als serveerster en ze was erg aardig en vriendelijk. Als toetje kon je kiezen tussen zelf gemaakte yoghurt met honing en walnoten, ijsje of koffie.
    Prima gegeten tegen een hele scherpe prijs!!

15. Hier ook gegeten met de voucher van vakantieveilingen. Zoals hier al eerder vermeld, 2 minuten na binnenkomst staat je voorgerecht al op tafel. De keftedes kwamen per direct uit de magnetron. Kort daarna de mix-grill gehad, dit was een zeer karige portie. Daarna een dame-blanche waar je een vergrootglas bij nodig had. De kwaliteit van het eten was ook niet naar behoren, weinig smaak kortom massaproductie. Zo veel mogelijk mensen snel wegwerken zodat er nieuwe kunnen gaan zitten. Ook de glazen plakken heel erg.

Zoals ook al eerder vermeld, vermijd dit restaurant op de veilingsite en ga lekker in je eigen omgeving een Griek opzoeken, ben je een stuk gelukkiger mee.

16. Chantalle

Ook wij hadden via vakantieveilingen deze avond "gewonnen", maar echt nooit meer. Ook al krijgen we gratis het eten aangeboden, ons zie je hier nooit meer terug. Wij vragen ons af wat er uberhaupt Grieks aan is. De kwaliteit van het eten is matig tot slecht en de bediening is slecht tot ongeïnteresseerd. Binnen een minuut na onze bestelling, kregen wij ons voorgerecht al opgediend. Dus het staat gewoon al helemaal klaar en uit te drogen. Echt gadver. De mixed grill smaakt gewoon naar mixed grill zonder enige griekse draai/kruiden. En de yoghurt met honing en walnoten kwam gewoon in een mini wijnglaasje. Dat dit arrangement aangeboden wordt door vakantieveilingen is echt geen reclame.

Geef liever iets meer geld uit en eet bij een echt Grieks restaurant.

1,5
  17. Ik kom er net vandaan. Dit is de derde keer en ook de laatste keer dat wij komen. Wij hebben via Vakantieveiling coupon gewonnen. De vorige keer was het nog te doen maar dit..

Service was echt zeer onder de maat. Geen welkoms drankje en brood moesten wij zelf om vragen. Toen we vertelden dat wij via vakantieveilingen hebben geboekt, hadden wij het gevoel dat ze ons liever zagen vertrekken dan dat we mochten bestellen. Het leek wel een zinkend schip waarbij ik het gevoel had dat het personeel niet kon zwemmen.

Het personeel had totaal geen oog voor de klant en als wij waren weggelopen zonder te betalen, had niemand het in de gaten gehad.

Ik ben niet kieskeurig maar ik verwacht op z'n minst meer professionaliteit.

6,5
  18. Wij hebben ook via vakantieveiling hier gegeten en we hebben niks te klagen gehad..het eten kwam steeds op tijd. Bediening uitstekend en het was erg gezellig en vrolijk. We komen snel terug....

19. Na alles te hebben gelezen vreesden we het ergste. Viel alles mee! Werden netjes ontvangen. Kregen ons drankje. Was inderdaad geen ouzo maar was niet verkeerd. Eten was prima. Goede porties, warm en smakelijk. We werden zeker niet weggekeken ofzo. Er werd voldoende tijd voor ons genomen.

We hebben niets te klagen gehad.

6,5
  20. Op 19 november 2011 samen met mijn vrouw 'restaurant' Delphi in Gouda bezocht. Wij waren hier via vakantieveilingen terecht gekomen. We hadden ons al een beetje 'ingelezen', dus onze verwachtingen waren niet erg hooggespannen. Onze verwachtingen zijn ook volledig uitgekomen. Het restaurant is helemaal niets en mijn advies is om er met een grote boog omheen te lopen. Het restaurant mikt duidelijk op kwantiteit en heeft absoluut geen oog voor kwaliteit. Nu kun je voor de prijs (ons winnend bod was EUR 23,- voor twee) niet veel verwachten, maar toch. Wij hadden om zeven uur gereserveerd. Toen we keurig op tijd binnen kwamen stonden we in de rij. Het restaurant was barstensvol en de nieuwkomers moesten wachten totdat er een tafeltje leeg kwam. Het was een wonder dat de eigenaar er in geslaagd was zoveel tafeltjes in een relatief kleine ruimte te persen. Na 10 minuten wachten kregen wij een piep klein tafeltje dat middels een schot gescheiden was van onze buren.
    Wij aten de soep van de dag, een mixed grill en een dame blanche. De soep leek uit een pakje te komen en was niet erg op smaak. De mixed grill bestond uit een aantal soorten vlees (sommige gewoon koud, andere wel op temperatuur), diepvries patat, tzatziki en een salade uit een potje(?). De kwaliteit van het hoofdgerecht was erg matig. De slagroom en ijs kwamen uit een pak, resp. een spuitbus. Volgens onze voucher zou de maaltijd afgesloten moeten worden met koffie of thee. Er werd echter beweerd dat gekozen moest worden uit een nagerecht of koffie/thee. Op de website is dit recentelijk gewijzigd, echter op de menukaart staat koffie/thee duidelijk apart vermeld.
    Op zich is de maaltijd voldoende, was er voldoende tijd tussen de gerechten (had ook iets met de drukte te maken) en was de bediening vriendelijk (maar niet erg deskundig). De wijn kan het beste worden vermeden.
    Kortom eens, maar nooit meer.

3,2
  21. 12-11-2011 hier bij dit restaurant gereserveerd,
    nooit meer !!!!!!!!!!!!
    Ontvangst was zeer rommelig omdat diegene die over de reserveringen ging de weg kwijt was en niet wist wat er nog moest komen.
    We zaten bij de deur die vaak openging maar net zo vaak niet werd gesloten, de kou die binnenkwam was niet erg fijn.
    Een deurdranger zou toch wel een nuttige uitgave zijn.
    Na 20 minuten zagen ze eindelijk dat wij hier zaten en kregen ons welkomsdrankje.
    5 minuten later werd ons gevraagd om te verkassen omdat er een foutje zat in de reservering en zij onze tafel nodig hadden.
    Het bestelde wijntje en het bier waren toen nog niet verkregen.
    Gevraagd om dit, kregen wij 3* om de 5 minuten een biertje en een wijnje aangeboden, maar een keer besteld uiteraard !
    3* watertanden bij Delhi is de kreet, maar dit moet zijn 3* knarsetanden bij Delhi.
    Het brood met boter was een hap en weg was het.
    Na 1 uur hebben we eindelijk het voorgerecht gekregen.
    Gelukkig had ik een parkeerplaats gevonden zonder meter aan de rand van de stad, dus hoefde niet te denken aan parkeertijd en dat maar goed ook.
    Voorgerecht wat niet al te gaar was (kon net) daarna het hoofdgerecht . Flauw, weinig smaak, weinig en niet echt warm. Nagerecht verdient niet deze benaming , bar en boos.
    Alleen de koffie was prima !!!
    Voor mij niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!

