Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Drunen verdeeld zijn.

Geweldig leuk en goed restaurant… 6 oktober met onze zoon en zijn gezin ons laten verwennen door chef-kok Joost met een 4 gangen surprise menu!
    Was super lekker, het personeel is netjes en snel, het eten is echt super lekker! De prijs kwaliteit is geweldig, de tafels zien er leuk en netjes uit de stoelen zitten heerlijk! Het restaurant is heel leuk en gezellig ingericht met mooie en leuke schilderijen en kasten met div leuke dingen… van ons en onze zoon een dikke 10… wij komen zeker terug!

Jan en Gusta Nekkers

Voor de tweede keer bij De zoete kers gegeten. Vriendelijk ontvangst door bedienend personeel en eigenaar. Mooie kaart met voor ieder wat wils, zelfs apart vegetarische keuze menu en allergenen gerechten. Weer heerlijk en voldoende gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
    Keurig maar toch lekker vlot personeel. De zaak zat helemaal vol maar alles liep lekker vlot en was er voldoende aandacht voor de gasten.
    Onze complimenten, we komen graag weer terug als we in Drunen zijn.
    Jan en Gusta Nekkers
    Hellendoorn

3. Chinees-Indisch Drunen

Marlies Bertrand

Heel goed gegeten en fijne bediening.

4. Internationaal Drunen

Wij hebben daar onze gouden bruiloft gevierd met een borrel een hapje en diner.
    Onze ervaring was geweldig goede bediening en het eten was uitstekend.
    Eigenares en personeel nog bedankt.
    Ons volgend feestje is zeker weer bij jullie.

5. Chinees-Indisch Drunen

Heel veel keus aan voorafjes, en aan vlees-, vis- en kipgerechten; voor de kinderen staat er ook friet. Genieten!
    We gaan hier zeker vaker naar toe in de toekomst.

6. Internationaal Drunen

Heerlijk gegeten en een goede bediening in een geweldige sfeer.

7. Internationaal Drunen

Dre Wil Span

Peer Elshout

65 jaar geleden kwam ik met mijn ouders al bij De Drie Linden. We werden toen door Antje vd Meijden als gasten ontvangen; dat was vanmorgen (5 juli) wel anders: het opruimen van de tafeltjes bleek voor de dienstdoende, onvriendelijke ober belangrijker dan de service aan de klant. Ik loop voortaan voorbij

9. Chinees-Indisch Drunen

A.A.Schippers

We waren hier al enkele keren geweest en steeds als we in Drunen komen, is de Chinese muur voor ons een must.
    Dus dit zegt toch wel alles.

Sander K

Best lekker gegeten, maar het was veel te veel. We waren met zijn tweeën, maar we hadden er van kunnen eten met zijn 6en. Beetje jammer, we hebben nu ook geen dessert genomen.

Peter en Rita

Al meerdere keren bij de Arcade gegeten en het eten was weer geweldig!

top.... goede bediening. heerlijke pannenkoeken en kids worden vermaakt.

13. Internationaal Drunen

Dave

Zat een half uur op terras, er kwam niet eens iemand drinken opnemen.

14. Grill Drunen

Pizzeria is na de verbouwing erg mooi geworden en het eten is nog steeds even lekker, echt een aanrader!

15. Internationaal Drunen

Heerlijk gegeten bij d'n Dries. Zeer vriendelijke bediening, kwaliteit van het eten prima.

16. Grill Drunen

Brabander

Al jaren vaste klanten en na elke bezoekje weer tevreden! Heerlijk eten, leuke sfeer en absoluut vriendelijke werknemers! Zeker een aanrader!

Gisteren heerlijk gegeten met vrienden in Restaurant De Zoete Kers, de prijs kwaliteit is Top! Het restaurant is zeer gezellig ingericht, de stoelen zitten heerlijk. Het bedienend personeel is heel vriendelijk, je wordt goed en snel bediend en je eet voor 25 euro een heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht en dessert! Wij komen zeker terug.

Judith Ritmeijer

Eten was voortreffelijk, daar zou ik voor terug komen, bediening aan de tafel ook. Alleen bij het afrekenen: daarvoor moesten we naar de kassa lopen. Niks mis mee maar we hebben daar een tijd staan wachten voordat we geholpen zijn. Een meisje was bezig met de glazen en die heeft niets gezegd tegen haar collega die met de rug naar ons toe stond. Ze schrok zelfs toen ze ons zag. Dat was jammer want dat heeft hen de fooi gekost. Als ik de recencies lees dan is het jammer dat jullie niet iets aan de service doen.

