• Lid sinds 28 maart 2016

Cosa

Baarn

Sumo

Utrecht

Tiarah heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tiarah's profielfoto
    Tiarah heeft een recensie geschreven voor Black Olive
    Mediterraans Utrecht

Service is ronduit slecht. Moesten lang wachten op alles, ondanks dat het helemaal niet druk was. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding, meeste was al koud voor het op tafel stond. Eten besteld en meer dan de helft wordt niet gebracht. Bij klagen werd er in de eerste instantie niet geluisterd en werd verteld dat we hebben gekregen wat we hadden besteld. Na twee keer klagen werd er de derde keer wel geluisterd en toen bleek dat we gelijk hadden. Eigenaar was aanwezig, maar deed alsof zijn neus bloedde en is niet aan tafel gekomen om het te verklaren. Kortom, jammer van onze tijd en geld. Gingen alsnog met een vrij lege maag naar huis. Eens maar nooit meer.

2,3
  2. Tiarah's profielfoto
    Tiarah heeft een recensie geschreven voor Sumo

Bediening erg snel, niet allemaal even vriendelijk. Sfeer is oké, maar erg kleine tafeltjes wat erg gepropt overkomt. Menukaart erg uitgebreid, en ook duidelijk wat je als zwangere mag eten, heel fijn! Niet alles even lekker, maar het meeste is goed te eten. Toen wij er waren was er wat fout gegaan, maar dat is goed en netjes opgelost.

3. Tiarah's profielfoto
    Tiarah heeft een recensie geschreven voor Cosa
    Italiaans Baarn

Wat een leuke zaak! Service is vlot en vriendelijk. Eten is lekker, maar niet heel bijzonder. Concept is leuk. Hier komen we graag weer.

4. Tiarah's profielfoto
    Tiarah heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester

Service was iets minder vanwege de drukte, maar het eten was lekker. Porties zijn vrij klein, maar goed op smaak. Hier komen we zeker terug.