1,8
  22. Het was erg rumoerig, ouzo is er bij ons nooit geweest en het voorgerecht stond nog op tafel, toen kwam het hoofdgerecht al. Wij dachten nog dat het voor onze buren was, die zaten er al lang op te wachten, maar nee, opeten en aan je hoofdgerecht beginnen. Tzaziki was niet erg lekker en het vlees was lauw. Nagerecht griekse yoghurt met honing en walnoten, kwam zonder de walnoten en die horen er juist zo bij.
    De koffie hebben wij 3 keer besteld, toen ben ik maar naar de bar gelopen en zei men oh ja.
    De huiswijn was nogal aan de prijs, komen hier echt niet voor een 2e keer. Zelfs niet met VV.

1,5
  23. Op 10 november via vakantieveilingen met 2 personen bij Delphi gegeten. En ik moet zeggen, zelfs met de korting van vakantieveilingen is dit het geld niet waard. Het start met de bediening, deze komt zeer chagrijnig over en de borden worden min of meer op tafel gegooid. Het eten, waar het uiteindelijk allemaal om draait viel ook zwaar tegen. Als vooraf de Keftedes besteld, deze gehaktballetjes worden opgediend met een tomatensaus en een soort knoflooksaus. Aan het geheel heeft de kok in ieder geval niet veel tijd besteed, het smaakt en ziet er uit alsof het rechtstreeks uit een pakje en de magnetron komt. Delphi gebruikt geen bordenwarmers, waardoor het eten enigszins koud is zodra het op tafel komt. Als hoofdgerecht heb ik de mixed grill besteld, deze was redelijk op smaak, echter de tzaziki die je er bij krijgt is minimaal. Als dessert de Dame Blanche, ook dit is zeker geen aanrader. De cappuccino was wel lekker sterk en het hoogtepunt van de avond.
    Je moet echter wel de drankrekening controleren, bij ons werd er 6 bier in rekening gebracht, terwijl we er 4 besteld hadden.

Ik zal hier in ieder geval nooit meer gaan eten.

24. Meest slechte restaurant ooit geweest, kreeg rauwe varkenshaas wat na mijn mededeling gewoon zo weer op een te hoge grill werd gegooid waardoor dus het spiesje vooralsnog rood was maar wel zwart.
    Ik vraag me af dat er mensen zijn die hier wel goed gegeten hebben uberhaubt wel ooit in een ander restaurant hebben gegeten..
    Het eten is gewoon echt slecht ben zelf ook kok dus ben dan wel kritisch maar het is echt gewoon slecht.
    Ik zou het liefst voor de deur gaan staan om mensen een slechte ervaring te voorkomen..
    Mensen ga hier niet heen, als je slecht wilt eten, dat de bediening over je roddelt, dan is dit the place to be..

1,3
  25. Via vv een tafel voor twee gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen en er stond al snel een drankje op tafel. Wij bekeken de menukaart maar een serveerster kwam ons al snel uit de droom halen. Wij mochten alleen kiezen uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten. Het eten was lauw en smakeloos. Als je het bestek neerlegde werd je bord weggehaald en de volgende gang geserveerd. Gezellig tafelen was niet de bedoeling. Wij lopen voortaan met een grote boog om dit restaurant heen.

3,7
  26. Wij waren hier afgelopen vrijdag via Vakantieveilingen.
    Gezien alle ervaringen geen hoge verwachtingen.
    Het is allemaal meegevallen.
    Om 19.00 aankomst, heel vriendelijk ontvangen.
    Alles werd keurig uitgelegd. Bediening is vlot, de porties voldoende, het smaakt prima en ziet er ook goed uit.
    Eigenlijk niets negatiefs te zeggen over dit restaurant.
    Misschien dat alleen de muziek wat zachter kan.

Parkeren is wel erg lastig.
    Tip: probeer het eens bij de Vest.

27. Timing is in dit restaurant denk ik heel belangrijk. Op donderdagavond hier gegeten (v.a. 17.30). Bediening was vriendelijk en correct en het restaurant heeft best een leuke inrichting. Vanaf 19.00 zat het al behoorlijk vol.

Het eten: over het algemeen prima op orde. De saus van de keftedes was matig en de baklava was niet de verste die ik ooit geproefd heb maar de mixed grill was wel helemaal prima. De porties zijn niet megagroot maar precies goed. Als je rekening houdt met hetgeen je betaald hebt en als je niet op een te drukke avond komt is het wat mij betreft zeker de moeite waard.

28. Ik was er vanavond voor de derde keer, maar ook de laatste. Het was niet druk, maar de bediening had er duidelijk geen zin in. Behalve de Antilliaanse jongen. Hij doet zijn best. Champignons met kerriesaus ipv witte wijnsaus. Werd ontkend in de keuken, maar mijn tafelgenoot proefde exact hetzelfde. Moest ook diverse keren om drankjes vragen die maar niet doorkwamen. De dames waren vooral voor in het restaurant zichtbaar. Hoofdgerecht ook niet spectaculair, maar dessert en koffie duurde ook lang en ook diverse keren gevraagd. Weliswaar via vakantieveiling gegeten, maar is geen aanrader.
    De eerste keer was het veel leuker dan nu....

29. De meisjes van de bediening waren zeer vriendelijk, alleen werd dat teniet gedaan door de gastvrouw. Het eten was redelijk, niet bijzonder. Het was (door de bonnen van vakantieveilingen) zo druk dat het niet leuk meer was. Er werd aan ons gevraagd of we nog wel trek hadden in een dessert en toen we ja zeiden werd er zuchtend gevraagd of we de koffie of thee dan nog wel wilden. Wij wilden graag nog een koffie. Ons dessert kwam en ik had de laatste hap nog niet naar naar binnen of er werd gevraagd of we de koffie nog wel wilden en toen we bevestigend antwoordden werd ons verzocht of we die dan niet buiten op konden drinken. Dit hebben wij natuurlijk niet gedaan en dit was voor ons en ook voor een aantal tafels om ons heen een reden om hier nooit meer terug te komen.

2,2
  30. Tja, het zit een beetje tussen het bier en het schuim in. Bediening prima, vlot en attend. Menu VV redelijk. Het is echt low budget, dus verwacht er niet te veel van. Smaak is wel goed, presentatie redelijk maar het is wel erg basic allemaal.

31. Zeer vriendelijke ontvangst door gastvrouw en bediening.
    Geen verschil tussen bediening van vv.nl of bestelling van de gewone kaart.
    Wij hebben lekker gegeten en de sfeer was uitstekend.
    Echt de moeite om nog eens terug te komen wat wij zeker doen.

gr Hannie en Wim

32. Via VV acceptabel voor 24e, maar het eten heeft meer weg van een Griekse cafetaria dan van een Grieks restaurant. Niet voor herhaling vatbaar!

5,7
  33. We hebben vanavond gegeten bij Delphi in Gouda. Via vakantieveilingen hebben we geboekt.

Voor nog geen € 20,00 per persoon heerlijk gegeten inclusief een consumptie. We vonden het eten erg lekker. Vriendelijke bediening.

De zaak zat rond acht uur bijna helemaal vol.

Als we nog een keer uit eten gaan, komen we zeker terug.

Groeten Harry en Heleen.

