• Lid sinds 16 juli 2012

't Strandhuys

Buren fr

Wilco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilco's profielfoto
    Wilco heeft een recensie geschreven voor 't Strandhuys

We hebben hier op zondagavond gegeten in het à la carte restaurant. Je kunt er ook via plateservice eten.

We hebben meerdere gangen gegeten, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Uitstekend eten en vlot geserveerd. Tegen hele redelijke prijzen.

En een heel vriendelijke bediening door een serveerster die ook regelmatig even kwam kijken of er nog wat extra nodig was.

Ook een adres om met je kinderen te gaan eten. Ze zijn heel flexibel in het menu.

Vanuit het restaurant hadden we goed zicht op een schitterende zonsondergang. De beste van het eiland.

Ook de lunch op de maandagmiddag was prima verzorgd op het terras.

Het strandpaviljoen 't Strandhuys is net twee maanden open, maar het is helemaal nieuw en sterk uitgebreid. Er loopt vanaf de weg een mooie loopbrug naar de ingang.

Een echte aanrader dus.

2. Wilco's profielfoto
    Wilco schreef:

Correctie: Strandpaviljoen 't Strandhuys op het strand bij Buren.

3. Wilco's profielfoto
    Wilco heeft een recensie geschreven voor Aan de Oever bij Mooirivier

Zondagavond gegeten met vier personen in de Brasserie van Mooirivier aan de Oude Oever 10 in Dalfsen, bij de stuw in Vilsteren.

Tja, het is een mooi plek, maar het eten en de bediening zijn matig tot slecht

We hebben een twee gangen menu besteld, hoofdgerecht en dessert. Het duurde heel erg lang tussen de gangen vanaf de amuse. Het dessert was ook niet compleet, naar later is gebleken.

Het eten is minimalistisch, zonder aardappelen, met een heel klein beetje groente. De aardappelen konden wel bijgeleverd worden, maar kwamen pas aan het eind van het hoofdgerecht. Waarom dit niet gelijk wordt bijgeleverd is ons niet duidelijk.

Bij de tafel naast ons werden de bij te leveren aardappelen helemaal niet gebracht.

Verder was er een zeer opdringerige serveerster die meende dat zij iemand van het gezelschap via de familienaam kon koppelen aan haar eigen ervaringen. Tot meerdere keren toe kwam ze hier belerend op terug.

Geen aanrader dus.

3,6