Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drunen verdeeld zijn.

1. Een pizza besteld. Eerste keer ging het fout want de bestelling was niet door gekomen.

Vervolgens bestel ik opnieuw en krijg ik niet de bestelde pizza. Waarna ik bel en zeg de verkeerde bestelling te hebben ontvangen. Ik ben akkoord gegaan met een product dat ik niet heb besteld. Maar heb wel teveel betaald voor wat geleverd is en had geen zin om nog 45 minuten te wachten. Ik bestel er vaker. De bezorging is altijd goed. Al heb ik ook vanuit meerdere van hen uit gehoord te stoppen wegens slechte betaling. Als je via thuisbezorgd besteld wordt je opgebeld door een kwade man die vind dat je via hun site moet bestellen en anders maar achter aan de rij komt wanneer het hem uitkomt. Dit heb ik al meerdere keren ervaren.

Ik heb teveel negatieve ervaringen en zal hier voorlopig niet meer bestellen.

2,4
  2. Nederlands Drunen

Henk kouwenberg

Gisteravond bij de Arcade naar het kerstdiner geweest. De sfeer was goed en gezellig.
    Het diner overtrof onze verwachting. En nog goed betaalbaar ook in deze dure tijden.
    Ons zien ze volgend jaar met kerst weer.
    Gr. Van een heel tevreden klant

3. Internationaal Drunen

Wij hebben al verschillende keren bij jullie gegeten altijd prima nette bediening je zit er heel gezellig.

4. Midden-Oosters Drunen

Eindelijk eens wat anders te eten. Zoals eigengemaakte humus sucuk enz en halal wat ik bij de meeste mis.

5. Internationaal Drunen

Guus de Kort

Zijn meerdere keren per week wezen eten ivm verbouwing omdat we goede ervaring hadden met eerder keren dat we zijn wezen eten. Het eten is zoals beloofd op de kaart. Geen fratsen. Het eten is altijd goed bevallen. De mensen in de servering doet hun uiterste best om het goed te laten verlopen en zijn vriendelijk. Wij zijn erg tevreden en gaan morgen weer met 6 personen er gezellig heen om gegarandeerd lekker eten.

6. Internationaal Drunen

Wij hebben heerlijk gegeten met 11 personen buiten.
    Jammer dat het zo fris was, maar daar konden jullie niets aan doen👍

7. Mooie ligging, goed toegankelijk, veel parkeerplaatsen en zelfs de honden worden niet vergeten (bakken met water zijn ruim voldoende aanwezig). Leuke, vriendelijke en ook snelle bediening.

8. Internationaal Drunen

Bert Hendrikse

De glans die dit restaurant ooit had is ver verdwenen. Eten is middelmatig op zijn best, te duur, en is laf op smaak gebracht. Aardig aangekleed, maar ik kom voor een gezellig avondje uit met goed eten. Anders ga ik wel in een meubelwinkel zitten. Eigenaar is arrogant, neerbuigend en niet bij machte een echte horecaman te zijn die hij luid pretendeert te zijn. Duidelijke afrader!

2,6
  9. Vanavond zijn we weer lekker wezen eten bij de zoete kers we zijn al een keer geweest maar het was zo goed dat we weer daar na toe zijn gegaan.
    Het personeel is hartstikke vriendelijk en het eten is meer dan over treffelijk we hadden drie gangen menu genomen.
    En ik moet zeggen de drie gangen menu is echt een aanrader.
    We komen zeker er weer voor terug.
    Groetjes Tim&Angelique.

10. Internationaal Drunen

Henk Brands

Erg gezellig en goed van eten.
    Vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader.

11. Onze vakantie afgesloten bij “de zoete kers”. Had van tevoren al telefonisch een tafeltje besteld en dat was maar goed ook want ze waren volgeboekt. We werden vriendelijk ontvangen en omdat we vrij vroeg waren mochten we zelf een tafeltje uitzoeken.
    We namen het drie gangen keuze menu. Van het huis werd er stokbrood geserveerd met 2 smeersels. Ik had een vraag over een voorgerecht en werd vakkundig te woord gestaan door een zeer vriendelijke jongeman en het smaakte overheerlijk.
    Bij het hoofdgerecht kregen we groenten, patat, salade en overheerlijke rabarber geserveerd.
    Bediening uiterst vriendelijk en vlot.
    Qua sfeer vonden wij het wat te druk/rommelig vooral als je binnen kom, “less is more”, maar het eten en de bediening helemaal top! Jammer dat wij niet in de buurt wonen anders waren wij hier zeker meer heen gegaan.