34. Hier gegeten met mijn verjaardag. De bediening was erg vriendelijk. De zaak is gezellig ingericht. Helaas was het eten erg slecht. Oude champignons en het eten was niet gekruid. Op de kaart staat varkenshaas medaillions, dit waren echter varkensfiletlapjes. Al met al jammer want met deze kwaliteit eten gaat dit restaurant het niet redden.

2,7
  35. Hans en Ineke

Ook via vv.nl hier gegeten.

Veel goede ervaringen met vv.nl maar niet bij deze griek.

Niet lekker gegeten, jammer.

36. Jaap en Hilda Oskam

Ook wij hebben gisteren, via vakantieveilingen, gegeten bij Delphi.

Omdat wij 's morgens onverwacht na een dagje Delft naar Gouda gingen hadden wij vooraf niet gereserveerd. Wel hebben wij gedurende de dag 4x geprobeerd telefonisch te reserveren. Omdat dit niet lukte zijn wij in de loop van de middag naar Gouda gegaan.

Wij zijn tegen vieren naar het restaurant gegaan om te vragen of wij 's avonds nog terecht konden.

Wij werden aller vriendelijkst ontvangen en de late reservering was geen enkel probleem. De gastvrouw heeft voor ons zelfs nog de openiningstijden van een museum opgezocht.

Toen wij 's avonds terugkwamen werden wij door de gastvrouw wederom vriendelijk ontvangen. Zij wees ons een tafeltje aan vooraan in de zaak, maar op ons verzoek mochten wij zonder probleem wat verder naar achteren in een van de nissen plaats nemen. Ook informeerde zij naar ons bezoek aan het museum.

De ouzo en het brood (wat heerlijk vers was) met kruidenboter kregen wij snel opgediend. Hierbij werd inderdaad direct gevraagd wat wij wilden drinken. Dat had misschien water later gekund, maar wij hebben ons er niet aan gestoord.

Als voorgerechten hadden wij Keftedes en Champignons in knoflooksaus. Beide gerechten smaakten goed.

Ook op het hoofdgerecht (Mixgrill) viel niets aan te merken.

Hetzelfde geldt voor de Dame Blanche en de Baklava.

Wij hebben in alle rust kunnen eten. Hebben nooit om een vervolg gerecht hoeven vragen of erg lang moeten wachten. Alle personeelsleden waren vriendelijk, zonder opdringerig te zijn.

Wij hebben hier ruim twee uur doorgebracht en hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer.

Als wij weer in Gouda zijn komen we hier zeker terug.

37. Wij zijn hier ook via vakantie veilingen geweest. We vonden het eten heel weinig. We kwamen binnen en de gastvrouw reageerde boos omdat we hadden gereserveerd voor 2 en we hadden ons zoontje van 2 bij en dat was te veel. Ze had daar geen plaats voor want ze zei letterlijk hij zit in de weg. Toen had ik al geen zin meer maar we hadden al betaald via vakantieveilingen. We kregen snel een paar sneetjes stokbrood op tafel gegooid en ze vroeg 1 keer naar drinken en de rest van de avond ook niet meer. De soep was uit een zakje zo smaakte het. En al heel snel kwam het hoofdgerecht het was schrikbarend weinig 15 stengeltjes en een paar stukjes vlees. Dat was dus zo op en al zeer snel kwam mijn smeerigste nagerecht ooit namelijk ijskoude baklava. Die heb ik echt snel weg gewerkt en wilde zsm gaan maar moest op de thee wachten en we moesten snel zijn voor de parkeermeter dus dat duurde te lang en die hebben we toen maar laten staan. De gastvrouw van het restaurant sprak alle mensen zeer gemaakt aan met hallo lieve mensen klonk echt geforceerd. Als mensen binnen kwamen zag je niemand om ze een plaats te wijzen, maar zodra ze zelf gingen zitten snelde mevr naar voor om te zeggen dat die gereserveerd was en moesten ze ergens anders gaan zitten.

Kortom:
    Weinig eten.
    Nep gastvrijheid.
    Kind onvriendlijk.
    Ijskoude baklava.

AFRADER!

38. Vanavond 9 augustus gegeten bij Delphi via VV.

Voor we zaten werd het mandje met voor ieder 2 sneetjes brood plus 2 mini glaasjes ouzo al neergezet.

Er werd gelijk gevraagd wat we wilden drinken terwijl we nog moesten gaan zitten.

Het eten kwam in een sneltreinvaart op tafel.

Voorgerecht was prima.

Na amper 5 min. Kwam het hoofdgerecht: mixed grill. De giros was verbrand.

Er werd niet even gevraagd of alles goed was dus heb ik zelf maar iemand hierop aangesproken. Kreeg een bordje giros retour terwijl ik pas een stukje vlees op had. Alles werd weer weggehaald en na ruim 15 min. Kreeg ik een nieuwe schotel. Was iets beter maar niet wat ik gewend ben als ik giros eet. Mijn tafelgenote was ondertussen al klaar, zij had alleen nieuwe giros gekregen.

Om het nagerecht moesten we diverse malen vragen en kregen een kwak yoghurt met veel gruis en een paar stukjes noot en een beetje honing voorgeschoteld.

Werkelijk niet toonbaar voor een restaurant om dit zo te presenteren.

We vroegen direct om de koffie en thee omdat we haast hadden. Ze lieten ons hier lang op wachten. Misschien hadden ze de pest in omdat ik had geklaagd.

De thee heb ik niet kunnen opdrinken omdat we weg moesten.

Het personeel is niet professioneel. Je wordt aangesproken met hoi of hallo en jij en jou. Borden worden klakkeloos op tafel gezet. De glazen aan de bovenkant beetgepakt. De opmaak van de borden toont geen vakmanschap. Dezelfde kwak rauwkost bij voor- en hoofdgerecht.

Voor ons geen 2e keer meer.

39. Ook via VV er gegeten.

Binnenkomst was hartelijk! Maar daarna een DRAMA!

Ik moet zeggen het eten was oke maar de bediening was een flop.

Ze moeten qua bediening nog heel wat leren (nog na al die jaren te bestaan?). Er zit totaal geen structuur en organisatie in de bediening. We hebben lang moeten wachten op onze bestelling van het 1ste tot aan de koffie! En enorme domper en ergenis! En over de drank maar te zwijgen..heeel duur...1/2 water 4.50 en 1/2 wijn 17.50... belachelijk!

2,6
  40. Wij hebben ook via vakantieveiling hier gegeten en we hebben niks te klagen gehad..het eten kwam steeds op tijd..niks koud geserveerd behalve het ijs haha...nee wij hebben een superavond gehad..niks gemerkt dat je te dicht bij elkaar zit..het is maar net waar je je aan stoort...zeker voor herhaling vatbaar.

41. Net thuis van een teleurstellend avondje (nou ja uurtje)

We kwamen binnen en direct stond het 1e gerecht al klaar. 5 keer werd ons gevraagd of we al een keus hadden gemaakt 5 keer en we waren nog geen 10 minuten binnen.

Personeel is vriendelijk maar wel erg opdringerig, zodra je je vork neerlegt word je bord weg gehaald en komt binnen 5 minuten het volgende gerecht. We hebben er een uurtje gezeten en waren het toen echt zat. Sorry maar geen 2e keer voor ons.

42. Gastvrijheid: Kan gewoon niet beter, bijzonder vriendelijke ontvangst, alles keurig netjes.

Gezellig, alles goed geregeld.

