• Lid sinds 11 april 2011

Nok's Kitchen

Ede

Wok Phoenix

Drachten

Wibi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wibi's profielfoto
    Wibi heeft een recensie geschreven voor Wok Phoenix

Eten is kwalitatief uitstekend. Chefkoks zijn snel en er is erg veel keuze, ook uit meer alledaagse producten als friet, drumsticks, enz.

De inrichting is verder niets bijzonders, het lijkt op een grote bedrijfskantine. In mijn ervaring was men ook helemaal niet traag met het aanbieden van nieuwe drankjes bij all-in.

2. Wibi's profielfoto
    Wibi heeft een recensie geschreven voor New Garden
    Chinees-Indisch Ede

Heb in het restaurantgedeelte nog nooit gegeten, maar we halen hier meestal de Chinees op, welke altijd erg goed smaakt! Meestal wordt er Babi Pangang bij besteld en het valt me op hoe erg Chinezen hierin verschillen, er zijn er weinig waarbij het vlees de 'knapperigheid' heeft van hier en het smaakt ook gewoon een stuk beter dan veel andere Chinezen, vooral in vergelijking tot wok restaurants e.d.

Bestelling doorbellen voordat je het gaat ophalen is ook geen probleem trouwens.

3. Wibi's profielfoto
    Wibi heeft een recensie geschreven voor Nok's Kitchen

Je loopt er zo vaak voorbij maar op een gegeven moment bedachten we dat we toch maar eens Thais wilden proberen.

Geen van ons had eerder Thais eten op, dus we begonnen met een soort groentenmix en de thaise curry.

Klaarmaken gaat niet heel snel en de entourage is zo zo. Een onderlegger of in ieder geval een papiertje was wel zo netjes geweest, nu was het wat klungelen met het bestek af en toe.

Desalniettemin beviel het eten ons goed en de (warme!) kroepoek met saté was ook erg lekker.

4. Wibi's profielfoto
    Wibi heeft een recensie geschreven voor Legends
    Eetcafé Ede

Op aanraden van een kennis hier een hapje wezen eten met z'n drietjes. Eten was heel goed (saté en zalm gehad) en bijbestellen was geen probleem. De muziek was aanvankelijk niet echt ons ding maar deze ging al gauw over naar meer 'legendarische' muziek.

Gerard is erg vriendelijk en wil het de mensen ook echt naar de zin maken.