• Lid sinds 28 januari 2010

De Elzentuin

Oud Beijerland

Mountain Spring

Ridderkerk

Van der Meij heeft nog geen foto toegevoegd

1. Van der Meij's profielfoto
    Van der Meij heeft een recensie geschreven voor PanCaffé

Leuke kaart met een combi van Surinaams en Italiaans tegen een hele leuke prijs en ontzettend vriendelijke gastheer.

2. Van der Meij's profielfoto
    Van der Meij heeft een recensie geschreven voor Boedha

Ook wij waren via de vakantieveiling gekomen. Het was de 1e avond dus ik hoop dat het restaurant er van geleerd heeft.

Alle lof voor Rob en Emiel met hun goede show en dat zal onder deze omstandigheden (slechte sfeer, ontevreden mensen) niet makkelijk zijn geweest.
    Het was zeker geen wokbuffet wat we verwacht hadden maar ik moet wel zeggen dat het eten dat er wel was wel van goede kwaliteit was.

3. Van der Meij's profielfoto
    Van der Meij heeft een recensie geschreven voor Mountain Spring

Een buffet voor minder dan 10,-, dat kon nooit wat zijn. Maar het was het wel. Wat ongezellig gelegen tegenover flatjes maar dat is ook het enige negatieve dat er te schrijven valt. Vooraf lekkere soep en kroepoek, dan buffet en als dessert een kwart ananas in schijven. Eten was van goede kwaliteit en als iets op was werd het bijgevuld. Drankjes normale prijzen. Heerlijke Chinese thee. De bediening liep de schoenen uit zijn lijf en deed zijn best. Verder is de zaak echt Chinees ingericht, beetje kaal, ongestreken linnen op tafel (maar wel linnen).

4. Van der Meij's profielfoto
    Van der Meij heeft een recensie geschreven voor De Elzentuin

Wij hebben hier op sinterklaas dag een high tea gehad tegen een klein prijsje en het was erg goed en veel, zelfs aan cadeautjes voor de kinderen was gedacht. Het kopje koffie hoefden wij niet extra te betalen...