Lekker eten.

Zeker een aanrader!

43. Ook ik stapte (helaas en ten onrechte) met gemengde gevoelens binnen bij Delphi.

Helemaal nergens voor nodig! Wij hadden via vakantieveilingen een bon, we waren ruim een half uur te vroeg, maar werden zeer vriendelijk ontvangen.

Een aantal punten klopte, zoals het verschillende personeel aan de tafel en sommige tafeltjes die dicht op elkaar staan, het is echter maar net waar jij je aan stoort.

Het eten was prima verzorgd en voor ons ruim voldoende.

Wij hebben hier een prima avond gehad, lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Om ons heen waren er een aantal kleine dingentjes die niet klopten, maar die werden meteen opgelost!

44. fam.de Vries

Gingen met gemengde gevoelens en de bon van vakantieveiling naar Delphi in Gouda. Wij hebben al 30 jaar ervaring met Griekse restaurants en Delphi is niets mis mee! Gaan er zeker terugkomen. Toiletten schoon, bediening vriendelijk en eten goed!

45. We hebben hier heerlijk gegeten, bediening was goed en vriendelijk. Ze hadden veel aandacht voor hun gasten. DOok wij hadden via vakantieveilingen een bon maar er waren ook gasten die niet via vakantieveilingen hadden geboekt, er werd geen onderscheid gemaakt, zoals we in diverse recensies lazen. Kortom een aanrader om hier nog een keer terug te gaan.

46. GB

Ook wij via Vakantieveilingen vandaag met 4 personen uit eten geweest, relaxte sfeer, eten was prima, bediening goed.

47. Gabriels

Via vakantieveilingen zijn wij terecht gekomen bij Delphi. Na het lezen van al die recensies was ik enigzins bevreesd. Maar we hebben heerlijk gegeten, genoeg en goed van smaak. De bediening was zeer vriendelijk.

Wij hebben er een goede eravring aan overgehouden.

48. ijs eter

49. Wat een tegenvaller.

Je zit in en op elkaar.

Voorgerecht koud hoofdgerecht 40 min op moeten wachten was niet lekker satestokje was zachter dan het vlees. Gyros vet. Ijs niet lekker yoghurt met gemalen walnoot. Bah.

Pluspunt bediening was erg vriendelijk, gelukkig via veiling maar om daar gewoon je geld uit te geven nee.

Viel me op alleen van vakantieveiling, zouden er geen gewone betalende gasten komen, vind het niet zo vreemd.

50. a.

Beetje jammer!, via vakantieveiling zijn we hier terecht gekomen. Niet bijzonder! Had mijn geld liever ergens anders uit gegeven. Toiletten waren echt smerig! Je zit behoorlijk op elkaar. Het voorgerecht was matig, het hoofdgerecht wel beter maar weinig tzaziki en maar 8 patatjes. Dit vind ik niet kunnen!

Ook de bediening moesten we telkens zelf roepen omdat ze na een half uur nog geen bestelling op kwamen nemen.

Jammer!

3,1
  51. Ja hoor: we zijn terug en hebben het overleefd! Na al het commentaar hier hield ik mijn hart vast. Wij eten regelmatig buiten de deur en houden van lekker eten en goede service.

Hier onze ervaring: binnen 19:00, bestelling opgenomen om 19:02 uur, 19:10 uur drankjes, 19:12 uur champignons (2de gang, erg lekker), 19:15 uur brood en ouzo (1ste gang), 19:25 uur afgeruimd, 19:36 uur 3de gang (mixed grill: vlees goed en lekker, 16 patatjes, rode rijst, kool, rauwe ui, twee blaadjes sla en tsatsiki), 20:02 afgeruimd en 4de en 5de gang besteld, 20:13 uur toetjes (baklava met goedkoop vanilleijs en nepslagroom en yoghurt met nephoning en walnotengruis) en koffie en thee, 20:18 koffie teruggestuurd (griekse koffie is wat sterker maar deze cappucino was gruwelijk), 20:23 uur koffie tweede poging beter, 20:40 rekening gevraagd, 20:44 uur rekening op tafel, 20:49 uur buiten.

Opvallend: bediening supervriendelijk, onze jassen mochten "achter" hangen anders loopt iedereen erlangs naar buiten. Aan tafel meerdere keren gevraagd of alles goed beviel, grapjes met bediening kunnen maken, toen ik de koffie terugstuurde was het geen probleem.

Kosten: Veiling E24,00, Adm. Kosten 4,00, 1 x cola en 1 x wijn = E 33,25 voor twee personen. Ik vind de "5-gangen" wel een beetje misleidend, noem het "3 gangen diner met gratis brood en koffie/thee". De "normale" prijs van E29,50 is het volgens ons absoluut niet waard. Wij zaten vlak bij de deur en iedereen kwam via vakantieveilingen.nl.. 3 x moesten mensen wachten op een tafeltje. Ook viel ons op dat de mensen die na ons kwamen veeeeel langer moesten wachten. Wij hadden ons hoofdgerecht al op toen zij aan het voorgerecht begonnen. Het zit inderdaad vol met mensen rug aan rug, maar de aankleding is erg leuk voor de gemiddelde griek.

Al met al: prima avondje gehad (E2,00 winst bij Hommerson en daarna naar de film) Voor herhaling vatbaar, maar dan alleen met een bon op vakantieveilingen :-)

52. Wij zijn net terug van een "avondje" delphi in Gouda..... nou ja avondje. Na binnenkomst werden we in het middenpad gezet waar je buren dichter bij je zitten dan je tafelpartner! Aangegeven dat we dit niet acceptabel vonden. Dame van de bediening gaf aan dat er als er wat anders zou zijn we het wel zouden horen. Daarna ruim 20 minuten moeten wachten terwijl er nog steeds niet gevraagd was wat we wilden drinken! Tafels die na ons waren binnen gekomen hadden hun "complementary ouzo" drankje al ontvangen. Uiteindelijk zijn we opgestapt zonder iets. VRESELIJKE TENT, DITO BEDIENING. Na het lezen van de overige reviews denk ik echter dat we niet veel gemist hebben. Deze vakantieveiling gaat gelijk de prullenbak in...

53. Voor ons nooit meer.

Wij kwamen hier 23/07/11 eten we hadden niet echt veel verwachtingen maar dit sloeg vrijwel alles. We zaten nog niet eens 2 minuten of er kwam al een 1ste pita brood met kruidenboter en 3 glaasjes ouzo. Mijn dochter is 13 en er werd niet eens gevraagd of zij ook mocht want het is alchohol, een meisje van 13 alchohol geven vind ik nogal slecht, voor hetzelfde geld had ze het opgedronken en zich later afgevraagd wat het eigenlijk was of wat erin zat. Begon al slecht. Het voorgerecht was vrijwel ok alleen je moet er niet veel van verwachten: 4 kleine gehaktballetjes met wat waterige saus en champignons die vrijwel lauw waren.

