• Lid sinds 2 april 2022

ABC Restaurant

Velp nb

Tes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Tes's profielfoto
    Tes heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Tes

Ik kom al 4 jaar achter elkaar met mijn gezin naar ABC! Gisteren hadden we bij ABC Velp gegeten! We hebben daar letterlijk 45 min gezeten van 2 uurtjes betaaltijd! We stonden bij de pizza/pasta afdeling. Ik en de kinderen roken sterke kots! Toen ik mij omdraaide stond een jongen van 15 (down s) helemaal onder het spugen. En liep overal met zijn kwijl gezicht en vieze handen de eten aan het aanraken! Ik zag hem lopen, meer mensen trouwens bij de toetjes en pakte met zijn smerig kwijl en kots handen de donuts. Toen was het klaar voor mij! 2 jonge medewerkers zagen het en die stonden te roddelen over wat ze zagen inplaats van actie ondernemen. Ik meldde het bij 2 medewerker. Ik pakte mijn kinderen en ging richten de kassa’s. Bij de snoep en verkoop stond een medewerker en daar meldde ik het opnieuw. Zei schakelde de manager in en die kwam bij de kassa! Manager gaf als antwoord ja heel vervelend mevrouw! En liep weg! Bizar! Vrouw achter de kassa schrok ook van zijn manier van afhandelen. Zei zag namelijk ook die jongen kwijlen in de snoeppotten. Zelfs bij de snoeppottten lag er kots. Zei was dat aan het schoonmaken! ABC heeft meer dan 15 man op de werkvloer lopen en niemand die de ouders aanspreekt! Ik heb letterlijk van 1 bord kunnen genieten en 1 halve koffie! Zo zonde voor mijn geld! Zeker als je al jaren langs komt bij abc! nu heb ik gezien dat ze zo smerig zijn en onprofessioneel! Zelf een medewerker vondt het niet ok! Hoe de manager het afhandelde! Ik heb zelf ook een bedrijf en zo ga ik ook niet met klanten om! Klanten zijn koning! Ik kan niet meer eten als ik dat zie! Jongetjes kan er niks aan doen! Maar hallo! Gooi die zooi meteen weg of schakel de ouders in! Jongen is onschuldig! Maar veel mensen zagen het en het was niet fris om verder te eten! Hoe kan ik jullie ooit nog vertrouwen op hygiëne! Zeker de manier van afhandelen van ja mevrouw ik begrijp het ik ga opletten! Mijn gezin zie je nooit meer! En wij gaan hier werk van maken! Dit accepteer ik niet!