12. Afhaal en bezorg Drunen

Lisa Alblas/Marco van Drunen

Ik bestel hier regelmatig en het is altijd naar verwachting. Met zorg in de open keuken klaargemaakt. Schone keuken en wachtruimte. Personeel heel erg vriendelijk en weet zelfs wat mijn voorkeuren zijn en past deze zonder te vragen toe. Fijn dat ze hun klanten kennen! Afhaal en bezorging altijd goed.

13. Slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Bezorging duurt ruim 90 minuten terwijl ze eerst 30 minuten communiceren. Eten was vervolgens ook nog eens niet te doen.

Na het plaatsen van een kritische, negatieve review op thuisbezorgd, vond de medewerker van dit bedrijf het nodig op te bellen binnen 5 minuten (terwijl de review anoniem was. Grappig hoe ik onzin praat maar meneer meteen weet over welke bestelling dit gaat).
    Dit gesprek is eigenlijk niet meer als dat meneer mijn vriendin schreeuwend te woord staat en ons uitmaakt voor “rotzooi”. Dit was tevens ook het enigste woord wat meneer nog kon uitspreken.
    Meneer blijft volhouden dat vanaf begin af aan 19:45 als bezorgtijd gecommuniceerd is. Tevens was het eten er pas om 20:15

Eerste en laatste keer geweest dat ik iets afgenomen heb bij dit restaurant.

14. Internationaal Drunen

Varkenhaas met sate saus besteld. Ik ontvang een magnetron maaltijd die net te lang in de magnetron heeft gestaan, waardoor de satésaus verbrand was. Echter vind dit restaurant dit blijkbaar normaal nadat ik hierover heb geklaagd. Dit alles tussen planten waarin grote spinnenwebben aanwezig zijn en ramen die zo vies zijn dat een schoonmaakbeurt niet overbodig is. Kortom het eten is goedkoop maar een gemiddelde friettent is veel schoner en levert veel betere kwaliteit eten. Bediening was goed maar niet professioneel.

15. Een hele slechte ervaring.
    Na een uur gewacht te hebben op mijn eten.
    Nog niks dus wij bellen en werden zo onbeschoft te woord gestaan dit sloeg nergens op! Wij waren zo geschrokken dat we ook niet wisten wat we moesten zeggen!

16. Friet was keihard.
    Frikandel en kroket droop het vet uit.
    Loempia nee was niks gezonders.
    Dan heb toch betere frituren bezocht.
    Bediening was perfect.

1,6
  17. Luuk vd aa

Ik heb een kwartier voor de sluitingstijd eten besteld via berzorgland en mijn bestelling is nooit aangekomen en heb al betaalt niemand neemt op

18. Bijzonder slechte ervaring. Eten besteld, zou na 3 kwartier bezorgd worden. Na iets meer dan een uur gewacht even gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. Het antwoord was: ‘komt eraan, druk, druk.’ Na nog eens een half uur gewacht te hebben werd eindelijk onze bestelling door een zeer vriendelijke bezorger afgegeven. Helaas bleek de bestelling niet compleet, uiteraard gebeld en zijn toen op zo’n onbeschofte manier te woord gestaan. Dat een eigenaar zo minachtend en onbeschoft tegen zijn klanten praat gaat alles te buiten. Weer gewacht, bezorger brengt de bestelling, wij in de veronderstelling dat we alles al hadden betaald omdat het een hoog bedrag was wat we de eerste keer hadden afgerekend, dus niet betaald.
    Dat een eigenaar deze nog bijkomende 6 euro op zijn uiterst correcte bezorger wilde gaan verhalen schoot bij ons on het verkeerde keelgat. We zijn nog gaan betalen, er wel bij vermeld dat je zo niet met klanten en je personeel omgaat, ook hier zijn we met zoveel disrespect behandeld. Eigenaar verzaakt, bezorgend personeel kan er voor opdraaien!? Als je zo minderwaardig met je personeel, klanten en bestellingen omgaat verdien je geen goede recensie! Daar kwam nog bij dat eten ook nog niet eens lekker was.
    Klanten kwijt, personeel baalt van je en slechte recensies! Was dat het waard eigenaar van Hugo’s?!? Hier gaan wij nooit meer bestellen!