We hadden het voorgerecht nog niet eens op of het hoofdgerecht kwam al: mixed grill. Nou, koude patat, rauw vlees en service is ook super slecht blijkt maar hier uit: mijn dochter had gyros wat eerst rauw was, echt grote brokken, ze sprak een man aan, werd terug gestuurd en we kregen nieuw eten van de zaak en een cola zogenaamd gratis wat wij dus gewoon betaald hebben? Nou oke fijn nieuw bord vlees en weer was het rauw. Er werd gezegd dat ze er niks aan kon doen en ze viel mijn dochter ook nog gemeen aan. De salade moet je ook niet veel van verwachten: 1 blaadje sla met een kwak tzatziki. We moesten wel wat lang wachten voordat ze onze bestelling voor ijs kwamen opnemen. Nouja, een dame blanche, we dachten daar kan je toch niet veel aan verpesten? Haha blijkbaar dus wel. 2 soort van bolletjes gekwakt op een bord met saus wat er overheen was gekwakt en slagroom die erg goedkoop smaakte.

Het was weer nog niet binnen of ze vroegen koffie of thee we voelden ons dan ook niet erg op ons gemak en welkom, er is bij ons geen 1x gevraagd of het gesmaakt had, nee hoor, bord opgehaald en wegwezen. Afijn daar kwam de koffie en thee. KOFFIE WAS NIET TE ZUIPEN! Ook niet opgedronken en de thee ook niet, rekening gevraagd en toen werd ons gevraagd was alles naar wens nadat we betaald hadden we zeiden dat we niet tevreden waren en hij vroeg waarom niet, ik zei het eten was tot 2x toe rauw. Kleine porties en echte vreetschuur want we hadden ons drankje niet op of er werd al gevraagd of we nieuw wilden en later zei de man die dat tegen ons zei ja jullie hadden dat tegen mij moeten zeggen. Ja wij werken daar niet en er staat niet op jullie voorhoofden wie de chef is.

De rekening ging ook al niet goed echt aanfluiting je begrijpt wel wij komen hier NOOOOOOOOIT meer.

2,2
  54. Via vakantieveiling geboekt en wisten eingelijk niet wat wij er van verwachten moesten. Op zaterdagavond om half 6 gereserveerd en het zat al bijna vol. Het eten vonden we zeer lekker. Personeel was druk, maar wel vriendelijk. Wel zat je hutje op mutje en dat hebben we niet als positief ervaren. Al met al een leuke ervaring, maar wij zouden er niet meer heen gaan, omdat je niet rustig kan genieten. Voor ons dus geen restaurant van vakantieveiling meer!

55. Marja Burgland

Laat ik 1 ding zeggen, het is gewoon een vieze schuur om te eten, toiletten verstopt bij de heren en eentje bij de dames..........nou volle bak rond de 150 personen en 1 wc.

We waren mooi op tijd en konden gelijk aan tafel, het was rond 19:30 uur........10 minuten later ons drankje en rauwe gehaktballetjes, na het voorgerecht mochten we ruim 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht, wat hardgebakken friet, karig vlees reepjes en sommige waren opnieuw opgewarmd.............weer ruim 30 minuten wachten en ben toen even uit mijn dak gegaan, het was ondertussen best rustig geworden, sommige waren maar naar huis gegaan en zagen het ijsje niet meer zitten, of het nog zou komen die avond. Na een stevige woordenwisseling en ruim 15 personen die alle op een ijsje en koffie zaten te wachten ging het personeel toch nog eens werken, het personeel vond het niet normaal, maar ineens ging alles in een stroom versnelling, ja echt het personeel was wakker en ieder kreeg waar die recht op had................MET 1 WOORD BAGGER OM ER TE GAAN ETEN....... ons zien ze nooit meer terug, en die avond vele die het echt zat waren daar........zonde van je geld.

Wij begrijpen heel goed waarom het via vakantie veilingen gaat, buitenstaanders buiten Gouda weten niet wat voor slechte zaak het is, als de smaak politie langs zou komen gaat er vast een slot op de deur.......wij verlieten deze toko rond 22:30 uur.

2,7
  56. We zijn hier dinsdag 19 juli via de vakantieveiling bon terecht gekomen. Het was een eenmalige actie! We hebben ontzettend lang moeten wachten op ons eten, er werd ook bij ons al naar onze keuze voor een toetje gevraagd terwijl ons hoofdgerecht nog moest komen. Bediening heeft geen een keer gevraagd of het eten gesmaakt heeft. Voorgerecht, de gehaktballetjes waren nog rauw van binnen. Hoofdgerecht was wel oke. Hoewel de patat gewoon koud was...De bediening liep af en toe rond als een kip zonder kop en er zat niet echt structuur in. Zonde hoor en ook onbegrijpelijk. Maar goed, misschien hadden we gewoon pech. Maar ik kom er niet meer terug!

57. Lisa

Via vakantieveilingen hebben we een etentje geboekt.

Van te voren hadden we de recenties gelezen. Deze waren niet allemaal even positief. Toch hebben wij het als heel leuk ervaren. Er was heel lekker en genoeg eten ook waren de borden mooi opgemaakt. De bediening was erg vriendelijk.

Al met al een hele leuke ervaring voor niet veel geld. Het is een aanrader voor iedereen!

58. Ook wij gingen hier eten met de bon van vakantieveilingen. Een succes! Zeer goede kwaliteit eten, bediening vriendelijk en netjes. Niets is teveel. De dame die ons ontving was ook erg vriendelijk. Sommige tafels staan wel wat dicht op elkaar. Wij hadden echter een ruime tafel met genoeg afstand tot de buren. Minpuntje wat ons betreft was de prijs van een karafje (kraan)water, halve liter voor 4.50. Maar ondanks dat, een prima restaurant!

59. Dit restaurant is een echt aanrader!.. we kwamen hier met een bon van vakantieveilingen, maar gelijk al van plan om hier weer terug te komen, ook zonder bon!.

De bediening was ontzettend goed en vriendelijk, alles ging snel, eten was vers van de saus tot de groenten. Vlees was goed en erg lekker, was erg druk, maar dat zegt natuurlijk genoeg. Zoals ik het zei: we komen zeker weer terug!..

60. Op 7 juli l.l. gebruik gemaakt van de vakantieveilingen coupon.

Heerlijk weer, vlak bij de ingang een tafeltje, zeer vriendelijke en snelle bediening en twee uur lang genoten van een lekker 5 gangen diner. Leuk Grieks sfeertje.

61. Gisteravond met z'n tweetjes via Vakantie Veiling hier gegeten. Wij hadden een tafeltje vlak bij de openslaande deuren en hebben het erg naar onze zin gehad. Prima bediening en het eten was lekker. 4 keftedes als voorgerecht, klopt maar daar is het dan ook een voorgerecht voor. Wij waren over alle zaken dik tevreden en zullen zeker nog eens zonder bon hier gaan eten. De mensen die het anders hebben ervaren, jammer. Bij ons werd er meerdere malen gevraagd of alles naar wens was en op de drankjes hoefden wij niet lang te wachten, alles verliep prima!

