• Lid sinds 26 augustus 2013

La Scala

Wassenaar

Victor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Victor's profielfoto
    Victor heeft een recensie geschreven voor La Scala

Echt op zijn italiaans, wij bezoeken graag in de vakanties Italie en het italiaanse eten is wat wij het lekkerst vinden. Simpel maar o zo lekker, dit door de Italianen die zeer gastvrij zijn en altijd vriendelijk en beleefd (kunnen wij nederlanders wat van leren). Als je dat in Italie gewend bent dan ga je in nederland op zoek. Dat vind je niet dachten we maar uiteindelijk en nu voor ons al weer 3 jaar gaan wij minstends 2 keer per jaar daar eten en telkens weer is het eten zoals in italie. Dat hebben wij nergens anders gevonden. Wij gaan regelmatig uit eten en altijd ergens anders maar de italiaan; daarvoor gaan wij naar Wassenaar. Ik hoop dat ze daar nog lang zitten en het eten op dezelfde kwaliteit blijft, die is ronduit perfect. Helaas wonen wij ver van wassenaar af (2 uur rijden) anders kwamen we vaker. Zeer betaalbaar, wij eten vooraf broodjes daarna een salade vervolgens een galzone en een pizza en na meestal koffie. Toetje kan er niet meer bij en tijdens natuurlijk wijn, gewoon een feestje, heerlijk.