Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drunen verdeeld zijn.

1. Een gezellige plek aan de rand van 'de duinen'. Mooi start- en eindpunt van een wandeling. Lekkere koffie met gebak, heerlijke lunch en enthousiaste bediening. Komen zeker hier terug

2. Nera Sluijter

Uitstekend gegeten. De gerechten waren echt heel lekker. Wat erg grote porties, maar leuke sfeer. Alles prima. De inrichting van het restaurant is niet gelijk aan de kwaliteit van de gerechten. Het is wat kneuterig.

3. Chinees-Indisch Drunen

Eten lekker 😊

4. Heerlijke Hamburgers en vriendelijke service.

5. Nederlands Drunen

Fons en Rietje Geier

Al eerder lieten wij hier weten dat wij dit restaurant een topper vinden. Het eten is er geweldig goed en de mensen zijn er heel erg aardig. En attent!! Afgelopen donderdag lieten wij vallen,dat we onze trouwdag vierden. Het was slechts maar een terloopse opmerking. Maar aan het eind van de avond was ons dessert verrassend vergezeld van een vrolijk stukje vuurwerk. Terwijl het die avond echt heel druk was. Aanrader voor een gezellig Brabants uitje.

6. Nederlands Drunen

De bediening was beleefd en netjes.
    Minpuntjes:
    In de knoflooksoep zat bij mij een 4 cm lange dunne harde vezel die er zeker niet in thuis hoorde. De ober dacht dat het misschien iets was van het knoflook-omhulsel (?).
    Een glas duurdere witte wijn dan de huiswijn besteld.
    Deze had onderin bezinkselkristallen en dat proefde alsof er zand in zat. De ober had daarna de fles bekeken en zei dat het onderin de fles zat. Volgens mij hoort het niet in het glas thuis.

6,3
  7. Internationaal Drunen

Letoak

8. Nederlands Drunen

Een tijdje geleden door de weeks hier wezen eten.
    Bediening duurde erg lang terwijl het terras niet vol was. Soep werd doorgekookt opgediend waardoor romige soep zijn smaak verliest. Hoofdgerecht was niet lekker. We hebben helaas veel laten staan. Zonde van het geld.
    Arcade heeft als keuken betere tijden gehad.

9. Internationaal Drunen

Vandaag met Moederdag hebben we bij duinrand Drunen geluncht met 8 personen ondanks de gigantische drukte hebben we een top middag gehad, goede service en een goede kwaliteit van het eten, niet lang hoeven te wachten.
    Ons ga je zeker nog hier zien.
    Bedankt team duinrand.

10. Nederlands Drunen

Bezoek op 29 april 2019.
    Hoofdgerecht was uitstekend.
    Het dessert zijnde een chocolade mousse en een grand dessert vielen tegen. De mousse was simpel en het ijs veel te zoet. Echt iets om een keer goed te bezien vind ik. Voor een lekker ijsje ga ik de volgende keer naar de overzijde van de straat!

11. Chinees-Indisch Drunen

Goede kwaliteit, goede prijs, ruim assortiment, en vriendelijk bediening!
    Echt een aanrader! TOP!

12. Hanneke

Lekker gegeten in een goede sfeer. Bediening was uitstekend. Jammer dat de baas het minst vriendelijk was terwijl zijn bediening het zo goed doet. Ik kreeg zelf een bakje van hun huisrabarber mee omdat ik het zo lekker vond.
    Het hele restaurant zat vol maar alles liep op rolletjes zonder een moment van stress.
    Het eten was lekker en de prijs/kwaliteit was dik in orde. Komen zeker nog eens terug.

13. Internationaal Drunen

Zaterdagavond hier gedineerd was wederom heerlijk. Leuk die nieuwe gerechten en de vernieuwde opmaak echt werk van gemaakt. Bediening goed eten super. Tot snel.

14. Internationaal Drunen

Gisteren geweest met vier personen. Heerlijk gegeten met een gezellige sfeer. Ook de bediening is top! En dat allemaal voor een mooie prijskwaliteit.

Jullie zullen ons zeker nog vaker zien! ;)

15. Internationaal Drunen

Juist thuis gekomen ff wat eten. Hebben lekker gegeten voor een hele mooie prijs. Zeker aan te raden.