62. Via vakantie veilingen (voor Euro 25) een etentje geboekt. We waren er op een woensdag om 18.00 uur. Het restaurant ligt midden in de gezellige binnenstad van Gouda. Het viel ons op dat het er al gezellig druk was in tegenstelling tot de restaurants in de buurt. De tafeltjes stonden wel erg dicht op elkaar. We werden ontvangen door een vriendelijke serveerster, die de mogelijkheden uitlegde. We kozen voor het menu van Keftedes en de mixed-grill. Het toetje mochten we later kiezen. Alles smaakte prima, alleen er mochten wel meer dan 4 keftedes geleverd worden. De toetjes voor ons waren ijs met baklava en de Griekse Yoghurt. Ook prima. Al met al een prima avond gehad. Een aanrader voor mensen die deze nieuwe ervaring (uit eten via Vakantie Veilingen) willen proberen. Wat wel duidelijk moet zijn, is het dagmenu dat Euro 12,50 kost. Dit is hetzelfde menu dat je via Vakantie Veilingen krijgt.

63. mek

Hier gisteren ook met een bon van VV terechtgekomen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het eten ons niet tegenviel.

Lekker voorgerechtje die champignons.

Hoofdgerecht : mixed grill.....prima!

Service was minder : duurde allemaal erg lang en er ging veel verkeerd.

Rode wijn ipv witte.

Prijzen van dranken ook behoorlijk fors.

Dessert + koffie maar laten zitten, anders hadden we er waarschijnlijk nu nog gezeten.

6,3
  64. Wat een tegenvaller

Wat een tegenvaller!

Hier met een bon van vakantieveilingen terechtgekomen, maar wat viel het tegen zeg.. Ik zal hier onder een aantal punten van kritiek opsommen.

Dit is geen restaurant maar een "vreetschuur".

Je zit hutje mutje op elkaar. Was blij dat het geen weekend was want als de zaak vol zit dan zit je echt bij elkaar op schoot.

Zeer onvriendelijk personeel.

Het eten is matig. Het vlees van de mixed grill was dusdanig gebakken dat de buitenkant bijna zwart was en vanbinnen net aan gaar.

Wij hadden maar 23 euro voor deze veiling betaald en zelfs dat was het niet waard!

Voor ons nooit meer Delphi!

2,3
  65. Via vakantieveilingen hier terecht gekomen. Verwachtingen waren hoog maar alles viel zwaar tegen! Enorme chaos met bediening wat links en rechts voorbij te tafel vliegt. Zeer smalle looppaden en je zit bijna bij je buren op schoot. Eigenaar staat heel tevreden de zaak in te kijken met zijn handen in zn broekzak terwijl ik meerdere mensen heb horen klagen. Personeel is meer bezig met kwantiteit dan kwaliteit, er is niet echt persoonlijke aandacht.

Absoluut geen aanrader!

66. Via vakantieveilingen naar Delphi gegaan. Mensen moesten buiten wachten voordat ze naar binnen konden. Wij hadden gereserveerd maar werden bot ontvangen. De bestellingen werden opgenomen door de bediening maar prompt weer vergeten door te geven. We hebben een uur op ons hoofdgerecht zitten wachten. De broodjes (1e gang) werden pas na twee keer vragen geserveerd. De tweede gang werd na heel lang wachten en weer opnieuw vragen geserveerd. Allemaal erg chaotisch er is geen goed management daar.

Mijn man is na lang wachten naar de bar gegaan om te vragen waar ons eten bleef. Het bedienend personeel had onderling een flinke ruzie..................

Al met al geen gezellig avondje uit voor ons! Delphi is geen aanrader.

3,9
  67. Zeer vriendelijke ontvangst: alles wel nogal nerveus en chaotisch. Het is raar dat zo'n familierestaurant maar één kinderstoeltje heeft, zodat je aan vier andere tafels ouders met baby's en kleine kinderen op schoot zag worstelen. Investeer 60 euro bij Ikea en je hebt er 4 handige stoeltjes bij, zou ik zeggen.

Het eten was wel OK, maar de kok heeft geen idee wat "doorbakken" betekent: ik heb mijn doorbakken biefstuk teruggestuurd omdat hij voor 80 tot 90% rauw was. De hoeveelheden zijn prima: de champignons in wijnsaus erg lekker. Als toetjes namen we "ijs met vers fruit": dat bleek een schotel te zijn met één hele banaan, twee bolletjes vanilleijs en een grote toef slagroom; ronduit belachelijk.

68. Wij zijn er gisteren geweest, hartelijk ontvangst met uiteraard een ouzo'tje. Bestellingen verliepen vlot en personeel was erg beleefd. Eten smaakte prima. Kon maar 1 enkel minpuntje ontdekken deze avond en dat was dat ze 1x vergeten waren de wijn te brengen waarna deze alsnog vlot kwam. Kortom, lekker gegeten! Erg sfeervol.

69. Kareltje

Op 17 juni bij Delphi gegeten met VV-voucher. De ontvangst was hartelijk. Het ziet er erg gezellig uit. Wel veel tafels in de beperkte ruimte, maar dat heb ik niet als vervelend ervaren. De vijf gerechten werden met goede tussenpozen geserveerd en waren zonder meer lekker en zeker de hoofgerechten ruim bemeten (mixed grill en varkensmedaillon). Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het interieur zag er fris uit, evenals de toiletten. Ik heb maar drie puntjes van kritiek. 1) de jus d'orange was niet vers geperst. 2) Het nagerecht werd bij de buurtafel op speciale schaaltjes geserveerd, maar bij ons op een groot schoteltje. 3) Toen ik om de rekening vroeg, bleef de serveerster de eerste 5 minuten verder gaan met waar ze mee bezig was: het dekken van de tafels voor de volgende dag. Wel werden wij keurig uitgelaten. Om kort te gaan: wij kijken met een prettig gevoel terug op deze avond.

70. Isabelle & Alexander

Hartelijk ontvangst, nette vriendelijke bediening, sfeervol restaurant.

Wij begrijpen de negatieve reakties niet! Wij hebben heerlijk gegeten en de gerechten kwamen ook steeds netjes op tijd.

Kortom wij gaan zeker nog een keer eten bij Delphi.

71. Ik was er gisteren. Eten redelijk, service en snelheid waardeloos. We namen het menu. Ze vergaten stokbrood voor het voorgerecht te serveren, wijn kwam pas na twee keer reclameren toen we hoofdgerecht al bijna ophadden, toetje duurde eindeloos. Op koffie na bestelling 30' gewacht. 3x opnieuw om gevraagd. Kwam niet, toen maar rekening gevraagd. Weer 10' wachten, daarna 5' bij kassa. Niet geholpen, laatste redmiddel was maar de zaak uitlopen en buiten wachten. Dat hielp, we mochten eindelijk gaan betalen.

3,4
  72. Janneke

Het eten was erg lekker, met ons vieren was het erg gezellig.

De bediening deed er erg lang over en was onbeleefd. We werden afgesnauwd en de borden werden gewoon maar ergens op tafel gezet. We moesten zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden.

73. Fam Donk

Wij waren gister hier gaan eten. Had mijn twijfels door de verschillende meningen wat ik terug kon lezen. Maar nu ik er zelf een mening over mag hebben ik vond het eten zeer lekker. Bediening kan beter, maar de sfeer was er erg goed. Komt zeker een herhaling aan!