19. Internationaal Drunen

Zondag 9 april gereserveerd bij restaurant Duinrand Drunen. Het was heel druk. We zeiden dat we gereserveerd hadden, maar kregen te horen "ja, iedereen heeft gereserveerd". Buiten iets gedronken en toen kregen we toch een tafel voor 8 personen. We hadden 2 kinderen met een glutenallergie, dus glutenvrije pannenkoeken besteld. Het duurde heel lang voor we iets te eten kregen. We konden geen dessert meer bestellen omdat het te laat was voor de kinderen, terwijl we toch om 17.30 uur al binnen waren. Voorlopig hebben wij genoeg van Duinrand in Drunen.

Nog tip voor de bediening: neem ieder een aantal vaste tafels om te bedienen dat voorkomt dat men aan een tafel drie keer hetzelfde komt vragen.

20. Chinees-Indisch Drunen

Patrick

Eten was uitstekend, echte aanrader.

21. Internationaal Drunen

C. Cocq-Backx

Het was heel lekker en keurig verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Kwamen om kwart over elf op woensdag morgen vinnen om een kopje koffie te doen en misschien iets te lunchen met 2 personen. Maar alle tafels waren reeds gedekt. De bediening die gaf aan dat alle tafels die gedekt waren ,zijn gereserveerd. Dus er was geen tafeltje vrij om aan. Die waren gedekt en er zaten geen mensen aan. We hebben geteld er waren ruim 12 tafels leeg en gedekt. Kijk ik snap dat je graag reserveringen wilt aannemen, maar wij kwamen om kwart over elf binnen. Dat je dan al geen tafel meer vrij heb voor ongereserveerde gasten is natuurlijk niet echt klantvriendelijk.

Lydia Notz

Enorme ballentent! Elke keer als ik er ben, is de bediening of onvriendelijk en/of komt niet. Je moet zelf steeds naar de balie om te vragen of je misschien nog iets krijgt. Servicegerichtheid = -5,5.
    Dit heb ik nou diverse keren meegemaakt, waavan de laatste keer op een zaterdag heel extreem.

Geen aanrader, tenzij je een kennis van de bediening bent, dan krijg je wel alle aandacht.

24. Internationaal Drunen

Ik heb complimenten voor het team wat er staat en het is echt een aanrader blijf zo door gaan

Kerstdiner was super en ook gisteren, 17-02-2017, Gezellige sfeer, leuke bediening en heerlijk gegeten! Kan niet wachten op de menukaart maart/april

26. Internationaal Drunen

Enkele weken geleden voor de eerste keer geweest voor de lunch. Bediening en sfeer was goed, maar eten koud. Kan gebeuren dus tweede kans. Gisteren geweest met als resultaat bedorven gehaktballen in de soep en een ander gerecht als hoofdgerecht dan besteld. Hun oplossing was ontkennen dat er iets aan de hand was en gewoon de volle rekening presenteren. Bediening ging steeds slechter praten door de confrontatie. Met andere woorden, hier zien ze ons nooit meer.

27. Internationaal Drunen

Goed eten voor een goede prijs. Voor sfeer hoef je niet te komen, maar die kun je vaak zelf ook maken. Het restaurant was toen een beetje kil. De ruimte is groot dus klinkt ook als een zaal.

Het reserveren ging wat moeizaam, kon de mevrouw aan de telefoon bijna niet verstaan. Blijkbaar de bedrijfsleidster? Ik hoop oprecht dat de communicatie met personeel soepeler verloopt.

Het belangrijkste, prijs en kwaliteit van het eten, klopt. Succes

28. Internationaal Drunen

yahegge

29. Italiaans Drunen

yahegge

30. Internationaal Drunen

Hans van den Berk

Tweede kerstavond bij Duinrand. Het was al een puinhoop met binnen komen. Mensen stonden buiten te wachten. Eindelijk bij de tafel aangekomen met 4 personen in een zaaltje achterin. Was er echt koud. Was lang wachten op bediening. Kregen geen stokbrood bij de soep. Na 4 maal vragen ging het nog mis. We zaten er bij te lachen, zoals de 4 andere tafels waar het ook mis ging.

Hebben 3 maal gevraagd of het theelichtje aan kon. Zat er niet in. Een vriend van mij had vis besteld en kreeg vlees. Als de een het hoofdgerecht op had kwam het voor de volgende. Ze moeten nog veel leren voor een grotere groep.

En een tip voor jullie: Geef een bediende vaste tafels. Dan hoeven we niet bij verschillende bedienden dezelfde vraag te stellen.

Veel succes in de toekomst. Hans