19. Lisa

20. Nederlands Drunen

Het eten werd koud geserveerd, nadat we er iets van hadden gezegd zei de eigenaar dat het hun fout was en kreeg we het opnieuw warm geserveerd met de opmerking laat het niet koud worden.
    Het merendeel was taai en droog maar wel warm.
    Geen aanrader dus.

21. Eeeeerg lang op het eten gewacht. Toen we beleefd vliegen of we misschien waren vergeten, werden we afgesnauwd. Andere gasten vonden het ook te lang duren, hebben alleen hun drankje betaald en zijn weggegaan. Voor een tussenstop niet normaal als je er 1,5 uur moet zitten. Broodje kroket was middelmatig. Waarschijnlijk goedkopen kroketten van huismerk makro.

2,6
  22. Nederlands Drunen

Wij hebben 3 afhaalmenu’s besteld en zowel voorgerecht als hoofdgerecht zagen er fantastisch opgemaakt uit en waren heel lekker. De tournedos was heerlijk mals en precies goed gebakken. Ook hadden ze stokbrood met kruidenmengsels extra bijgevoegd.

23. Chinees-Indisch Drunen

Mirella de Groot

Het is altijd super lekker. Wij komen hier al jaren. Veel keuze en voor ieder wat wils.

24. Chinees-Indisch Drunen

A.L. van der Wiel

Ik had gereserveerd voor 16 man op maandagavond. Voor 16 man werd het buffet niet opgezet werd gezegd, waar eerder goede ervaringen mee waren. Maar exact hetzelfde kon geboden worden met uitserveren aan tafel. Prima, doen.
    Bami/nasi lauw. Het buffet omvatte ook tjap choi, vers fruit, cake, litchi, friet, frikadelletjes, kroepoek, sushi en ijs waren onze eerdere ervaringen. Nu dus niet, en het ijs kon alleen van de ijskaart besteld worden en extra afgerekend worden. Het maken van de ijs voorkeuren van de kaart was niet zoals besteld werd. De volledige rekening werd niet uitgesplitst zoals gevraagd, dus dat zelf maar gedaan. Daarmee waren we dus veel duurder uit dan de begroting toeliet en heeft een ieder bij moeten betalen. Jammer dat goede afspraken niet gehonoreerd worden.

4,9
  25. Zojuist weer heerlijk gegeten. Lekkere gerechten op de kaart. Moeilijk kiezen deze keer. Nog maar een keer teruggaan dan 😄.
    Gezellig restaurant, erg sfeervol, warme kleuren. Vriendelijke correcte bediening.
    We eten hier regelmatig en het is gewoon altijd goed.

26. Chinees-Indisch Drunen

Geweldig zoals altijd goed eten en voldoende geen lege bakken en goed van temperatuur.

27. Wederom vanavond weer heerlijk gegeten, ruime porties en super van smaak. Er is meer dan voldoende keus op de kaart, vlees, vis, vegetarisch en wild. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je echt een gast. Je bent een avondje uit en staat niet binnen een uur weer buiten. Het was top! We komen binnenkort weer terug!

28. Het eten was op zich goed en het personeel vriendelijk, totdat je commentaar hebt. De ober zei direct dat het zo hoorde en begon met allemaal moeilijke termen te gooien zodat je denkt dat je verkeerd zit. Wij gaan best vaak uit eten en gelukkig heb ik een vriend die kok is, dus was ik niet snel onder de indruk. Beetje treurig dat je de klant niet gewoon gelijk geeft en er wat aan doet, in plaatst van jezelf en de kok verdedigen en ons de hele avond compleet negeren.

29. Een gezellige plek aan de rand van 'de duinen'. Mooi start- en eindpunt van een wandeling. Lekkere koffie met gebak, heerlijke lunch en enthousiaste bediening. Komen zeker hier terug