74. maakthetwatuit

Gisteravond met een VV bon bij Delphi gegeten. Ik moet zeggen dat ik er met gemengde gevoelens binnenstapte. Maar dat was niet nodig. Inderdaad af en toe een beetje rommelig, maar dat past wel bij het sfeertje. 1e gang pide (turks brood) met kruidenboter, 2e gang kefte (gehaktballetjes), 3e gang (het hoofdgerecht) mixed grill met patat, rijst en tzaziki, 4e gang (toetje) baklava met ijs en slagroom en 5e gang, de afsluiter: cappuccino. Daarbij 5 cola gedronken. De totale schade was 10 euro en voor de VVbon heb ik 34 euro betaald. Eindoordeel: We hebben lekker en genoeg gegeten voor weinig geld. De bediening heeft een ruime fooi gekregen, omdat ik echt vind dat ze erg hun best deden om het ons naar de zin te maken.

75. In één woord fantastisch. Bon via vakantieveilingen gekocht. Toen we de reacties op deze site lazen, waren we best een beetje geschrokken, maar dat is nergens voor nodig. Hele vriendelijke bediening. Het ging allemaal heel vlot, terwijl de zaak helemaal vol zat en het eten was super en meer dan voldoende. Heerlijk voorgerecht en een groot vol bord met hoofdgerecht. Wij waren met 4 personen en niemand kon de grote hoeveelheid op. Het ijs was ook lekker. Wij kunnen iedereen gerust adviseren bij Delphi in Gouda te gaan eten.

76. truckertheo

Op 03/06/2011 zijn ik en mijn vrouw gaan eten bij Delphi.

Inderdaad sommige negativiteit zoals toilet is terecht, het eten is er heerlijk en de bediening is er langzaam.

De entourage is heel sfeervol.

77. pieter de rek

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel leuke inrichting zeker de moeite waard om er te gaan eten.

78. Fam.Selser

Ook wij hebben een bon bemachtigd via VV. Waren zeer benieuwd, gezien de negatieve reacties. Het zat er op Hemelvaartsdag stampvol. 1e gang geen probleem, tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat 45 minuten. Drankjes komen uit een grote fles, tonic zonder schijfje citroen, prik was eraf. Het hoofdgerecht was voldoende, maar hier en daar te hard gebakken. Toetjes: dame blanche redelijk, Griekse yoghurt op een schoteltje, erg weinig. Op zitplaats lag een vieze theedoek. Op de vloer bij de bar glasscherven. Kortom, niet heel slecht, maar niet voor herhaling vatbaar.

79. Sil en Henk.

Net terug van een etentje bij Delphi via een bon van vakantieveiling. We zijn tevreden. Eten was goed. Porties genoeg. Personeel vriendelijk en een goede service. Het restaurant was vol maar de bediening verliep gewoon vlot. Het is inderdaad allemaal een beetje rumoerig maar zeker niet storend vonden wij. Het interieur ziet er erg leuk uit. Kortom, lekker gegeten en gedronken voor een leuke prijs.

80. Wij zijn hier op 13 mei wezen eten met een vakantieveiling-bon.

Ook ik had gemengde gevoelens na het lezen van de recensies.
    Maar dit is 200% meegevallen.

We werden heel hartelijk ontvangen en omdat mijn man met krukken loopt na een operatie mochten we onze tafel zelf kiezen.

Het voorgerecht was niet veel maar wel erg lekker en omdat ik had gehoord dat het hoofdgerecht niet zoveel was hadden we zelf een gerecht erbij besteld. Nou, dat was niet nodig geweest, want het was genoeg en erg lekker. We kregen niet eens ons bord leeg en het nagerecht hebben we niet meer genomen omdat we zo vol zaten.

Op deze avond was er ook muziek, ik heb gedanst en we hebben een hele gezellige leuke avond gehad en het personeel was supervriendelijk en gezellig.

81. Via vakantie veilingen hier komen eten. Het reserveren ging goed. Na binnenkomst moesten we eerst bijna tien minuten wachten voordat de serveerster ook maar de moeite nam om ons te helpen terwijl gasten die na ons kwamen al aan het brood (eerste gang?) en aan hun drankje zaten. Het eten is redelijk maar is niet meer dan een euro of 17 per persoon waard. Wanneer je meer betaald hebt is het zonde van je geld. Leuk om een keer uit te proberen maar ik zal er niet zo snel meer komen. De eigenaresse was trouwens erg goed in haar service maar een wat oudere medewerkster kan beter wat anders gaan doen, want die haalt echt de zaak omlaag.

6,1
  82. Giovanni

Donderdag 26 mei via vakantieveilingen wezen eten met mij liefje. We hadden vooraf recensies gelezen over dit restaurant en we stapten zodoende met gemengde gevoelens naar binnen. We hadden om 7 uur gereserveerd en het was behoorlijk druk binnen.

Eten & drinken: het eten was prima, porties waren goed, eten was goed gaar en warm. Ik heb me niet kunnen vinden in de negatieve reacties betreft het eten, ik ben een grote eter en verliet met een goed gevulde buik het restaurant.

Service: het telefonisch reserveren was wel enigszins bot en kortaf en gaf dus wel de eerste indruk van een chagrijnig personeel. Toen we eenmaal in het restaurant waren werden we vriendelijk ontvangen en de gehele avond verliep alles heel goed: personeel was vriendelijk, service was goed met weinig fouten.

Sfeer: knus restaurant, met toch wel aardig wat mensen op een vierkante meter. Toen ik om me heen keek zag ik wel wat verveelde gezichten, maar dat ligt dan echt aan jezelf en/of je gezelschap.

Prijs / kwaliteit: we waren in totaal 40 euro kwijt inclusief drankjes en veilingkosten. Voor ons zodoende een geweldige prijs, al is het a la carte of zonder vooraf geregeld arrangement bijna 2x zo duur.

83. Hier op 21 mei via vak. Veilingen wezen eten. Eten was goed, drinken werd ook goed verzorgd. Het zou alleen beter zijn als iedere serveerster haar eigen tafels heeft, zodat het wat minder chaotisch verloopt.

84. Maarten

Heel slecht! Voorlopig zijn de eerste bezoekers via Vakantieveiling goed in de maling genomen... het geweldige 5-gangen menu heet nu nog slechts 3-gangen menu.

Wijn 18 euro per fles!

Wij gaan er nooit meer terug.

2,8
  85. Groeneweg

Gisterenavond hier wezen eten met 6 personen.

Ziet er best gezellig uit, en we werden hartelijk ontvangen.

Het voorgerecht word tegelijk met het hoofdgerecht opgenomen.

Mijn dochter had haar laatste hap van haar soep nog niet eens op.

Of het hoofdgerecht stond al op tafel. Na het hoofdgerecht zelf even een rookpauze ingelast, daarna gelijk het toetje. Toen kwam de (vermoedelijke) eigenaresse naar ons toe, dat we op moesten schieten, want als je met 5 pesonen komt mag je 2 uur gebruik maken van een tafel. We waren met 6 personen, we zaten er anderhalf uur, en ik had ook nergens op de site gelezen dat je na 2 uur opgehoepeld moest zijn. Beetje vrreemd. Eten was verder redelijk. Maar ik denk niet dat ik nog eens terug kom.

