• Lid sinds 7 augustus 2010

ABC Restaurant

Velp nb

Nihao

Lent

Wesley heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor Den Tol
    Pannenkoekenhuis Plasmolen

Wesley

Vandaag voor het eerst wezen eten bij Den Tol. Erg leuk en trendy ingericht.
    Vriendelijke bediening en we zijn snel geholpen, ook was het eten lekker snel klaar en het smaakte voortreffelijk.

Met een goed en vol gevoel zijn we weer vertrokken. Hier gaan we zeker nog een keer eten!

2. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor Nihao
    Chinees-Indisch Lent

Ik ben hier een week of 2 geleden heen gegaan met mijn familie, we waren met +/- 21 man.

Eten duurde erg lang voordat het kwam, maar dat kan ook zijn omdat we met zo'n grote groep waren. Het was verder in het restaurant niet echt druk.

Soms moesten we helaas 2 x vragen om drinken. Mijn oom bestelde warme ketjapsaus en kreeg dit niet, in plaats daarvan gaf de serveerster aan dat de andere saus die ze bij zich had ook lekker was?! Mijn neef ging hier niet mee akkoord en de serveerster kwam terug met het bericht dat ze dit niet konden maken... Mijn neef vond dit belachelijk maar kon er ook weinig aan doen. Toen hij zijn eten bijna op had kwamen ze ineens met de ketjapsaus aanzetten, dit vonden wij heel apart.

Daarnaast werd het eten opgediend op ijzeren schalen met vakken die uit een leger keuken leken te komen.

Het eten zelf was ook niet zo lekker. Nasi was flauw en de sate leek wel uit een verpakking te komen. Persoonlijk zal ik niet zo snel meer naar dit restaurant gaan.

3,9
  3. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Leuk verbouwd, maar voor de verbouwing was het veel minder chaotisch. We zaten midden bij het looppad tussen de italiaan en de bakery in. Dit vond ik persoonlijk erg storend. Veel mensen die langsliepen en veel herrie. In de rustigere gedeeltes was plaats genoeg maar daar mochten we niet gaan zitten?!

Steakhouse was erg lekker maar zwarte hamburgers en speklapjes vind ik toch niet kunnen hoor!

Leuk om een keer heen te gaan maar niet super.