• Lid sinds 21 november 2009

De Bon Vivant

Apeldoorn

Van der Valk

Cuijk

wijuittwente heeft nog geen foto toegevoegd

1. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Nederlands Cuijk

we hebben 2 achtereenvolgende dagen gegeten volgens voorjaarsarrangement;ontbijtbuffet was prima;de diners zijn goed,maar niet bijzonder;ik had vooraf 2 dagen de mexicaanse salade;de 1e dag prima volgens de beschrijving,de 2e dag(Moederdag,dus topdrukte)zat er geen guacamolesaus op(belangrijkste voor mij,daarom gerecht gekozen)geen rode ui,maar witte,geen olijven,geen tomaatjes,alleen sla,ui,maiskorrels en kidneyboontjes;
    dus teruggestuurd en later gekregen met wat tomaatjes,witte kaas,maar nooit de guacamolesaus of de olijven;'t is dus idd. wisselend en de bediening heeft na 't 1e drankje ook nooit meer gevraagd of we nog iets wilden drinken;daar laten ze dus potentiele winst liggen

2. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor Bistro Le Primeur

de afgelopen 2 maanden 3 keer gegeten in de bistro en alle 3 keren was 't prima;2 keer een maandmenu,wat qua prijs/kwaliteit heel goed is,de 3e keer a la carte,waarbij je natuurlijk altijd duurder uit bent,maar in vergelijking met andere restaurants is de prijs/kwaliteit verhouding dan ook nog steeds prima;de asperges waren heerlijk,zo ook de heilbot,de kabeljauw en de zalmfilet(ik ben visliefhebber,lijkt me duidelijk)
    ook de vleesliefhebbers waren tevreden;er was gevraagd naar "medium" en dat was 't ook;
    al met al een dikke 8,en tot ziens

3. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor De Brugwachter

Geweldige sfeer, geweldige service, goede kwaliteit van eten, prima restaurant om blokje voor om te rijden; een enkel gerecht heeft een wat hoge prijs, maar wie voor kwaliteit kiest zal 't er zeker voor over hebben en niet teleurgesteld worden, dus tot ziens!

4. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor Tibbe

Op 29 sept. met 3 personen lekker gegeten; prettige, attente bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Een frisse amuse v. gerookte zalm met stukjes komkommer, lekker warm stokbrood met warm sausje, op verzoek glas kraanwater en prima wijn.
    Voorgerecht en hoofdgrecht heerlijk en zeker voldoende ruime porties; zelfs zo ruim dat we moeite hadden ons toetje nog op te eten. Al met al, na 10 jaar er niet geweest te zijn, een prima weerzien en we komen zeker terug.

5. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor De Bon Vivant

Gezellig restaurant op mooie plek en prima eten;lekkere huiswijn, petit pains bij maaltijd en niet alleen tijdens voorgerecht, gratis kraanwater, zeer vriendelijke, attente bediening en redelijke prijs/kwaliteit verhouding;alleen dat je groenten en patat apart betaalt komt wat zuunigjes over;verder perfekte avond gehad.

6. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor Restaurant International

Op Sinterklaasavond gegeten, eerst was 't vrij rustig, later gezellig druk. Aankleding restaurant mooi, bediening goed, eten lekker, behalve de bami, die voor mij veel te zout was.

Ook behoorlijk aan de prijs voor een Chinees restaurant en 3,75 voor een glaasje wijn, te duur.

7. wijuittwente's profielfoto
    wijuittwente heeft een recensie geschreven voor Bistro Barones

Met 4 pers. prima gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Lekker eten, enthousiaste bediening, geen lange wachttijden tussen de verschillende gangen.
    Kortom, waar voor je geld en nog een gezellige plek ook.