86. Via vakantieveilingen hier terecht gekomen. Leuke ambiance, wel wat gehorig. Uiterst vriendelijke bediening die zelfs de zirtaki ging dansen met de gasten (ondanks de drukte)

Het restaurant wel helemaal vol, maar desondanks hebben wij niet te lang hoeven wachten op ons eten.

Prima gerechten, niks mis mee.

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

87. Ook wij zijn via VakantieVeilingen hier terecht gekomen. 14 Mei was het zover en we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het voorgerecht en hoofdgerecht werd opgenomen en we kregen alvast stokbrood met kruidenboter. Dat begon goed. Maar wat er ook gebeurde: er kwam niks meer, alleen tot 5 man personeel die onze bestelling op wilde nemen. Hadden we allang gedaan en we zaten nog steeds op het voorgerecht te wachten. Gasten die een tijd ná ons kwamen, zaten al aan het hoofdgerecht, terwijl wij nog met het voorgerecht moesten beginnen. Toen kwam de gastvrouw vragen of we het nagerecht al hadden uitgekozen. "Nou nee dus, want we hadden nog niks gehad". Toen kwamen ze het snel brengen en het was lekker. Vervolgens.....weer een lange tijd wachten en je raad het al: "was de koffie lekker?" Koffie? We hadden het hoofdgerecht nog niet eens gehad. Beetje jammer allemaal, maar het kan gebeuren. Dan maar weer wachten, terwijl de gasten die ná ons kwamen al hadden gegeten en afgerekend. Slordig allemaal. Het hoofdgerecht smaakte ook goed gelukkig. Dan maar weer eens vragen of we ons nagerecht konden bestellen. Dat kon. Wéér een lange tijd wachten. Intussen zaten we al 2 uur in het restaurant en hadden ons "toetje" en cappucino nog niet op. Weer vragen. Toetje kwam er toen snel aan en hebben maar gelijk 2 cappucino gevraagd, anders moesten we daar weer een hele tijd op wachten. En je raad het alweer....niet 2 maar 1 cappucino wordt gebracht met als reactie: "u had er toch maar één besteld? Nee klungel! 2 stuks. We kregen wel 100 keer excuses, maar daar hebben we inmiddels een schoenendoos vol van en voor ons géén tweede keer meer. Het eten was goed, maar de bediening laat sterk te wensen over en iedereen doet daar maar wat en ze hebben géén van allen een vast werkgebied. Jammer.

88. Zaterdagavond 21 mei, ook via vakantieveiling.

Niks mis mee, bediening was aardig, porties waren groot genoeg, tempo tussen de gangen ook goed.

Wel erg rumoerig, heeft niks met gezellig uit eten gaan te maken.

Drankjes normale prijs ( 2 EURO per frisdrank)

Hygiene was niet zo goed: glazen met lipstickrandjes, vuile toiletten en een handdoeksensor die het niet deed.

Leuk voor 1 keer via veiling.

89. Via vakantie veiling hier terecht gekomen....

Eind conclusie....belachelijk slecht restaurant met zeer chagereinige bediening!

Nooit weer!

1,8
  90. We hebben gisteren met drie personen er gedineerd. Mooie ambiance. Het eten was ondanks de grote drukte uitzonderlijk perfect en veel te veel. Het personeel was zeer gastvrij, soepel en alert. We hoefden nergens lang op te wachten. Dit restaurant hoort bij de betere Griekse restaurants.

91. loes boelhouwer

Het leek leuk te beginnen, met vakantieveilingen daar tercht gekomen, dat is achteraf wel zonde geweest van het geld en de tijd.

We werden er chagrijnig van hoelang het duurde, we waren om 19.05 binnen en het voorgerecht kwam om 10 over 8, en dat nog nadat we gevraagd hadden of ze ons vergeten waren, waarop de griekse serveerster al erg geïrriteerd reageerde.

De hoofdmaatijd kwam om 10 over 9, inmiddels hadden wij al geen trek meer, meerdere andere klanten waren er al boos weggelopen omdat het allemaal misging, er waren mensen die kregen een nagerecht voorgeschoteld voordat ze het voorgerecht besteld hadden, er waren ook klanten die kregen maaltijden die ze niet besteld hadden, dat dan vervolgens door super chagrijnig personeel terug naar de manke kok werd teruggebracht. En wij maar aankijken en luisteren hoe het er aan toe ging. Inmiddels lagen wij in een deuk om alles wat er verkeerd ging, toen kwam een serveerster vragen of het eten smakkte, omdat ik moest lachen vroeg ze tot overmaat van ramp of het sarcastisch bedoeld was dat lachen, nou ik kwam er niet meer uit en proestte een gedeelte van het gerecht zo over de tafel uit. We zagen inmiddels de overige klanten ook boos worden en de serveersters aanspreken, en het werd niets anders dan sorry, onze fout, neem een drankje van de zaak.

22.00, het nagerecht kwam, gewoon dame blanche, en de koffie hebben we maar laten zitten, anders zou er weer een uur bijkomen.

Dit was eens maar nooit! meer en ook niemand aan te raden.

Trouwens, het eten zat geen smaak aan.

2,6
  92. Hier gegeten met een bon voor een 5 gangen menu van vakantieveilingen.

Welkomstdrankje: lauwe aangelegde (troebel) ouzo.

Keuze uit 2 voortjes waar niks mis mee was, niet super Grieks ofzo.

De souvlakiebleekeen sateprikker) met een paar stukjes vlees.

De baklava was klein en overgoten met chocoladesaus.

De tzaziki leek wel een romige saus i.p.v. Een frisse komkommeryoghurt.

Wijn niet per karaf alleen flessen voor 18 euro.

Een afknapper dus.

93. Met 14 personen gegeten, het eten was heerlijk. Hoeveelheid per persoon was zo veel, dat maar 2 personen het op kregen.

Gelachen, gezongen, kortom ons etentje daar was een feest!

94. Ik heb daar een paar keer gegeten....het eten was heerlijk.

95. Gisteren hebben we met zijn vieren bij Delphi gegeten, ik raad het echt aan. Het is echt heerlijk.

96. Wij werden heel vriendelijk ontvangen, de bediening was keurig en op het eten was totaal niets aan te merken.

97. Het eten was echt heerlijk.

Het is zeker aan te raden!

98. Heerlijk gegeten! Ook een bon via vakantieveilingen!

Als ik de andere beoordelingen lees viel het ons erg mee, super vriendelijk personeel ging soms wel wat rommelig maar dat mocht voor ons de pret niet drukken! Sfeer is leuk, restaurant ziet er mooi uit! Echt een aanrader!

99. Ontvangst was prima.

Bediening was goed.

Het eten was redelijk, soep prima, grill schotel goed.

Nagerecht ijs was iets minder, koffie was niet zo.

Wij vonden het een prima sfeer en het eten was goed.

Zeker het geld waard, tenslotte betalen we er weinig voor.

Zeer tevreden.

100. Floortje

De bediening was heel vervelend, 4 verschillende dames kwamen om de haverklap vragen of het smaakte en of we al besteld hadden. Ze waren ronduit bot en niet flexibel. De tzaziki kwam uit een potje, en sorry, maar een Grieks restaurant moet die toch zelf kunnen maken! De glazen en de toilet waren vies, nee, wij komen hier niet meer.

Miskoopje via vakantieveilingen!

2,8