16. Internationaal Drunen

Gisterenavond geweest om te eten, het was weer heerlijk. Zeker het seizoensgerecht wat ons werd aanbevolen reerugfilet op een bedje van rode kool met appeltjes en gewelde rozijnen (ook echt een aanrader). Maar dan komt het mooiste het afrekenen, spot goedkoop dat is bijna een plezier om te doen. Uiteraard tot snel.

17. Internationaal Drunen

Eertse kerstdag gedineerd. Helemaal goed, het was af lekker a la carte kunnen eten alles vers bereid en dat proef je. Heerlijk complimenten.

18. Internationaal Drunen

Eerste kerstdag gedineerd, werkelijk helemaal af, echt goed. Lekker a la carte sfeer ambiance alles klopte.

19. Internationaal Drunen

Kerstdiner bij Duinrand genoten met 6 personen. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Gewoon à la carte kunnen bestellen ondanks deze drukke dagen. Prima kwaliteit, goede bediening!

20. Internationaal Drunen

Ronald Wilhart

Gorden Ramsay kitchen nightmares, daarin zijn we beland op 1e kerstavond. Dit restaurant dient onmiddellijk gesloten te worden zou Ramsay roepen!

De bediening & keukenbrigade bestaat geheel uit pubers zonder enige horeca ervaring aangevoerd door een narcistische eigenaar die totaal geen respect heeft voor zijn gasten.

Als aanvulling op het uitgeserveerde eten;
    *Plastic verpakkingsmateriaal in de soep aangetroffen
    *verbrande pijnboompitten op de carpaccio
    *koude champignons

20:00 uur eerste drankopname
    21:30 uur voorgerecht
    11:15 uur hoofdgerecht

21. Zondag 23 december,
    hebben we weer heerlijk kunnen genieten van de gastvrijheid van de Zoete Kers.

Elke keer weer een genot om daar te gaan eten.

22. Sander en Gerda

23. streetcarsbv

Topgozer! Goed eten!

24. Chinees-Indisch Drunen

Het was gezellig druk bij de Chinese muur, we werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht, het personeel was vriendelijk en het eten was heerlijk!

25. Chinees-Indisch Drunen

Als je goed oosters wilt eten moet je hier zijn. Wij gaan regelmatig naar dit restaurant voor de heerlijk oosterse gerechten. Er is veel keuze voor zowel jong als oud. Aanrader!

26. Chinees-Indisch Drunen

Verjaardag gevierd met onze familie. Goede bediening en aardige eigenaar! Ruime keuze in het eten en alles vlot op tafel!

Zeker voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit prima in orde!

27. Internationaal Drunen

Heerlijk gegeten voor goede prijs! Service was top! Ik belande in een hoestbui en voordat ik het zelf in de gaten had kreeg ik al een glaasje water aangeboden!

28. Internationaal Drunen
  29. Internationaal Drunen

Je kan hier heerlijk eten. De gerechten zijn eenvoudig, maar nét even anders dan anders. De service is echt top. Enige opmerking is dat de sfeer binnen niet echt van deze tijd is. Zware gordijnen, ruwe muren, het doet een beetje oubollig aan, zeker in de dinerzaal.

30. Nederlands Drunen

Ik ben groot fan van de Arcade. Het is het enige restaurant in Drunen met een fatsoenlijk terras. Je zit lekker in de zon, maar kan ook kiezen voor de schaduw. Het eten is altijd heerlijk. Er zijn natuurlijk wel wat puntjes voor verbetering, maar die zijn miniem:
    - het zou fijn zijn als ze zelf eens wat vaker kwamen kijken of je nog iets nodig hebt. Je moet soms erg hard je best doen om een drankje te kunnen bestellen.
    - de lunchkaart is - op een paar kleine wijzigingen na - al wel tien jaar hetzelfde. Verras ons eens!
    - op drukke dagen (koningsdag bv.) kun je beter thuis genieten van een kopje koffie of thee. Het is er dan zó druk, dat het personeel het vaak niet goed aankan. Het overzicht is dan kwijt.