• Lid sinds 15 april 2011

Alberto's

Nijkerk gld

1. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor De Gordiaan

Heerlijk gegeten. Je proeft dat het eten met zorg en passie bereid is.
    Prima porties. De bijpassende wijnen waren ook goed.
    Vriendelijke mensen. Gemoedelijke sfeer.

2. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Alberto's

Zeer leuke ambiance. Ze serveren pizza en pasta maar dat is ook eigenlijk 't enige Italiaanse er aan. Jonge onervaren bediening maar het restaurant is ook net open. Jammer wel dat ze de kaart niet goed kennen. Ze hebben een ruime wijnkaart en vroegen om een bijpassende wijn. Er werd iemand geroepen die verstand zou hebben maar helaas werd alleen de duurste wijn geadviseerd en kon ze niets over de wijn zelf vertellen. Dus je kan toch beter je eigen kunde gebruiken. Eten was erg goed en smakelijk. Vooraf de gamba's gegeten (hadden echt niet gaarder moeten zijn) en hoofdgerecht lamskotelet. Je krijgt dan echt een flinke portie. Je kan er goed eten, hopen dat ze het personeel beter opleiden!

3. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor De Cantine
    Internationaal Lelystad

Lunch gegeten met familie. Het was er erg rustig maar dat was niet erg. Heerlijke maaltijd salade bestel. Ik had met Gamba's en mijn zus met geitenkaas. Beiden erg lekker. Zwager had kibbeling. Goed van smaak maar wel erg vettig. Bediening was prima. Moesten wel steeds vragen of we drinken mochten bestellen. Volgens mij moeten ze dat vaker doen voor de inkomsten. Het was er netjes en schoon. Hadden een hond mee, dat was geen probleem.

4. Suus's profielfoto
    Suus heeft Ratatouille toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Tante Pos
    Nederlands Ommen

Zakelijke lunch genoten, perfect verzorgd, leuke vlotte bediening. Goed voor elkaar.

6. Suus's profielfoto
    Suus heeft Tante Pos toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Nederlands
    Markt 17 Ommen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Kimono

Leuke avond gehad met onze kinderen (13 en 16 jaar). De bediening is goed en het eten was erg goed. Het klopt dat de ramen een wasbeurtje kunnen gebruiken, maar de toiletten waren prima. Zeker een aanrader!

8. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Eemland

Gister een lunch gehad. Echt perfect, vriendelijke bediening. Rustige ambiance. Een aanrader.

9. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor De Generaal
    Nederlands Baarn

De bediening liet te wensen over. Moesten vaak veel moeite doen om iets te bestellen. Ook al zaten we bij de deur en kwam het personeel langs. We werden gewoon genegeerd. Hadden een menu generaal besteld. Op het hoofdgerecht moesten we 45 minuten wachten. Het eten was prima.

5,9
  10. Suus's profielfoto
    Suus vindt de recensie door A.E. Bosman-Kops voor De Generaal leuk
    Nederlands Baarn

A.E. Bosman-Kops

We vonden het geheel bijzonder sfeervol en het eten heerlijk. Personeel was vriendelijk en we werden vlot bediend. Beslist een aanrader.

11. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor La Bodega

Suus

Heerlijk gegeten. Hadden niet gereserveerd, maar waren vroeg en hadden keus om te zitten. Vriendelijke dames die bedienen. De keus is niet echt enorm, maar wat we kregen was prima. Vooral de ossehaas spiesjes en de lamskarbonades waren erg lekker. Jammer dat er niet precies bij staat hoeveel je krijgt. Je krijgt maar 2 vis kroketjes en een hele schaal vol met gefrituurde visjes. Maar dat is dan ook het enige min puntje.

12. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Suus

Goed restaurant met zeer aangenaam personeel. Hebben er meerdere keren gegeten met onze kinderen (7 en 11) en daar zijn ze zeer gastvrij voor. De gerechten worden aangepast voor hun. Toen we een keer boven zaten met zeer luidruchtige medegasten, werd ons een tafeltje beneden aangeboden, waar we rustig het diner konden voortzetten. Echt een aanrader!

13. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Onze Vrienden

Suus

Heb er vanavond gegeten. Nadat de drankjes opgenomen waren en opgediend waren, kregen we nooit de kaart te zien. Na een tijdje wachten (personeel stond gewoon bij de bar) zelf de kaart maar gepakt. Had prosecco besteld, maar serveersters moesten eerst gaan bekijken wat dat was. Kreeg een glas met de mededeling dat het het laatste glas was. En dat was het, zonder enig mousserend teken. Het was een soort plat, appletizer. Heb dat opgemerkt, en ze kwamen met de fles (martini) aan. Maar over de opmerking dat het niet meer mousserend was, kregen we geen reactie en moesten gewoon betalen. Het eten was goed (mixed grill en de zalm). Bediening is erg slecht (weet niet eens dat vork links en mes rechts moet!) en je moet erg lang wachten. De prijs - kwaliteitsverhouding is niet in verhouding. Om goed uit eten te gaan in Dronten, zijn er zeker betere restaurants!

14. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Grill Restaurant De Vesting

Suus

Gister gegeten, was vrij rustig. Kaart valt tegen, is beperkt. Bediening was aardig en vlot. Kwaliteit eten is redelijk maar houdt niet over. Thee was lauw, friet veel te zout. Ambiance is goed.

3,9
  15. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Da Pietro

Suus

Wij eten hier met regelmaat met ons gezin (7 en 11 jaar). Ook voor de kinderen is het erg prettig vertoeven met een aparte speelruimte waar niemand "last" van ze hebben. Vooral de (overdekte) tuin is erg sfeervol. Bediening altijd aardig. Dit is top italiaans eten wat met heel veel liefde bereid wordt! En dat voor een normale prijs!