• Lid sinds 23 januari 2011

dei Vicini

Weert

De Gouden Leeuw

Vessem

vriendengroep Nederweert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Italiaans Weert

Gerhard Peeters

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening echt een aanrader.
    We komen zeker terug.

2. vriendengroep Nederweert's profielfoto
    vriendengroep Nederweert heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Na alle negatieve recensies gelezen te hebben, vind ik dat als alles wel uitstekend is, zowel het eten als de service, dat dit ook een vermelding verdient! Complimenten, we hadden voor het menu gekozen, het was heerlijk! Ook de bediening was zeer vriendelijk! Na afloop kregen we nog een rondleiding door het prachtige pand! Kortom dit restaurant vinden wij een aanrader!

3. vriendengroep Nederweert's profielfoto
    vriendengroep Nederweert heeft een recensie geschreven voor dei Vicini

Onze ervaring met dit restaurant is zeer slecht.

We hebben er met 6 personen geëten, maar nooit meer!

We zaten vooraan, waar het zeer koud was doordat de deur steeds open en dicht ging van met name personeel wat van het ene naar het andere restaurant ging.

We hebben zeer lang op het eten moeten wachten, uiensoep was eerst lauw en daarna smaakte het naar water met een bouillon blok. Met 2 personen hadden we paddestoelen met kruidenboter met een kleine salade met een broodje, dit gerecht kost €12,50. Er lagen misschien 5 of zoals de kok beweerde 6 paddestoelen op een groot bord, de salade en de broodjes hebben we bij moeten vragen. Er werd toen 1 klein schaaltje sla geserveerd wat we ook nog met zijn tweeën hebben moeten delen. Vervolgens uren gewacht voordat de tafel werd afgeruimd en tegen half 11 kwam de kok uit de keuken dat hij het eten van een van ons op de grond had laten vallen en dat hij nu niet meer genoeg had en of hij 2 gerechten op 1 bord mocht serveren.

Zij kreeg 4 stukjes pasta van wat ze besteld had en nog een andere pasta met een rode saus. (pasta was niet gaar)

Ook de ossenhaas van de andere was niet om over naar huis te schrijven, rauw van binnen, 1 ossenhaas is 3x terug gegaan naar de keuken omdat het steeds weer rauw geserveerd werd, de kleur van de gorgonzola, veranderde van wit/gele kleur naar bruin, toen deze de laaste keer geserveerd werd. We hebben de "manager", eigenaresse erop aangesproken en de ossenhaas laten zien, deze was rauw, maar vervolgens haar medium, zij is met het bord naar buiten gelopen, de deur werd zo hard dicht gesmeten, dat de ramen er bijna uitvlogen. Even later kwam ze weer terug met het bord en beweerde dat 4 koks van het andere restaurant alle 4 beweerden dat de ossehaas medium was.

We hoefden de hele rekening niet te betalen, als we maar meteen ophoepelden.

Wij zijn dan ook van mening dat er altijd iets fout kan gaan, maar los het dan netjes op, maar de manier waarop wij behandeld zijn, duid duidelijk op mismanagement en het niet kunnen omgaan met kritiek!

Jammer want dit restaurant was ons aanbevolen, door kennissen die er regelmatig met zakenrelaties gingen eten!