• Lid sinds 10 maart 2014

Bunde
  2. -

De Kastanjeboom

Bunde

Vanderbruggen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vanderbruggen's profielfoto
    Vanderbruggen vindt de recensie door Roel voor De Kastanjeboom leuk

Vorige week gaan eten bij de restaurant met een absoluut pluspunt voor sfeer maar eenmaal besteld wordt het een ramp. De jongen door wie wij geholpen werden probeerde vriendelijk over te komen maar dit pakte niet zo goed uit. Kwam ontzettend knullig over. De jongen kon door de zenuwen geloof ik niet eens een bestelling van 3 personen opnemen. Waardoor de derde persoon uiteindelijk ontzettend lang moest wachten op zijn eten. De manager van het restaurant stond alleen maar achter de bar met een andere collega te vertellen en had geen aandacht voor de klanten die in zijn restaurant zaten. Jammer hij zou toch het voorbeeld moeten nemen toch?!

Vorig jaar ook bij dit restaurant gaan eten maar het viel aan het begin al op dat de prijzen van de gerechten ontzettend omhoog zijn geschoten. De prijs is in vergelijking tot de portie die je uiteindelijk krijgt ontzettend duur!

We zijn hier vaker gaan eten, maar we gaan voortaan maar ergens anders eten. Jammer!

5,1
  2. Vanderbruggen's profielfoto
    Vanderbruggen vindt Double Dragon niet leuk
    Chinees-Indisch Bunde

Vanderbruggen

3. Vanderbruggen's profielfoto
    Vanderbruggen heeft een recensie geschreven voor De Kastanjeboom

Gisteren spareribs gaan eten, nog nooit zulke slechte spareribs gegeten. Er zat een smaakje aan en de saus was niet apart maar eroverheen en dat was ook onprettig eten, je hele vingers en mond zaten onder de saus. Een paar heb ik er gehad. Ik heb ze niet opgegeten want ze waren ook niet doorbakken en nog rood vanbinnen. En de frieten ja dat is al overal een ondergeschoven stiefkind hier dus ook. Bleken niet doorbakken frieten. Alvorens we bestelden kwam er al een jongen zeggen dat de scampi's op waren en de tafel naast ons kreeg te horen dat het koffieapparaat stuk was en er geen cappuccino verkrijgbaar was of andere koffie met melk. Ik ga er niet meer heen, voor dat geld ben ik ergens anders beter af.